tomekd Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Wydech w 09 R1 brzmi dokladnie jak vfr,odpalanie cylindrow dokladnie takie same, jak ktos na viffera z przelotem to moze sobie posluchac bez koniecznosci zakupu Yammera i Akropovica :biggrin: Rc 45 mialo inny wal i tez inaczej brzmialo. Watpie zeby to sie szybciej wkrecalo niz tradycyjny,"screamer" I4,wal bynajmniej nie jest lzejszy,trzeba uzyc walek wywazajacy,elementy ukladu przeniesienia napedu musza byc wzmocnione poniewaz pulsy pracy sa nierownomiernie rozlozone.Plus polega na tym ze kierowca bardziej czuje jaka moc oddaje w danym momencie silnik i bardziej skoncentrowane "bangi" poprawiaja trakcje tylnego kola. Ducati kiedys zbudowalo w celach testowych Twin Pulse V4 w ktorym rzeczywiscie cylindry odpalaly parami a la 90 stopni V-twin,ale ich Moto Gp silniki tego rozwiazania nie uzywaly. Osobiscie preferuje nazwe Bigger Bang w przypadku nowego R1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pe_wee Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Kurcze. Może się za bardzo nie znam ale ta cała wymiana "poglądów" jest tutaj zbędna. Tak jak napisane jest wyżej, kupcie Świat Motocykli i macie problem rozwiązany. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Wydech w 09 R1 brzmi dokladnie jak vfr,odpalanie cylindrow dokladnie takie same, jak ktos na viffera z przelotem to moze sobie posluchac bez koniecznosci zakupu Yammera i Akropovica : lepiej daj znac kiedy bedzie mozna to potestowac na mid-west :buttrock: ps.w tym roku lecisz w nesba czy stt? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) To zalezy,ale po wstepnym rzucie oka na rozklad jazdy stt pasuje lepiej,chyba ze nesba pojawi sie z demos z yamahy gdzies w promieniu 200 mil. BTW,09 R1 z Two Bros (Brothers),brzmi zal******scie Edytowane 25 Lutego 2009 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 BTW,09 R1 z Two Bros (Brothers),brzmi zal******scie garsc podkladek wsypac do silnika i moga je zaczac we Wloszech robic w kolorze czerwonym :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 (edytowane) Ale z kolei na seryjnych kominach to kupa. Dla porównania: seria :lapad: akrapy http://www.youtube.com/watch?v=VmZeiwm7zcc&NR=1 :lalag: Edytowane 26 Lutego 2009 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Nastąpiło technologiczne deja vu, z tego co pamiętam to właśnie Yamaha zapoczątkowała erę Big Bang w wyścigach, jeszcze za czasów 500cc, teraz wprowadza na szosę.. A na tym filmiku r1 super się wkręca na obroty, do tego ten dźwięk.. Edytowane 8 Marca 2009 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Nie ,to byla Honda z NSR500,V4 2T silnik tak na marginesie.Wszystki cylindry odpalaly podczas bodajze 70 stopni obrotu walu.Pozniej jak zostalo wycofane paliwo z olowiem ( wyzsze oktany) i moc spadla o 10 % Mick Doohan zazyczyl sobie z powrotem screamera.Twierdzil ze byl szybszy,przynajmniej w jego rekach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta81 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Nie znam się na mechanicznej stronie tej yamaszki :icon_rolleyes: ale mogę powiedzieć, że w czarnym malowaniu ze złotymi akcentami na żywo wygląda... :buttrock: bo ten biały ściągnięty z ducatów :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Ale z kolei na seryjnych kominach to kupa. Dla porównania: seria :lapad: akrapy http://www.youtube.com/watch?v=VmZeiwm7zcc&NR=1 :lalag: Na seryjnych faktycznie niezbyt pięknie chodzi, choć na żywo jest znacznie lepiej niź na tym filmiku. Ale R1 w drugim filmie na Akrapach to zeszłoroczny model, czyli "zwykła" rzędówka, czyli tak naprawde to podoba Ci się tradycyjne brzmienie niż 2009. Dla mnie ta maszyna to razem z superbikiem KTM'a to absolutnie poezja, jeśli chodzi o nowości ostatnich miesięcy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.