dgree Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 co bedzie jak zamontuje sobie calkiem puste rurki ze stali nierdzewnej do cbxa750?co bedzie w sensie jaki bedzie dzwiek? ladny czy jak zdezelowany polonez? ktos sie orientuje moze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymi Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Zdejmij tłumiki z kolektorów to się przekonasz... :DGPz brzmi pięknie bez tłumików, sam poważnie zastanawiam się nad zrobieniem tzw. drag pipe'ów. Ktoś znajomy Ci będzie spawał? Ile taka przyjemność Cie będzie kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Szybko wypalisz zawory wydechowe, potem dziury w tlokach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManiekB Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Adam mozesz mi wytlumaczyc dlaczego przy wolnym wydechu moga sie wypalic zawory lub dziura w tloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 bo są mniejsze (nieznacznie) opory na przeplywie wylotowych, tylko z tą dziurą w tłoku no zabardzo nie wiem... :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Opory sa mniejsze, ale przede wszystkim znacznie zubazasz mieszanke powodujac ze silnik traci moc w roznych zakresach obrotow ( zwykle traci dol, lub srednie a troszke zyskuje w gorze ) i znacznie podwyzszasz temperature spalania mieszanki. Wbrew temu co sie wam wydaje silnik musi miec zgrany uklad wydechowy ze ssacym i z gaznikami - bez tego nigdy nie bedzie dobrze chodzil.O ile ze stara japonia mozna troche powalczyc w warunkach `domowych` i czasami sie udaje ( choc warto sprawdzic na dynamometrze czy sie czasem mocy nie stracilo ) to grzebac w wydechach nowych sportow absolutnie nie wolno.Niestety dzwiek to nie wszystko. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 CBX 750 to dobra maszynka i nie warto jej psuc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Adam dobrze Wam radzi. Po wszelkich ingerencjach w układ wydechowy czy ssący trzeba regulować gaźniki do nowych warunków. Jeżeli się tego nie zrobi to prawdopodobnie takie cos oprócz zwiększenia hałasu da nam tylko spadek mocy a także trwałości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 tylko z tą dziurą w tłoku no zabardzo nie wiem... :|Jeżeli zwiększy się temperatura z powodu zubożonej mieszanki to z reguły ma to miejsce w pobliżu zaworu, w przybliżeniu zawsze w tym samym miejscu, co w końcu powoduje przepalenie tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 chłopaki a rusków też to dotyczy??????Bo ja chce w swoim uralu pusty wydech wstwić!!!i teraz już nie wiem co mam robić :?: :buttrock: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 tylko z tą dziurą w tłoku no zabardzo nie wiem... :|Jeżeli zwiększy się temperatura z powodu zubożonej mieszanki to z reguły ma to miejsce w pobliżu zaworu' date=' w przybliżeniu zawsze w tym samym miejscu, co w końcu powoduje przepalenie tłoka.[/quote'] no to już wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Marca 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Zobaczymy co będzie po reulacji gaźników u mnie. Na razie i tak nie jeździłem z nowymi wydechami i starymi ustawieniami gaxników bo nie było warunków. U mnie też są przelotowe, chociaż nie puste. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Mozesz sobie sam sprawdzic jak znajdziesz kawalek nieuczeszczanej prostej.Zaczynasz od dyszy glownej, czyli rura do odciecia na dwojce np i bez schodzenia z obrotow gasisz silnik i sprawdzasz swiece. Jak czarna to za bogata, biala - za ubogo.To samo na srednich, a potem na wolnych.Jak sie dlawi przy przyspieszeniach, daj troche ssania - gdy zgasnie to za bogato, pociagnie - za ubogo, czyli odpowednio do tego ustawiasz iglice.Najlepszy jest dynamometr, ale nie zawsze jest pod reka:))) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_ORC Opublikowano 7 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2004 Witam! Oczywiście można zestroić "domowymi" sposobami i często daje to niezłe efekty.Jeżeli chcemy mieć 100% pewności, że wszystko jest OK i wykorzystać pełnię możliwości to tylko "rolki" i szerokopasmowa sonda AFR. Dysponując tym sprzętem możemy się pobawić w napisanie nowej mapy wtrysku paliwa lub solidnie wystroić gaźniki.Wracając do tematu pustych wydechów proponuję zapoznać się z tematem zjawisk falowych występujących w układzie wydechowym, chyba że intesuje nas tylko efekt dźwiękowy - to zupełnie inna bajka... pozdrWojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManiekB Opublikowano 28 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2004 Wojtek a moglbys mi wytlumaczyc co to jest ta "szerokopasmowa sonda AFR" i do czego ona sluzy Czy to jest jakies urzadzenie do badania skladu mieszanki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.