Adam M. Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Umyj dokladnie silnik, zapal i zacznij jezdzic. Wowczas najlatwiej zlapac skad olej sie pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandit4 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam dawno mnie nie było ale to wszystko przez kryzys w kraju.. przeciek zlokalizowany ale pojawiły się znowu problemy :( olej cieknie z prawego dekla ale od góry tam wychodzą jakieś przewody i dlatego jak silnik jest włączony to dopiero wycieka ale to jest nic kupiłem silikon uszczelniający teraz szukałem uszczelek ale do małego bandyty ciężko znaleźć więc wytnę sam widziałem na allegro specjalną tekturkę myślę że sobie poradzę :) ale problem w tym że bandit znowu nie chce odpalić a przecież nie dawno kupiłem świece i palił ładnie a teraz znowu jest coś nie tak :( zaczął trochę dymić strzela z wydechu obroty falują gdy chce dodać gazu gaśnie tak było ostatni jak jeszcze udało mi się go odpalić :( a jeszcze prędzej jak dodawałem gazu to pomiędzy 6 a 7 tys obrotów przygasał i dalej znowu szedł tak jak by była taka luka pomiędzy :( wykręciłem z tatą świece i są całe ob kopcone... wydaje mi się że to coś z gaźnikami.. kiedyś widziałem posta że ktoś pisał o bandit 400 i też miał ten sam problem.. nie wiem co mam dalej robić :( pogoda co raz lepsza a tu ciągle jakieś problemy.. :( POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 No niestety, nowka to nie jest i troche problemow zawsze bedzie. Proponuje dac gazniki do czyszczenia i sprawdzenia, a we wlasnym zakresie oproznic zbiornik i dokladnie zbadac czy czasem nie jest zardzewialy od srodka. Pogoda sie nie przejmuj jeszcze w maju ogrodnicy przed toba, trzeba wszystko w moto ogarnac zeby zrobil sie z niego znowu niezawodny sprzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandit4 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam dzieki Adam za porady :) teraz trwają poszukiwania dobrego fachowca który zajmie się tymi gaźnikami a u mnie w okolicy to ciężko o takiego kaski też nie mam za dużo praktycznie cały wojskowy żołd idzie na moto.. ale muszę go zrobić :) musi być igiełka :) PS. Gdyby ktoś miał namiar do dobrego fachowca z warmińsko-mazurskiego to niech da mi cynkę POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandit4 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam dziś przeczyściłem świece były całe okopcone i zauważyłem że dugi wężyk który jest odpowiedzialny chyba za wytwarzanie ciśnienia był zagięty uniosłem bak do góry i gdy obydwa wężyki były wyprostowane zakręciłem rozrusznikiem i odpalił :) więc może przyczyną był ten wężyk skróciłem go troszkę i jest ok :) nie dawno znowu próbowałem odpalić i odpalił :) ale obroty falują, słychać drobne strzały z tłumika i pomiędzy 6-7 tys się trochę dusi.. byłem dziś u jednego fachowca i pytałem się o gaźniki czy mógłby się nimi zająć ale zapytał się jaki motocykl i jak usłyszał że bandit 400 to mówił że się nie podejmie.. trudno będę szukał dalej :) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 byłem dziś u jednego fachowca i pytałem się o gaźniki czy mógłby się nimi zająć ale zapytał się jaki motocykl i jak usłyszał że bandit 400 to mówił że się nie podejmie.. trudno będę szukał dalej :) POZDRO To może jakiś traktórzysta to był? Gdzie Ty mieszkasz chłopie, że nie ma nikogo od gaźników? :) Ściągnij sobie Haynesa i sam zrób gaźniki, widać, że do tej pory logicznie myśląc usuwałeś dotychczasowe usterki. Głupi nie jesteś i mając serwisówkę dla majsterkowiczów sam sobie poradzisz z gaźnikami. Tu coś na dobry początek: http://www.motogen.pl/artykuly/porady/czys...wego,art21.html Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam dziś przeczyściłem świece były całe okopcone i zauważyłem że dugi wężyk który jest odpowiedzialny chyba za wytwarzanie ciśnienia był zagięty uniosłem bak do góry i gdy obydwa wężyki były wyprostowane zakręciłem rozrusznikiem i odpalił :) więc może przyczyną był ten wężyk skróciłem go troszkę i jest ok :) Po założeniu baku, między silnikiem a zbiornikiem jest niewiele miejsca. Musisz dokładnie wszystko "poukładać" Pospinać w kupę elektrykę (jeżeli była wiązka rozcinana) i dobrze poprowadzić wszelkie przewody. Poczytaj serwisówkę, tam jest dokładnie opisane i pokazane jak każdy przewód ma iść. A co do problemów z pracą silnika, to zacznij od początku. Zdejmik zbiornik i zobacz czy nie ma rdzy w środku, wymontuj z niego kranik sprawdzając czy nie jest jakimś syfem zabity. Powoli po nitce do kłębka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 (edytowane) Jezeli nie masz serwisowki to moge pomoc, mam oryginalna niemiecka, moge skserowac i wyslac jesli chcesz, zaplacisz tylko za koszt ksero i przesylke, jak cos to pisz na PW Edytowane 15 Kwietnia 2009 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandit4 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Witam Dziękuję wszystkim za podpowiedzi :) dziś oddałem moto w ręce dobrego mechaniora mówił że zerknie co jest tam grane :) pytałem się ile może kosztować full serwis gaźników czyli czyszczenie, regulacja i synchro to powiedział że ok. 250zł wydaje mi się że jest to przyzwoita cena :) ale na razie zerknie co się dzieje bo być może że to nie jest wina gaźników... POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glootik Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 250zł za pełen serwis i czyszczenie gaźników to nie złodziejstwo. Te ceny takie już są.... wysokie :/ Cytuj ...Gott weiss ich will kein Engel sein... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandit4 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam Odebrałem moto od mechanika zrobił pełen serwis gaźników i ogólnie sprawdził stan silnika :) wszystko jest ok :) ale problem tkwi w zanieczyszczonym i zardzewiałym od środka baku i na razie go nie zakładam bo jeżeli go założę to chwilę pojeżdżę i znowu będę musiał go oddać.. tego mi nie zrobił bo nie zajmuje się takimi sprawami.. mówił żebym go sam wyczyścił albo dał do wypiaskowania pod ciśnieniem.. Czy wie ktoś może jak sam mógłbym poradzić sobie z tym bakiem? Czy są jakieś środki chemiczne żeby pozbyć się tego syfu? :) POZDRAWIAM WSZYSTKICH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) Wrzuć do środka łańcuch rowerowy i pomachaj trochę a następnie wypłucz kilka razy. Wyczyść też kranik bo i tam może być syf, i zmień filtr paliwa jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Pozdro Edytowane 19 Maja 2009 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Wiem że robili sodą kaustyczną lub nakrętki i grzechotka - wiem to od ludzi zajmującymi się weteranami - sam nie testowałem. Po wszystkim (czy to soda, czy żwir/nakrętki) należy pomalować zbiornik od środka (jest specjalna farba) co by nie rdzewiało na nowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandit4 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam kupiłem już filtr paliwa ale nie wiem na co się zdecydować czy ten łańcuch czy nakrętki a może coś innego żeby nie było problemu z wydobyciem tego z baku i co dalej czy trzeba później nałożyć jakiś środek żeby zabezpieczyć tą powierzchnię przed rdzą.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Sam sobie odpowiedz na pytanie co łatwiej wyjąć, łańcuch czy nakrętki :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.