nicek27 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jeśli tak jest z tym momentem to szukam z powrotem zwykłego kolektora. Tym razem z prawej zostanie tak jak jest, tylko z lewej strony wytnę dziurę na rurkę do wydechu. Ogólnie już prawie normalnie latam. Na dniach tylko zamawiam nową tarczę na przód. Muszę jeszcze doprowadzić wakuometry do normalnego stanu co by to podregulować synchro i wybrać najlepiej pasujący EPROM z tych, które mam. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jak masz tarcze japońskie to jak się nie mylę od starej CBR 1000 pasuje chiba...w Ryśka Gran Canyon właśnie takie są i już kombinowalim n/t zamenników... Rysiek z kumplami wybiera się "do Łukaszenki", trochę wkurzony, bo na 5-6 moto, liczy że brygada się wykruszy, no i właśnie jedzie na GC 900 cotańszy był niż chińczyk :icon_mrgreen: ....Ciekawe co z tego wyjdzie...Jak będą zdjęcia to wkleję, tylko jeszcze termin nie jest znany, ale pewnie maj...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Co do czujników Halla, wydaje mi się, że jakby były one źle zdystansowane to obydwa gary by kulały, a tymczasem robi to tylko przedni.Nie mam narazie czasu dłubać.Jakbym do czegoś doszedł to się podzielę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) W sumie masz rację... ja to bym jeszcze sprawdził siłę iskry, jest taki przyrząd, wkłada się zamiast świecy, i łączy z masą np żeberkiem i w środku jest taka śruba ze stożkiem najpierw zbliża się stożki potem za każdym razem odkręca się śrubę zwiększając odległość, silna iskra działa nawet na ponad 1 cm, jak iskra nie przeskakuje już na 1 cm, lub mniej trzeba sprawdzić kabel wysokiego napięcia i fajkę, mogą być uszkodzone, a to najłatwiej...Pozdr. J-999P.S,. ja tak miałem uszkodziłem fajkę przedniego cylindra( podczas zbyt szybkiego demontażu, silnik zawisł na kablach, zapomniałem fajek zdjąć...hahahahahaha), moto kulało przy małych obrotach, trochę większe( 2-3 tys i więcej) było ok.... Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Zgadza się, z tym , że ja już wszystko wymieniałem i zamieniałem, i nic się nie zmienia. Dlatego chyba został komputer... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Jak kloega- Rysiek na Cagivie Gran Canyon ( Ducati 900), która tańsza była od "chińczyka", z kumplami Białoruś "zdobywali''.... https://www.youtube.com/watch?v=ghjkmWe9XBo&list=LLWrrd0rERsrn8umo9LJW_sQ&feature=mh_lolz Pozdr. J-999 P.S. A ja w swoim Elefanciku zrobiłem, "mały servis" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 A to urywek z przejażdżki tydzień temu... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 No niezłe Janku , gdzie taki bród znalezliscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 (edytowane) To na Gaci- paręset metrów przed ujściem do Narwi na Grądowych łąkach, ale i na Łojewku parę przejazdów jest w Janczewie( z tyłu za ogrodzeniem byłej posiadłości Ramotowskich, przejętej po wojnie przez PGR - a teraz wł. prywatna),i bliżej ujścia Łojewka do Narwi.. Pozdr. J-999 Edytowane 29 Czerwca 2014 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marx Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Witam , potrzebuję porad co mogło się uwalić z elektryką.Dzisiaj próbowałem odpalić słonia podłuższym postoju w garażu, akumulator był już mocno slabawy więc podpiołem się przewodami do samochodu masa na - aku a plusy do akumulatorów. Elefant zapalił od pierwszego zakręcenia zciągnąłem przewod z akumulatora i zgasł, operację powtórzyłem ale moto kręcił i nie zapalił. Z powrotem do garażu, odkręcilem świece żeby sprawdzić świece czy dają iskrę i tu pojawił się problem - brak iskry przy kręceniu, natomiast co mnie zdziwiło przy włączaniu zaplonu z kluczyka to pojawiają się iskry na świecach ale nie jednocześnie. Mam serwisówkę ale nie ma tam schematów elekrtyki, pomocy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Zatem wychodzi na to, że pożegnałeś moduły CDI odłączając zastępczy akumulator.Wg mojej wiedzy taką tezę stawiam, jeśli piszesz, że przy włączaniu zapłonu pojawia się iskra. Miałem taki przypadek. Co prawda w aucie, ale zasada działania można powiedzieć ta sama. Jeśli potwierdzisz tezę i szukałbyś nowych używek za normalną cenę, to znajdziesz je u mnie - po swapie na 944ie zostały mi, leżą i się nudzą. Janek, na jakich oponach jeździsz? Jutro egzamin. Jak już się ogarnę po wszystkim to zapodam trochę zdjęć i wrażeń z Cagiva Elefant Meeting 2014 w Belgii. M.in. wygrałem nagrodę za to, że byłem najmłodszym Elefantystą na zlocie.. :cool:Chłopaki szykować się na następne lata. 2015 jeszcze nie wiadomo gdzie dokładnie będzie - Hiszpania odmówiła, ja słyszałem coś o północnej Francji, ale to za 2 tygodnie wszystko będzie wiadome. 2016 na pewno w Danii. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Może trzeba było podłączyć minus z auta na masę motocykla np. niemalowaną śrubkę silnika? Zawsze to jakieś jest zabezpieczenie niż bezpośrednio w akumulator... Ale może jakiś bezpiecznik wcześniej zadziałał, ja to jeszcze przeczyściłbym świece, lub wsadził nowe i spróbował wtedy szukać iskry, na dodatek, sama iskra to pół sukcesu, a jaka odległość przeskoku iskry, powinna walić o blok silnika nawet 3-4 cm, ale jak 1,5 cm to już ok... poza tym czy jest impuls z impulsatorów, u mnie kiedyś właśnie walnął impulsator i to było przyczyną zaniku... Co do opon to z tyłu mam Mitasy, a przód chyba Shinko, poprzednio miałem taki szosowo terenowy bieżnik, na asfalcie było OK, i takim lekkim i średnim terenie, ale nie dały rady na rozmoczonej glinie , tzn, może za szybko jechałem, tera mam kostkę i asfalt ją zżera koszmarnie szybko, dlaego staram się jak najmniej... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marx Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Dzięki za podpowiedzi , sprawdzałem to co mogłem ale poddałem się i podprowadziłem moto do Miśka w Krakowie. Posprawdzali i pokazł mi chłopak z serwisu adnotację na regulatorze napięcia - aby nie odpinać baterii w czasie pracy silnika. Prawdopodobnie odpinając kabel od zasilania aku samochodu wartość napięcia mocno spadła w porównaniu do akumulatora w motocyklu i bum..Na allegro znalazłem mistrza, który sprzedał mi 2 szt z monstera 2001 BB1105 kokusan ( nauka kosztuje..) koło Krakowa . Jutro podpinam i się zobaczy co z regulatorem napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marx Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Moduły działają !! - odpalił ale z przewodu olejowego sączy się olej. Odkręcilem wężą i w prejściówce z silnika do węża ktoś nakrętkę krzywo nakręcił i i gwintu dupa.szukam takiej przejścówki gwint M14x1,5 zrobione z aluminiumGdzie to można nabyć, czy ducaty nowsze tęż mają takie przejściówki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Podobnież KTM robi chłodnice oleju do Ducati, a przejściówek, ja bym szukał w sklepach rolniczych do traktorów lub instalacyjnych z hydrauliką siłową... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.