Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wydech w 09 R1 brzmi dokladnie jak vfr,odpalanie cylindrow dokladnie takie same, jak ktos na viffera z przelotem to moze sobie posluchac bez koniecznosci zakupu Yammera i Akropovica :biggrin:

Rc 45 mialo inny wal i tez inaczej brzmialo.

 

Watpie zeby to sie szybciej wkrecalo niz tradycyjny,"screamer" I4,wal bynajmniej nie jest lzejszy,trzeba uzyc walek wywazajacy,elementy ukladu przeniesienia napedu musza byc wzmocnione poniewaz pulsy pracy sa nierownomiernie rozlozone.Plus polega na tym ze kierowca bardziej czuje jaka moc oddaje w danym momencie silnik i bardziej skoncentrowane "bangi" poprawiaja trakcje tylnego kola.

 

Ducati kiedys zbudowalo w celach testowych Twin Pulse V4 w ktorym rzeczywiscie cylindry odpalaly parami a la 90 stopni V-twin,ale ich Moto Gp silniki tego rozwiazania nie uzywaly.

Osobiscie preferuje nazwe Bigger Bang w przypadku nowego R1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech w 09 R1 brzmi dokladnie jak vfr,odpalanie cylindrow dokladnie takie same, jak ktos na viffera z przelotem to moze sobie posluchac bez koniecznosci zakupu Yammera i Akropovica :

lepiej daj znac kiedy bedzie mozna to potestowac na mid-west :buttrock:

ps.w tym roku lecisz w nesba czy stt?

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy,ale po wstepnym rzucie oka na rozklad jazdy stt pasuje lepiej,chyba ze nesba pojawi sie z demos z yamahy gdzies w promieniu 200 mil.

 

BTW,09 R1 z Two Bros (Brothers),brzmi zal******scie

Edytowane przez tomekd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nastąpiło technologiczne deja vu, z tego co pamiętam to właśnie Yamaha zapoczątkowała erę Big Bang w wyścigach, jeszcze za czasów 500cc, teraz wprowadza na szosę..

 

A na tym filmiku r1 super się wkręca na obroty, do tego ten dźwięk..

Edytowane przez spiwor

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ,to byla Honda z NSR500,V4 2T silnik tak na marginesie.Wszystki cylindry odpalaly podczas bodajze 70 stopni obrotu walu.Pozniej jak zostalo wycofane paliwo z olowiem ( wyzsze oktany) i moc spadla o 10 % Mick Doohan zazyczyl sobie z powrotem screamera.Twierdzil ze byl szybszy,przynajmniej w jego rekach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ale z kolei na seryjnych kominach to kupa.

 

Dla porównania:

 

seria

:lapad:

akrapy http://www.youtube.com/watch?v=VmZeiwm7zcc&NR=1 :lalag:

 

Na seryjnych faktycznie niezbyt pięknie chodzi, choć na żywo jest znacznie lepiej niź na tym filmiku. Ale R1 w drugim filmie na Akrapach to zeszłoroczny model, czyli "zwykła" rzędówka, czyli tak naprawde to podoba Ci się tradycyjne brzmienie niż 2009.

 

Dla mnie ta maszyna to razem z superbikiem KTM'a to absolutnie poezja, jeśli chodzi o nowości ostatnich miesięcy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...