Goccolo Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Aha... no to żeby był sens takiej zmiany to by musiało tak chociaż z 3/4 litra spaść... Niniejszym wycofuję się z pomysłu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 ja w swojej kawie babci zmienilem z 15/42 na 18/38 i latam juz tak drugi rok powie mi ktos czy dobrze zrobilem chcac zmiejszyc obroty przy 100km/h(teraz jest 5kRPM) tzn. czy to dobre dla silnika czy obciazenie sa wieksze i silnik dostaje ostro po dupie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Musisz chyba niezle j krecic, zeby ruszyc bez szarpania ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 zwylke jezdze sam, a że ważę niedużo, to nic nie szarpie no i spokojnie moge ruszyc bez dodawania gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 z ciekawości - ile ci toto poleci? Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 150 ale tylko raz sprawdzalem bo nie chce wprowadzic babci do grobu :) no i 135kkm przebiegu robi swoje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) Fajny temat. Szkoda tylko piotrze że kolejny raz mądrzysz sie i zarzucasz to innym(podobnie jak teoretyzowanie albo brak wiedzy...) a sam piszesz bzdury! I to takie że aż przez chwile myślałem że jaja sobie robisz ale widze że ty na serio! "Motocykl będzie miał lepsze przyspieszenie i prędkość max. na ostatnim biegu wzrośnie o 10 do 20km/h. Jest tylko jeden maleńki problem. Radykalnie wzrośnie zużycie paliwa ale dżentelmeni nie dyskutują o takich przyziemnych sprawach" ja na twoim miejscu poszedłbym do kąta sie powstydzić... Zmieniając odpowiednio zębaty masz ALBO lepsze przyspieszenie(power, siłe- jak wolisz) kosztem mniejszej prędkości maxymalnej ALBO zyskujesz większą prędkość maxymalną kosztem gorszego przyspieszenia(mocy). Nie da sie jednego i drugiego zrobić na raz... Tak jak piszesz to prędkość wzrośnie... ale conajwyżej na liczniku który nieprzeskalowany będzie przekłamywał i zawyżał prędkość. A z tą F4 vs ZX10 to już całkiem doje...ś do pieca. ja kiedyś złoiłem na szymanach dupe starą 9tką nowiutkiej ZX10 i co- to znaczy że 9tka była szybsza od 10tki? I nie mów prosze że nie wiem o czym pisze bo akurat w czym jak czym ale kombinacjah z zębatakami to ludzie siedzący w stuncie mają doświadczenie jak mało kto... i to praktyczne a nie wyłacznie teoretyczne! Miałem sie nie odzywać ale jak czytam takie herezje to normalnie kopara opada... Edytowane 13 Stycznia 2009 przez Spidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 http://www.gearingcommander.com/ :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Fajny temat. Szkoda tylko piotrze że kolejny raz mądrzysz sie i zarzucasz to innym(podobnie jak teoretyzowanie albo brak wiedzy...) a sam piszesz bzdury! I to takie że aż przez chwile myślałem że jaja sobie robisz ale widze że ty na serio! "Motocykl będzie miał lepsze przyspieszenie i prędkość max. na ostatnim biegu wzrośnie o 10 do 20km/h. Jest tylko jeden maleńki problem. Radykalnie wzrośnie zużycie paliwa ale dżentelmeni nie dyskutują o takich przyziemnych sprawach" ja na twoim miejscu poszedłbym do kąta sie powstydzić... Zmieniając odpowiednio zębaty masz ALBO lepsze przyspieszenie(power, siłe- jak wolisz) kosztem mniejszej prędkości maxymalnej ALBO zyskujesz większą prędkość maxymalną kosztem gorszego przyspieszenia(mocy). Nie da sie jednego i drugiego zrobić na raz... Tak jak piszesz to prędkość wzrośnie... ale conajwyżej na liczniku który nieprzeskalowany będzie przekłamywał i zawyżał prędkość. A z tą F4 vs ZX10 to już całkiem doje...ś do pieca. ja kiedyś złoiłem na szymanach dupe starą 9tką nowiutkiej ZX10 i co- to znaczy że 9tka była szybsza od 10tki? I nie mów prosze że nie wiem o czym pisze bo akurat w czym jak czym ale kombinacjah z zębatakami to ludzie siedzący w stuncie mają doświadczenie jak mało kto... i to praktyczne a nie wyłacznie teoretyczne! Miałem sie nie odzywać ale jak czytam takie herezje to normalnie kopara opada... Zapominasz że to jest FM a nie SP i tutaj się nie używa brzydkich wyrazów. Poczytaj jeszcze raz kolejne moje i innych posty a potem pomyśl o ile potrafisz wykonać tak skomplikowaną czynność. Następnie zrób praktyczną próbę i sprawdź wtedy podyskutujemy ponownie. Wcześniej weź kilka korepetycji z języka polskiego a później napisz następnego posta. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 pisze nie patrząc na klawiature i szybko i szkoda mi czasu na sprawdzanie swoich postów po 10 razy a ciebie widać zatkało więc skoro to jedyne co masz do powiedzenia... proponuje na przyszłość żebyś jak czegoś nie wiesz nie wciskał ludziom kitu tylko poczekał aż wypowie sie ktoś kto ma na dany temat pojęcie... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Spidi a Ty sprawdzałeś to co piszesz że taką pewność masz. Do mnie przemawia logika tego co Piotr napisał + jak jeszcze sobie pogrzebiesz w tym kalkulatorze co go PiotrekRR podesłał to może chociaż chwilę się zastanowić czy może gość którego nie lubisz jednak ma rację. Argument o tym że stunterzy wiedzą wszystko o zębatkach jest trochę naciągany. Nie odmawiam im wiedzy w ogóle ale chłopaki raczej nie spędzają całej zimy główkując jak dobrać przełożenia żeby zmniejszyć zużycie paliwa lub dodać 10km/h do prędkości maksymalnej motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Piotrze, przy ilu obrotach F4 odcina zapłon? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 pisze nie patrząc na klawiature i szybko i szkoda mi czasu na sprawdzanie swoich postów po 10 razy a ciebie widać zatkało więc skoro to jedyne co masz do powiedzenia... proponuje na przyszłość żebyś jak czegoś nie wiesz nie wciskał ludziom kitu tylko poczekał aż wypowie sie ktoś kto ma na dany temat pojęcie... :D Pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł. Potrafisz myśleć czy tylko pyskować? Z domu niestety nie wyniosłeś dobrego wychowania i na forum publicznym należy Ci się uwaga : Do dużo starszych należy odnosić się z szacunkiem bez względu na to czy kogoś lubisz czy nienawidzisz. Sprawdź dokładnie wszystkie dane na kalkulatorze a potem napisz ponownie. Kosa dostał ostrzeżenie na PW a Tobie należy się publicznie bo to nie jest miejsce na szczeniackie podchody. Piotrze, przy ilu obrotach F4 odcina zapłon? 12500 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 W odpowiedzi na Twoje pierwsze pytanie: jeżeli nie zrozumiałeś prostego słowa "dorównywał" to stosując Wasz slang "dawał mu popalić" bo ani na przyspieszeniu ani na prędkości max. kolo na ZX10R nie mógł mu się urwać nawet o jeden metr. a czy kierowca zx10r krecil tym pokrętłem co trzymał w prawej dłoni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepino Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Na moje oko, żeby złojenie F4 > ZX10 miało sens - Synalek powinien zrobić czasówkę na torze F4 , a potem 10 ... odpadł by wtedy czynnik różnicy umiejętności .... Wiem, zaraz będzie, że TEORETYCZNIE F4 wygra, bo koleś ciągle jeździ Hondą, a do kawy nie wprawiony, a 10 cudza i strach o cudzy sprzęt, a szkoda katować czyjąś maszynkę bez powodu .... bo i tak F4 wygra .... Nie znam się, ale spidi użył argumentów, a otrzyymał atak przecinkami i jakimś TEORETYCZNYM kalkulatorem, z którego niewiele wynika Ale ja się nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.