Limo Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Warto dodać, że VFR spala połowę tego co CBR i ma bak 22l co w turystyce nie jest bez znaczenia. Ilość koników gwarantuje niezłą zabawę dla tych którzy lubią poszaleć. Z opinii gościa który miał zarówno CBR i VFR wynika, że VFR "nie wali się w zakręty" tak jak CBR. Mity, mity i jeszcze raz mity. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Miałem RC 36II czyli jeszcze na gażnikach paliła mi średnio koło 6.5l przy normalnej jeżdzie czyli bez zamulania,osiemsetka pali ponoc troche więcej. Spalnie wersji wtryskowych jest zawsze bardziej adekwatne do spodobu jazdy niz w przypadku wersji gaźnikowych. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 przeczytałem te wszystkie posty i powiem wam jedno-k*wa ŚMIECH! jeden pisze o kardanie w VFR, drugi że CBR wali się w zakręty bardziej niż VFR, że VFR mniej pali... dajcie sobie spokój z takim doradzaniem! a co do tematu to połączeniem CBR-VFR będzie właśnie ZX6R-wygodniejszy od CBR(przynajmniej dla mnie) wiekszy-bardziej pakowny od Cebry-a osiągami bije na łeb Honnde-no i najładniejszy z tych 3 :) tak naprawde to temat z dupy bo to jaki motocykl można ci polecic zależy od wielu czynników-do czego on będzie służył-czego ty od motocykla oczekujesz, jak sie na danym modelu czujesz... itp.itd Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Fakt kolega dobrze napisał iż zadałem to pytanie bo VFR trochę sobie poczytałem no i ob lukałem sobie moto w realu a z CBR i ZX6R nie miałem wo gule do czynienia i dlatego chciałem coś się dowiedzieć nie oczekuje ten lepszy ten gorszy bo o tym nie będę dyskutował a moto ma służyć głownie na wyjazdy do 200Km od zamieszkania raz na sezon wyjazd w dłuższą trasę paro dniową. POZDRAWIAM i czekam dalej na opinie o tych motorkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 no z tego co tu piszesz, to najlepiej sie sprawdzi VFR, bez 2 zdań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Bez 2 zdań to każdy ze wspomnianych modeli spisze się przy wspomnianym zastosowaniu tak samo dobrze. Subiektywnie, ZX-6R zapewni najfajniejsze wrażenia z jazdy, a w razie potrzeby z powodzeniem można ją objuczyć bagażem na wyjazd. CBR w porównaniu z 6 jeździ przynajmniej tak samo dobrze, jest równie wygodna (a może nawet nieco bardziej, z racji kanapy), ale całość jest jakaś taka mdła i bez jaj jeśli chodzi o odczucia podczas jazdy. VFR w całym stadku będzie taką przyciężką krówką o wyczuwalnie gorszym prowadzeniu czy hamulcach - choć po przesiadce z FZ750 to i tak nadal będzie przepaść. Popieram Ernesta, cały temat to wielkie sranie w banie :icon_twisted: Ja bym wybrał ten sprzęt, który by mi się najbardziej podobał i który akurat znalazłbym w lepszym stanie. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.