Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Lipca 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Ale nowa Multi 1200 we wszystkich wersjach ma już system DTC, który pozwala nie dość, że ją porządnie zmulić, to jeszcze zapobiega uślizgom koła. Jeździłem nią kilka dni temu i w ogóle nie czuje się tej mocy. Przy włączonym na maksa DTC oraz ustawieniu na Urban, naprawdę trudno, aby ten motocykl przestraszył nawet początkującego kierowcę. Ja się czułem na nim jak na rowerze. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Masz rację Dominik, no ale jak DTC wysiądzie - dajmy na to zaaktywuje się w nieodpowiednim momencie nieodpowiedni program?? Co prawda sam w to za bardzo nie wierzę, no ale zawsze istnieje nawet hipotetyczna możliwość... Widziałem Nową Multi w akcji i w stosunku do starej to nie ma porównania, po prostu stopień zaawansowania, właściwości osiągów jest tak dalece różny że to praktycznie kosmos... Jednak Stara Multi ma to coś czego brakuje nowej , napewno za 1-2 lata już nawet nie będziemy pamiętać o jakiś porównaniach i dyskusjach, ale to stara Multi może będzie kiedyś klasykiem, no a nowa po prostu się zestarzeje, będzie demod'e i tyle... Pozatym ładny jest ten chłodzony powietrzem 2 zaworowy silnik.... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacacyl Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Ale nowa Multi 1200 we wszystkich wersjach ma już system DTC, który pozwala nie dość, że ją porządnie zmulić, to jeszcze zapobiega uślizgom koła. Jeździłem nią kilka dni temu i w ogóle nie czuje się tej mocy. Przy włączonym na maksa DTC oraz ustawieniu na Urban, naprawdę trudno, aby ten motocykl przestraszył nawet początkującego kierowcę. Ja się czułem na nim jak na rowerze. pzdr W pełni podzielam zdanie kolegi :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Koledzy a ja miałem w ostatnią niedzielę wielka przyjemność polatać Multistradą 1200 na dniach otwartych saloonu na ul. Prymasa. Musze przyznać, że maszynka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Prowadzenie, przyspieszenia - moc po prostu super. Zacząłem się nawet zastanawiać po jaką hol.. w tego typu sprzęcie 150 koniachów. Ale jazda była bajeczna, pozycja wygodna zawiecha i komfortowa i bardzo pewna w dynamicznej jeździe. Nawet jak na kogoś kto tylko 5 lat ujeżdża TDMę 850 udawała mi sie nie za bardzo odstawać od kolesi na Monsterze 1000s i 1098 :-). Pozdrawiam Jaro Cytuj PozdroJaro "Nie próbuj polemizować z idiotą bo ten najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregi76 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Dzieki za przyblizenie modelu.Nowa 1200 jest cool mialem okazje widziec ja w akcji jednak granica moich mozliwosci to multi z pierwszych wypustow lub niewiele starsze z rodziny ST.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Gregi w Desmoszpitalu mamy paru użytkowników Multistrad. Pisząc o "starszej" generacji Multistrady masz do wyboru tak naprawdę kilka opcji. - MTS 620 i MTS 620 Dark - jeżeli kasę/doświadczenie masz niezbyt wielkie (niepotrzebne skreślić), to jest to jakaś opcja. 620 mniej pali, paski tańsze, oponka z tyłu to 160-tka, a nie 180-tka itp. Większe sztuki: -MTS 1000DS -MTS 1000 S DS -MTS 1100 DS - MTS 1100 S DS Wszystkie litrówki i 1100 mają regulowane zawiechy, a w wersjach S są to Ohlinsy. Suche sprzęgło ma 1000, 620 i 1100 mają sprzęgła mokre. W czasie produkcji w 1000 były zmiany dot. m.in.: - przedniej szyby (pierwsze krótkie, późniejsze wyższe, ale są też akcesoryjne) - siedzenia (w pierwszych Multi jest podobno decha, więc sporo się pojawia nakładek akcesoryjnych), - nóżki bocznej (od 2004, albo 2005 jest innej konstrukcji, trochę stabilniej moto stoi). pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 (edytowane) U nas w klubie jest Multistrada 800, właściciel Bacacyl :buttrock: Edytowane 6 Sierpnia 2010 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupin99 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 W czasie produkcji w 1000 były zmiany dot. m.in.: - przedniej szyby (pierwsze krótkie, późniejsze wyższe, ale są też akcesoryjne) - siedzenia (w pierwszych Multi jest podobno decha, więc sporo się pojawia nakładek akcesoryjnych), - nóżki bocznej (od 2004, albo 2005 jest innej konstrukcji, trochę stabilniej moto stoi). pozdr Siedzenia były różne chyba w każdym roku prod. 1000 W pewnym momencie zmienili też ramę a dokładniej tylną część. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 U nas w klubie jest Multistrada 800, właściciel Bacacyl :buttrock: Możesz rozwinąć myśl :?: :bigrazz: Czyżby Baca jakąś przekładkę robił :?: :eek: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Możesz rozwinąć myśl :?: :bigrazz: Czyżby Baca jakąś przekładkę robił :?: :eek: Tak, podobno wyszło super!!! Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 I nawet w zegarach jest taka opcja ekranu powitalnego :wink: . duke 75 czy ta 800-tka włożona jest w ramę 620-tki, czy litra?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupin99 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 I nawet w zegarach jest taka opcja ekranu powitalnego :wink: . duke 75 czy ta 800-tka włożona jest w ramę 620-tki, czy litra?? pozdr Ja odpowiem bo maczałem w tym paluchy. Silnik od S2R 800 jest wsadzony do Normalnej MTS620. Niestety tak prosto nie pasował i trzeba go było podpiłować :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 ...ale właściciel jest zachwycony!!! Krupin99 to skromny chłopak ale podobno (bo jeszcze nie widziałem) odwalił kawał dobrej roboty :clap: Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czolg Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 witam,jestem przed zakupem Multistrady 1000 s ds z 2005 roku. proszę o opinie mogące mnie przekonac lub zniechęcic do tego motocykla lub Ducati w ogóle. do tej pory jezdzilem hondami, ale Ducati wzbudza emocje, nawet gdy nie jedzie ...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 ... szukaj w sieci podobno bardzo dobry sprzęt , dopracowany , świetnie się prowadzi ,osobiście nie mam lecz takie są opinie na innych forach ...porównywany do BMW modeli GS .... polecany , w/g mnie lepszy od GS ( sam mam BMW w wersji K ) ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.