Skocz do zawartości

Dymi

Forumowicze
  • Postów

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa - Ursynów

Osiągnięcia Dymi

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. To spróbuj może silikonem obsmarować? Na pare dni starczy...
  2. Najprościej i najtaniej króćce ssące naprawić poprzez zakup nowych np. w Larssonie.
  3. Lub ok. 200zł za oryginalny łańcuch wstępnego przeniesienia napędu :D A przy okazji dodatkowe 150zł na oryginalny łańcuszek rozrządu. I wszystkie łańcuszki w silniku wymienione. Z tym, że do tego pierwszego troche roboty trzeba...
  4. Sprawdziłem. Oryginalne łańcuchy - po 103zł za łańcuch (i górny i dolny). Czyli w sumie 412zł za komplet łańcuchów rozrządu (cena dla klienta). A co do napinaczy rozrządu - pomyliłem się - są po 306zł, nie 360 :banghead:
  5. Też ostatnio robiłem łańcuchy w Vulcanie 750. Z tego co pamiętam (jutro sprawdze dla pewności) to jeden oryginalny łańcuch to koszt ok. 100zł. Czyli za łańcuchy w sumie 400zl. Ale jeszcze sprawdze dla pewności ;) Co do napinaczy - w silniku który robiłem, oba były "tjuningowane" do sprzedaży (motur świeżo kupiony) i sie do niczego nie nadawały. Oba trzeba było wymienić - chyba 360zł za sztukę. Poza tym - jeśli już się wymienia łańcuszki, to warto zajrzeć do głowic (w końcu są zdjęte ;) Tzn. obejrzeć zawory, prowadnice, gniazda, uszczelniacze.
  6. Eeeee, mój błąd ;) Bo nie mam katalogu na 2005 ;) W każdym bądź razie różnica jest. Teraz juz zawsze sprawdzam ceny czesci oryginalnych i zamienników :D
  7. Tłoczek powinien palcami wchodzić (ale niekoniecznie do końca). Jeśli spokojnie wcisnąłeś go o tyle ile wycisnąłeś naciskąjąc klamką, to zostaw w spokoju ;) Co do tarczy - odtłuść ją benzyną ekstrakcyjną lub acetonem. W ostateczności może być zwykła benzyna, chociaż ta już tak dobrze nie odtłuszcza. Aha - nie próbuj odtłuszczać naftą ;)
  8. W katalogu na 2004 cena za ten łańcuszek to 278zł brutto (czyli 223zł netto). Ja (jak i większość) płacę cene z podatkiem. A w Kawasaki oryginalny łańcuszek kosztuje 140zł brutto. Jest różnica? P.S. Wiem, że mowa o Hondzie. Chciałem jednak w ten sposób pokazać, że nie zawsze zamienniki są tańsze niż oryginały.
  9. Niebyłbym taki pewny co do klocków - mowię, że mogą być czymś zapaskudzone (np. zaolejone). Najlatwiejszy sposob to podmianka na chwile. A co do tłoczka - to najłatwiej sprawdzić w ten sposób: odkrecasz zacisk, wyjmujesz klocki, _lekko_ naciskasz klamke hamulca - tłoczek powinien leciutko się wysunąć. Teraz go wciskasz paluchami (powinien dać łatwo się wcisnąć). Jeśli nie da się paluchami, a i śrubokrętem będzie ciężko (robiąć dźwignię) to znaczy, że coś jest nie tak ;) P.S. To nie tłoczek. Podmień klocki najpierw ;) I nie zapomnij przed założeniem drugich klocków dokładnie odtłuścić tarczy!
  10. Kiepskie klocki? Albo czymś zatłuszczone (olej?). Jak kolega ma taka sama DT, to podmiencie na chwilke klocki i wez spirytus, aceton czy cos do odtłuszczania i wytrzyj dokladnie całą swoją tarczę (żeby w razie czego jemu klocków nie zasyfić). Jak bedzie lepiej - to zagadka rozwiązana ;)
  11. Nie gdybaj ile kosztują nowe, tylko zadzwoń i zapytaj. Ceny części oryginalnych (zwłaszcza Kawasaki) potrafią czasem mile zaskoczyć. Przykład? Prosze bardzo. Łańcuszek rozrządu do mojej GPz - w Larssonie 300zł, orygianlny 140! Dalej? Łańcuszek wstępnego przeniesienia napędu - w Larssonie 400zł, oryginal 200. Różne łożyska, uszczelki itp. też potrafią być tańsze. Tyle ode mnie ;)
  12. To jest linka powrotna gazu. Służy "prawie" do niczego :) Prawie, bo bez niej spokojnie można jeździć... ale japończycy sobie sprytnie pomyśleli, że może sie zdarzyć, że w jakiś dziwny sposób, podczas jazdy zablokują się przepustnice (jak będzie "otwarty" gaz). I co wtedy? Albo szybko wyłączasz zapłon i sie zatrzymujesz, albo normalnie zamykasz gaz (wtedy właśnie ta linka na siłę będzie ciągnęła przepustnice, żeby się zamknęły). Ot, cała filozofia ;) Ja nie slyszałem jeszcze, żeby komuś się tak zblokowały przepustnice... ale lepiej dmuchać na zimne ;) W mojej GPz 550 z 83 roku jest fabrycznie tylko jedna linka gazu :(
  13. Ten specjalny przyrząd to śrubokręt :banghead: Znaczy sie - można go użyć do tego :P A płytkę podważyć innym śrubokrętem i wyciągnąć magnesem :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...