tomhagen Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 (edytowane) a czy ktoś może potwierdzić lub zdementować prawdziwość faktu odblokowania maksymalnych obrotów silnika na 2 i 3 biegu poprzez rozpinanie kostki pod bakiem ? chodzi o silnik gsx750. Edytowane 5 Lutego 2011 przez tomhagen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 pierwsze szysze ze coś takiego ma jajko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 takie rzeczy to tylko u skuterowców :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 (edytowane) że zacytuje gościa co cytuje: " Podobno istnieje mozliwosc latwego tuningu motocykla - tu zacytuje fragment prywatnej korespondencji z pewnym uzytkownikiem Inazumy (jezeli czyta te grupe, mam nadzieje ze sie nie obrazi): "Co do tuningu....na niemieckich forach skupiających właścicieli GSX-R i innych olejaków był duży szum z tym związany. Silnik Inazumy wywodzi się z GSX-R 750 , który w szczytowej formie miał 117 KM.Ponieważ zamysłem konstruktorów Inazumy było zbudowanie silnika o dużym momencie obrotowym (kosztem mocy)-ech ta elastyczność od 60 km/h na szóstym biegu myślę ,że nie ma sensu przerabiać tego silnika na sport(wym głowicy, wałków rozrządu, gażników etc...)-bo kto chce sporta to powinien po prostu sobie taki kupić. W Inazumie są inne możliwości....sprawa dotyczy zablokowania(zmniejszenia) maksymalnych obrotów na 2 i 3 biegu. Ma to związek z tym, że na tych biegach najczęściej poruszamy się (mniej lub BARDZIEJ dynamicznie) w okolicy prędkośći 50 km/h-prędkości ogólnie przyjętej na terenie zabudowanym w Uni. Ponieważ normy głośności jednośladów w Europie są coraz bardziej zaostrzane zmniejszenie obrotów na 2 i 3-ce nie drażni ucha normalnych zjadaczy chleba ;-) . A teraz sedno sprawy-jak odblokować?-sprawa jest prosta.....(mimo ,że na zachodzie pojawiły się przystawki do modułu zapłonowego G-Pack za o ile pamiętam 150euro)- u nas wystarczy rozpiąć podwójną kostkę idącą od silnika(od strony zębatki zdawczej) . Kostka ta leży pod zbiornikiem paliwa na filtrze powietrza, obok jest jeszcze kostka pojedyńcza , ale tej nie rozpinamy , gdyż obsługuje ona lampkę luzu. Proszę spróbować _najlepiej za miastem ... :-)" dodam tylko tyle że już rozłączyłem tą kostkę ale nie mam jak sprawdzić na razie :) Edytowane 7 Lutego 2011 przez tomhagen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 że zacytuje gościa co cytuje: jak dobrze zrozumiałem to chodzi tu wyłączenie ogranicznika max obrotów ... chciałbym zobaczyć wybuch silnika na trójce dokręconej do końca :rolleyes: z tego co pamiętam już jeden z użytkowników robił podmianę madułów zapłonowych z gsxr 750 dla b12 i skończyło się to kolizją tłoka z zaworami, silnik został przekręcony ponad max. dopuszczalne obroty dla mnie to jakaś herezja i proszenie się o kłopoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 dobrze piszesz z tym przekręceniem silnika sam pamietam ten temat. to taki tuning z dupy ze tak powiem, zreszta imazuma to klask a nie sport i po co w nim szukac mocy przeciez nie ma tak malo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Panowie takie trochę pytanko co do jazdy. To mój pierwszy duży motocykl więc nie mam porównania. Czy u was w "jajkach" też tak szarpie jak się go zamula poniżej np. 3-4 tys? Ojciec mi mówi "to nie diesel" ja wiem ale czy to normalne w takich szescsetach czy kwestia jakiś regulacji? Bo autem jadę dwójką wysoko a w motocyklu mi szarpie. To jest norma no nie? Pozdro :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Chłopaku a może masz za luźno łańcuch i dlatego Ci szarpie?Ja takowych problemow nie mam,moze dlatego ze takich niskich obrotow nie trzymam na dwojce. Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Szarpanie na niskich obrotach chyba zależy od momentu obrotowego. Im wyższy tym mniej szarpia, bo moto ma większą siłę. Jak masz mało Nm to będzie szarpał.Jak się mylę to proszę mnie poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Chłopaku a może masz za luźno łańcuch i dlatego Ci szarpie?Ja takowych problemow nie mam,moze dlatego ze takich niskich obrotow nie trzymam na dwojce. Nie pomyślałem o tym. Trochę go w zimie podciągałem ale muszę jeszcze dokładnie zobaczyć. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 ......też tak szarpie jak się go zamula poniżej np. 3-4 tys?....... Może obrotomierz nie pokazuje prawidłowych wartości ? Przy 100km/h = ~ 5000 obr/min . Powyżej 3tys , silnik już powinien pracować płynnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 ......też tak szarpie jak się go zamula poniżej np. 3-4 tys?....... Może obrotomierz nie pokazuje prawidłowych wartości ? Przy 100km/h = ~ 5000 obr/min . Powyżej 3tys , silnik już powinien pracować płynnie . Zgadza się. Ale chodzi mi raczej o turlanie się. Te wartości to raczej w dół. Bardziej 3 tys i mniej. Jedynką i dwójką. Bardziej dwójką. W samochodzie płynnie się jedzie. A u mnie szarpie ale być może zamulam i przewrażliwiony jestem a nie mam kogo spytać:) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Te 5000obr/min przy 100km/h podałem ,żebyś mógł sprawdzić , czy obrotomierz nie pokazuje błędnych wartości . SUZUKI zaleca w instrukcji taki moment na zmianę biegu : - 1st - 2nd...przy 20km/h - 2nd - 3rd ..przy 30km/h - 3rd - 4th ..przy 40km/h - 4th - 5th...przy 50km/h - 5th - 6th ..przy 60km/h Wychodzi na to , że trzeba jeździć i przyśpieszać powyżej 3000obr/min . Przy redukcji wygląda to tak : - 6 - 5 ...40km/h - 5 - 4 ...30km/h - 4 - 3 ...20km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Chyba trochę przesadziłeś? 6 już przy 60 wkładać:) ??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam a mi tam nic nie szarpie ale pewnie do czasu...... Edytowane 1 Kwietnia 2011 przez Szuryga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.