Skocz do zawartości

ManiekB

Forumowicze
  • Postów

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle
  • Skąd
    OPATÓW

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://bbmaniek.w.interia.pl

Osiągnięcia ManiekB

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam A macie moze jakas przykladowa umowe kupna - sprzedazy ktora mozna zastosowac kupujac motocykl (samochod ) a UK Bylbym bardzo wdzieczny za podeslanie takiego wzoru na e-mila [email protected] Z gory wielkie dzieki Pozdrawiam z Manchesteru
  2. TYLKO NA 5 I 6 NIE DOCHODZA OBROTY NA CZERWONE POLE A NA POZOSTALYCH JEST WSZYSTKO OK
  3. W JAKI SPOSOB OGRANICZNA JEST PREDKOSC HONDA CBR 900 RR. MOTOCYKL OSIAGA TYLKO 240 KM / H A NA OBROTOMIERZU NIE MA JESZCZE CZERWONEGO POLA. CZY JEST TO WERSJA NIEMIECKA KTORA MA TYLKO 100 KM I DLATEGO NIE MOZNA OSIAGNAC WIEKSZEJ PREDKOSCI CZY ZASTOSOWANA JEST JAKAS ELEKTRONICZNA BLOKADA PREDKOSCI DO 240 KM / H
  4. O ktorych oringach piszesz Czy sa to oringi na srubach regulacyjnych skladu mieszanki ?? Czy jakies inne Bo z tego co pamietam to tam wlasnie byly jakies oringi
  5. Jak chcesz dane dotyczace regulacji gaznikow w tym motocyklu to podaj mi swojego e-mila to Ci podesle
  6. Witam :P) Wiem ze ten post powinien byc na jakims forum samochodowym ale moze ktos z tego forum bedzie mogl mi pomoc Poszukuje wszelkich materiałow na temat układu zasilania stosowanego w pojazdach Opel Agila lub Corsa C rocznik od 2000r Samochody te wyposazone sa w silniki 1,0 i 1,2 o oznaczeniach Z10XE i Z12XE a stosowany w nich ukaład zasilania to Bosch Motronic ME 1.5.5 Moze ktos jest posiadaczem takowego pojazdu wlasnie z takimi silnikami i ma jakies materialy na interesujacy mnie temat Materialow tych potrzebuje do mojej (nieszczesnej) pracy dyplomowej Z gory dziekuje za wszelka pomoc Pozdrawiam Maniek
  7. Tak jak napisalem wczesniej nie interesuje mnie kupno odrestaurowanego juz motocykla tylko kupno grata ktorego moglbym sobie sam odrestaurowac (bo na kupno zrobionego juz to mnie nie stac) Chcialbym w wolnych chwilach poszprerac troche po wioskach i moze tam cos upatrzec Niedawno byl post z podobnym tematem tylko ze koles znalazl juz H-D w jakiejs szopie za 50 $ tak ze moze i mi sie uda cos znalezc Pozdrowienia z goracego Chicago
  8. Czy jest mozliwosc znaleziania takiego motocykla jak w temacie w USA za jakies niewielkie pieniadze ? Chodzi mi oczywiscie o motocykl do odrestaurowania Czy moge taki motocykl znalezc na jakiejs amerykanskiej wiosce tak jak w Polsce mozna znalezc np stare WSK-i A moze orientujecie sie ile taki wrak H-D moze kosztowac ? Jesli wiecie cos na ten temat to prosze o jakies informacje Z gory dzieki Pozdrowienia z goracego Chicago ;)
  9. A czy przyczyna nie pracujacego jednego cylindra po nagrzaniu moze byc brak kompresji lub jej zmniejszenie wlasnie na tym cylindrze bo juz wszystkie ewentualnosci biore pod uwage :) Jest troche dziwne bo na zimnym silniku chodzi na wszystkie cylindry i jak sie rozgrzeje to tez powyzej 2000 obr/min pracuje dobrze a na wolnych obrotach niestety 3 cylindry :D A czy za bogata mieszanka moze byc przyczyna moich problemow bo kiedy czyscilem gazniki rozebralem je w mak oprocz urzadzenia rozruchowego (ssania) i czy to moze byc przyczyna Moze wlasnie w tym tkwi problem Pozdrawiam wszystkich :)
  10. Wlasnie ze jak sie rozgrzeje nie po wylaczeniu ssania tak ze problem ubogiej mieszanki moge wykluczyc Czyscilem gazniki jak zaczely sie problemy tak ze mysle ze i to nie moze byc przyczyna moich problemow Zastanawiam sie czy przy dwuiskrowej cewce zaplonowej moze byc taki przypadek ze na jednej swiecy jest iskra a na drugiej nie ma zakladajac ze swiece, przewody i fajki sa OK Tak samo w przypadku modulu zaplonowego Czy moze on byc przyczyna tego ze jeden z cylindrow nie pracuje?Wydaje mi sie ze nie ale jesli sie myle to prosze o wyjasnienie :) Pytanie do Pawła: Moglbys mi podac ile obrotow powinien byc wykrecony wkret regulacji skladu mieszanki w mojej Yamaha Dodam ze jest to model 1FV z 1986 roku
  11. Kiedy silnik mojej Yamahy rozgrzeje sie zaczyna pracowac na trzy cylindry :D ale dzieje sie tak tylko do predkosci obrotowej ok 2000 obr/min a powyzej juz zaczyna pracowac normalnie :) czyli na wszystkie cylindry :) Dodam ze zawory i gazniki zostaly wyregulowane jakies 1000 km wczesniej i po tej regulacji wszystko bylo OK dopiero po przejechaniu ok. 300 km zaczely sie problemy :D podejrzewalem ze moga to byc swiece zaplonowe ale po ich wymianie nic sie nie zmienilo Juz nie mam pomyslow co robic Moze mi cos poradzicie Z gory wielkie dzieki Pozdrawiam wszystkich
  12. Z tego co wiem to uklad chlodzacy odpowietrza sie u mojego kolegi w Kawasaki GPZ900r jest nawet w obudowie termostatu taki sam odpowietrznik jak w ukladzie hamulcowym Czesta przyczyna pekania glowic w silnikach samochodow BMW z silnikami 6-cylindrowymi bylo wlasnie nieodpowietrzenie ukladu chlodzacego Tak ze chyba raczej ten uklad nalezy odpowietrzac
  13. Dzieki za odpowiedz :) Kupilem juz świece w tym sklepie kolo dworca Maja dosc duzy wybor cześci motocyklowych i dośc niskie ceny Za swiece zaplacilem po 11 zl za sztuke a w Banzaju powiedzieli mi po 15 zl
  14. Jestem na etapie kupowania swiec zaplonowych do mojej Yamahy i mam maly dylemat Jakiej firmy wybrac swiece??? NGK , Bosch , Champion a moze jeszcze jakiejs innej firmy ????
  15. JAk w temacie Gdzie moge kupic tanio swiece zapłonowe NGK do mojej Yamahy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...