koroviov Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Że zacytuje "Mistrza i Małgorzatę", "tu nie chodzi o to jaki masz światopogląd. Czy wierzysz., czy nie". Ja poprostu twierdzę, że płynna jazda na Radomiu jest więcej warta niż szarpanie się na 2 i gotowanie hamulców.Moje okrążenie wygląda tak: Prosta 4,pierwszy zakręt w lewo 4, drugi 4, trzeci dohamowanie i wpołowie redukcja do 3, Czwarty (w prawo) dohamowanie 2, wyjście i 3, kolejne dwa zakręty (prawey podwójny) na 3 biegu, hamowanie, redukcja do 2, zakręt w lewo, na wyjściu 3, kolejny szybki lewy, następny lewy i 4, przy prętkości ok. 110 na prostej startowej.Na R6 korzystam z biegów 2 i 3. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Elastyczność to zakres użytecznych obrotów w SV 4 - 10k, w R6 6 - 15k. To chyba R6 bardziej. Hmm ... może nie znam się bardzo na motocyklach, ale zawsze gdy czytałem różnego rodzaju artykuły to elastyczność silnika była określona w inny sposób. Jeśli by kontynuować Twój tok rozumowania, to motocykl ma bardziej elastyczny silnik, gdy ma większy zakres obrotów. Według mnie silnik jest bardziej elastyczny w momencie gdy jego wykres momentu obrotowego jest jak najbardziej zbliżony do prostej równoległej do OX (czyli obrotów) Edytowane 13 Września 2012 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Płynna jazda - tak. Ale żeby na 4 czy 5 biegu :blink:??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) koroviov ze mnie taki motocyklista jak z koziej dupy trąba więc się mną nie sugeruj.Ja na 2 jade w miare płynnie, nic nie szarpie a hamulca mocniej używam tylko na dohamowaniu z prostej.edit: No dobra płynnie nie jest, ale się staram :) Twoja trasa składa się ze zmiany biegów, redukcji i dohamowań a przy takim operowaniu biegami i hamulcem dość ciężko o płynność.Nie oceniam Twojej jazdy, ale jak na moje marne możliwości to przy takim operowaniu sprzętem płynności bym nie miał. Tak poza wątkiem to był w ten poniedziałek na Radomiu młody gość, na czarnym GSXR600, którego właśnie kupił (na marginesie dziękistary za pomoc w ładowaniu moto na przyczepe) który jeździł tak, że nie mogłem oderwac oczu. Najlepsze było to że na wyjściu na prosta zapie**alał jak dziki a na prostej kończył mu się 2gi bieg. Co najlepsze przy wejściu w zakręt po prostej nie hamował szczególnie mocno i wchodził pełna pizdą w zakręt. Mieścił się w niego bezproblemu jadąc naprawdę szybko. Potem zorientowałem sie o co chodzi. Składał się w zakręt 3 razy szybciej niż ja. Dzięki temu w złożeniu był dosłownie chwile. Pierwszy raz coś takiego widziałem na żywo i nie moge się z tego otrząsnąć :) Potem zwróciłem uwagę na swoją jazde. Przy nim jezdziłem jak totalna pi*da, a główną różnicą była szybkość składania się w zakręt i odprostowania. Edytowane 13 Września 2012 przez marcinrednose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Na poznańskim przełożeniu odcina sie 2 bieg w Radomiu bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Na poznańskim przełożeniu odcina sie 2 bieg w Radomiu bez problemu. Nie wiem czy był na Poznaniu, ale mówił że dopiero kupił moto. Nie widziałem jeszcze żeby ktoś tak zapie**alał i robił to tak płynnie i bezproblemowo. PS odcinki nie było, ale nie wiele już chyba brakowało. Edytowane 13 Września 2012 przez marcinrednose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Poznańskie przełożenie czyli 15/47 w gixxie 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Według mnie silnik jest bardziej elastyczny w momencie gdy jego wykres momentu obrotowego jest jak najbardziej zbliżony do prostej równoległej do OX (czyli obrotów) Nie, taki jest najbardziej elastyczny :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Nie no spoko, nie wnikam w szczegóły techniczne. Zapytalem go czy nie boi się że wyleci. Powiedział, że ufa że opony wytrzymają :)Serio, aż miło było patrzeć. Wychodził na prosta na takiej pi*dzie, że Ducat 748 czyli 2 takt (czy jak to zwał) nie był w stanie nadrobić, mimo że dół miał widocznie lepszy (przy innych moto było ewidentnie widać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Serio, aż miło było patrzeć. Wychodził na prosta na takiej pi*dzie, że Ducat 748 czyli 2 takt (czy jak to zwał) nie był w stanie nadrobić, mimo że dół miał widocznie lepszy (przy innych moto było ewidentnie widać). Pewnie miał lepszą linię. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Nie, taki jest najbardziej elastyczny :D No źle się wyraziłem, taki jest faktycznie najbardziej elastyczny, ale wiadomo o co chodzi. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Pewnie miał lepszą linię.Tam za bardzo nie da sie wyprzedzać jak dwóch idzie w miare równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 ja na prostej startowej jak ostatnio byłem to koło 125-130 km/h dobijałem a 2 mi się kończy przy 190 więc gdzie tam miejsce na wyższe biegi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 (edytowane) Jest miejsce. I czas na zakładkę też się znajdzie. Edytowane 16 Września 2012 przez koroviov Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) http://www.automobilklub.radom.pl/ Od dnia 19.04.2013 (piątek) Automobilklub Radomski wznawia rekreacyjne jazdy motocyklowe. W sezonie 2013 zapraszamy motocyklistów w dniach:- poniedziałki 08:45-16:45- wtorki 12:45-16:45- środy 08:45-16:45- piątki 08:45-16:45i niedziele 08:45-16:45 Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez niwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.