Skocz do zawartości

Ekonomiczny japończyk do ok. 10 tys?


Bandzior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kulka, cytuj całe wypowiedzi a nie fragmenty :)

 

Aczkolwiek w praktyce bywa tak, że prosty silnik benzynowy bez gazu na przestrzeni kilku lat wyjdzie taniej niż gaz lub diesel. Po prostu koszty serwisu i napraw są bardzo niskie.

 

To że tak BYWA nie znaczy że tak jest zawsze.

Kup zajeżdżonego diesla w którym najpierw padnie układ zasilania a potem turbina i wtedy powiesz "kurna ten Browarny to jednak mądry gość, miał rację..." ;)

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi mi o zizla ;)

chodzi mi o to ze napisales ze silnik prosty benzynowy wyjdzie taniej niz silnik taki sam z gazem ... nooo, tego ni cholrery pojac nie moge;)

koszt montazu jest raz , koszty serwisowania gazu do prostego silnika benzynowego sa znikome to dwa. ale koszt przejazdu na gazie jest jednak sporo nizszy niz na benzynie i znakiem tego raczej nieprawde piszesz , kreslac te slowa co przytoczylem ;)

 

a mam jeszcze jedna kwestie na temat auta z instalacja gazowa.

a jest nim komfort z jakim sie podruzuje ;) otoz jakbym mial kupic jakies niby tanie ekonomiczne a znakiem tego male auto \z wolowatym silnikiem to wole kupic auto wieksze wygodniejsze i bardziej wypasione z porzadna jednostka pod maska i z instalacja gazowa i jezdzic tym bo spalanie gazu kosztami bedzie = kosztom benzyny w jakims malym gownianowygodnym blaszanym pierdzipedzie ;)

to taka moja mala dygresja tylko i nie musicie jej brac powaznie ;)

tak sadze i tak w zyciu robie . kupilem xedosa 9 z sekwencyjnym wtryskiem gazu w silniku 2.5 V6 automat i koszt przejechania 100km jest podobny do kosztu przejechania tego samego ale autem na benzynie z marnym komfortem i silnikiem 1.6 czy 1.8

ale jek to mowia "de gustibus "

ale jak juz mam plaskaczem latac bo motorem nie moge to chce wygodnie przynajmniej ;)

 

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu trzeba by policzyć.

Montaż dobrego gazu to o ile wiem koszt min. 2500, dochodzą droższe przeglądy i częstsze wymiany oleju. Od czasu do czasu regulacja instalacji (praktycznie każdy ze znajomych musi to robić od czasu do czasu) i dochodzą awarie. Znajomy ostatnio jakąś listwę zasilania czy cuś wymieniał i tanie to nie było.

 

Teraz policz po jakim czasie się to wszystko zamortyzuje. Oczywiście - co już napisałem - ważny jest średni roczny przebieg.

Może się okazać że zwróci się np. po 5 latach kiedy większość z nas już dawno zmienia brykę.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

To trzeba kupic auto z gazem od razu w takim ukladzie ;).

 

Moj Polonez na dystansie 140 tys.km zarobil sam na siebie. Tzn. oszczednosci z tytulu jazdy na gazie mialem takie (przez 10 lat uzytkowania), ze moglbym kupic sobie nowego Poloneza - aby przejechac ten dystans na benzyne wydalbym ok. 50 tys.zl, a na gaz ok. 30 tys.zl :]. Auto na tamte czasy ojciec kupil za 18 tys.zl.

Instalacja przeszla przez 10 lat zycia z tego co wiem dwa przeglady. W kazdym razie nie byla ruszana przy sprzedazy Polda od 60 tys.km i chulala jak ta lala :].

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie Hondy lubią wysokie obroty, nowsze silniki mają zmienne fazy rozrządu i przy większych obrotach nic się temu silnikowi nie stanie.

Osobiście miałem już Toyotę Carin II 1.8 i Honde Accord 2.2, super samochody polecam(bezawaryjne).Teraz popełniłem życiową pomyłkę i od 1,5 roku jeżdżę Laguną kombi 2.0 kombi, pasmo nie ustających niepowodzeń, już nie długo sprzedam ten samochód i wrócę do kraju kwitnącej wiśni.

 

Reasumując polecam marki japońskie są na szczytach lis nie zawodności, a jak sie ktoś upiera na europejskie i nie zawodne to w czołówce niezawodności jest też Porsche 911- tez polecam ;)

 

 

my się nie rozumiemy ja nie twierdze że wysokie obroty to coś złego ale kręcenie zawsze na czerwone pole to chyba nie sprzyja nawet Hondzie MOIM ZDANIEM MEGA PRZEREKLAMOWANEJ JAKO AUTO BEZAWARYJNE :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po tym jak sprzedający się wycofał ze sprzedaży Avensisa na którego się zdecydowałem, stwierdzam że los kieruje mnie ku Corolli (model E11 motor 1.4), którą zdecydowanie KUPIĘ!!! Ma kto takie coś? :D

 

Wyraznie widac ze nie.

W Ameryce Corolla z takim silnikiem nie wystepuje, ale to co jest ( 1.8 chyba ) jest standartem niezawodnosci - nic sie w tym samochodzie nie psuje przez bardzo dlugi czas.

Dobry wybor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry gaz to blos. Sekwencyjny wtrysk gazu jakos do mnie nigdy nie przemawiał. Sam ostatnio troche przerabiałem prosta LPG w jettcie mojego brata, załozyłem lepsze zaworki zmieniłem srednice i długość weża podcisnieniowego sterujacego "reduktorem" zmieniłem troche konstrukcje odcinania bezyny, zmieniłem konstrukcje miksera. Efekty zdumiewajace Auto pali o 1,5l gazu mniej dynamika na wysokich obrotach wyraźnie poprawiona. Auta nie trzeba zapalać na bezynie(chyba ze temperatura na to nie pozwala bo reduktor zamarznie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. "Sekwencyjny wtrysk gazu jakos do mnie nigdy nie przemawiał".

:) ale za to przemawia do aut z wielopunktowym wtryskiem benzyny kolego;)

a blos to nic innego tylko cos a,la gaznik tylko ze do lpg . w sumie wydumka ale ma swoich zagorzalych fanow jak i przeciwnikow [w szcegolnosci mechanikow od gazu]

 

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...