Marx Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Dzięki za podpowiedźbędę grzebał dalej, natomiast program to "Courroies". Człowiek z YT sprawdza paski tym progamikiempozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 (edytowane) Hehe... Moderator nie śpi :icon_mrgreen: ... no dobra ten kolega to ja... po prostu szukam dla siebie ( bo Kaczuszka to mej Lubej)..., ale oczywiście podporządkowuję się! Co do tematu coś mi świta, że w starych serwisówkach dotyczących Pantahowych silników naciąg pasków realizowało się takim przyrządem, który sprawdzał wartości naciągu w Nm, być może ktoś sprawdził że tyle a tyle Nm to te 121 Hz/ 146 HzPotem zmieniono na inny przyrząd + zmiana konstrukcji pasków.... tak se dumam tylko... Nie wiem, czy już wklejałem, ale podoba mi się ten pomysł... Pozdr. J-999 Edytowane 8 Sierpnia 2013 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Fajnie się temat rozkręcił, bo (zamiast sprzedaży)w przyszłą zimę planuję wstawić coś fajniejszego do mojego E750. Doświadczenia w SWAPach mam póki co bardziej z autami, mimo że z motocyklami jakoś więcej czasu spędzam. Zaplecze techniczne mam bardzo bogate, gotówka się już tworzy. Wiedzy ogólnej nie brakuje, bo podobne głupoty robię na co dzień w pracy w warsztacie.Tylko kwestia, bo mam kilka typów do wstawienia.. Elektryki się nie boję, chodzi bardziej o mocowania, bo nie chcę niczego spawać ni tp.Taki silniki w miarę do znalezienia obstawiałbym Multistrada 1000DS. Czy to będzie coś identycznego mocowaniami jak w Elefancie? Czy przeróbka z wtrysku na gaźnik polega tylko na wywaleniu wtrysku i włożeniu gaźników z krućcami, czy trzeba by je ekstra dorobić?Co chcę osiągnąć? - nie chodzi o prędkość, tylko o moment obrotowy, moc przy wyprzedzaniu i to, że przy 150km/h nie zamykam niemalże obrotomierza. Tak patrząc po opcjach silnikowych myślę, że tak do 90KM jest do ogarnięcia bez większych przeróbek.Zacząłem dużo jeździć w długie trasy i czasem załadowanym motocyklem jakoś "nudno" się wyprzedza na krótkich odcinkach i na górkach jakoś słabo tak się to wszystko dzieje..Co do spraw poza silnikiem to przewidziałem już wymianę zawieszenia na USD plus większy hamulec z przodu. Oploty stalowe już mam. Będą też nowe opony, powtórzę zakup sprzed 3 lat i zapodam nowe Conti Trail Attack.Może ma ktoś z Was jakieś inne opcje silnika, pasujące do Elefanta bez większych przeróbek mające około 90KM j/w. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 (edytowane) Najlepsze wyjście wg mnie to przerzucenie wtryskowca z Gran Canyona, ze elektryką/elektroniką... Co do Multi... wydaje mi się, że może przednie koło walić w głowicę, lub czujnik... silnik jest chyba wyższy... Chyba, że może opcja kupno Gran Canyona i ograniczenie skoku zawieszenia przedniego...ale zawsze coś za coś... moto straci drastycznie właściwości terenowe..Pozdr. J-999P.S. Chociaż z drugiej strony, popatrz na to http://www.ebay.co.uk/itm/Cagiva-Elefant-900-with-Ducati-996-engine-Unique-Project-DEPOSIT-NOW-TAKEN-/281144042505?pt=UK_Motorcycles&hash=item41757da409 ale roboty przy tym multum... Jeśli chodzi o same umocowanie silnika DS 1000 to rzeczywiście da się po odpowiednich przeróbkach, czy to w postaci przycięcia odlewów technologicznych, czy odpowiedniego zdystansowania tuleami dystansowymi..nawet jak pamiętam wszystkie otwory do mocowania na siłę wlazłyby do mego E 350, po przycięciu z tyłu bloku i nagwintowaniu odlewów na dole przedniego cylindra ( nie pamiętam dobrze, ale chyba już ma otwory nagwintowane, pod mocowanie chłodnicy oleju), jedyny problem to dokładne pomierzenie odległości między głowicą przedniego cylindra a kołem podczas max. ugięcia... i prawdę mówiąc sam jestem ciekaw, ponieważ kolega ma G. C. i po doświadczeniach z moim E350 rozważaliśmy opcję Gran Canyon DS 1000. Ja mam inne prozaiczne pytanie, czy zna ktoś porządną firmę do położenia chromu na lagach za ludzką cenę, lub gdzie można kupić rury do GC 900, lub zamienniki (oprócz Tecrola - bo już znamy firmę) ???Dajta znać na priva....Pozdr. Edytowane 17 Sierpnia 2013 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 (edytowane) Tutaj filmik Balzaca z przejażdżki na "głębokie" Mazury aż pod ruską granicę w sumie ja zaliczyłem 402 km...Mój ( a w zasadzie mej kobiety) Cagiva DucatiMonster 600 Elefant to ten żółtek od ok. pierwszej minuty... Dzięki Krzysiek!!!! Pozdr. J-999 Edytowane 21 Sierpnia 2013 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Kolejny filmik Balzaca.. Dzięki Krzysiu ponownie... A wczoraj z bratem zrobiliśmy kolejną traskę na Mazury tym razem okolice Orzysz, Ełk, w stronę Gołdapi, tzw szlakiem Mazur Garbatych, pękło ok. 400 km, niestety szlak częściowo jest nieprzejezdny z powodu "tubylców", a raczej tych nowych tubylców z okolic Warszawy i innych wielkich miast, otóż odgradzają dostęp do jezior i dróg wzdłuż nich, ustawiają różne blokady,np. z drutu kolczastego i z tabliczkami teren prywatny, a ja się pytam od kiedy droga gminna i pas ziemi( w tej chwili nie pamiętam, ile metrów, ale chyba 5-6 m.) przy jeziorach jest terenem prywatnym ??????Smutne to trochę, ja rozumiem, że każdy chce mieć od czasu do czasu spokój, ale to tak jak z torem Poznań, jest lotnisko i tor, na którym zawody odbywają się sporadyczne, a lotnisko czynne cały czas, i to tor przeszkadza a nie ciągle startujące samoloty....Dlatego nadal twierdzę, Polska to kraj dresiarzy i discopolowców, ale to my jesteśmy pomyleńce i złoooo... Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Kolejne filmiki z endurowania m.in. Ducati Enduro a dlatego tutaj bo Cagiva :icon_mrgreen: druga część Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Też próbowałem w terenie, ale jakoś nie mogłem się przełamać żeby poodkręcać mocniej. Musiałbym spróbować bez owiewek.. ;-)Zapodaje kilka zdjęć z mojego zimowego projektu przeróbki Elefanta 750 na 944ie z Ducati ST2:https://plus.google.com/photos/107252283990395642670/albums/5941321830667433505 Prace z czasem będą postępować. Zostało jeszcze zrobić serwis, chłodnicę wymyśleć wszystko ładnie podokręcać.Zobacze jeszcze jak przebiegnie podział mojej wypłaty, bo możliwe że do świąt pracę zablokują finanse.. :biggrin:Co by nie było, po nowym roku odkręcam ostro manetę i czym prędzej będę chciał dać ogień na tłoki. Do marca - kwietnia powinno już być po pierwszej jeździe próbnej.. :cool: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 No, no... dobry pomysł i oby nie zabrakło Ci kasy i siły do ukończenia!!! Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Wiadomo to nie jest jakiś długoterminowy projekt, bo wystartuje sezon to trzeba mieć czym na urlop jechać. Wprawdzie mógłbym już zrobić serwis, założyć paski zalać olej i palić, ale jak już to tak w połowie miesiąca zamówię potrzebne części. Siły nie braknie. "Przeswapowałem" już 3 auta gdzie roboty TROCHĘ więcej, wiec wiem o co w takich zabawach chodzi i czego się spodziewać. :cool: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Panowie, a jak z konsumpcją oleju w Waszych ducatowych piecach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Oleju ubywa jak spuszczamy przy wymianie, w pozostałych przypadkach nie ma problemu... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Ktoś mi kiedyś powiedział, że to olejak i zawsze trochę oleju będzie brał, nie wiem ile w tym prawdy, wg mnie mało. W najbliższym czasie chciałbym kupić Elefanta 900. Aktualnie mam na oku model GT. Z tego co doczytałem w 900 tkach jest suche sprzęgło, głośno to działa?Na co zwrócić uwagę przy kupnie? Chodzi mi o sam silnik, z resztą sobie poradzę. Wcześniej latałem ponad 6 lat Africą, więc poznałem ja na wylot, tutaj to trochę inna bajka. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Suche sprzęgło jest stosunkowo głośne, ale to żadnen problem. Konsumpcji oleju w Ducati nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Klekot sprzęgła i rozrządu w Ducati to jedne z najpiękniejszych dźwięków :biggrin: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.