Skocz do zawartości

Multistrada - opinie ,eksploatacja, pytania itp.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Ale nowa Multi 1200 we wszystkich wersjach ma już system DTC, który pozwala nie dość, że ją porządnie zmulić, to jeszcze zapobiega uślizgom koła. Jeździłem nią kilka dni temu i w ogóle nie czuje się tej mocy. Przy włączonym na maksa DTC oraz ustawieniu na Urban, naprawdę trudno, aby ten motocykl przestraszył nawet początkującego kierowcę. Ja się czułem na nim jak na rowerze.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację Dominik, no ale jak DTC wysiądzie - dajmy na to zaaktywuje się w nieodpowiednim momencie nieodpowiedni program??

Co prawda sam w to za bardzo nie wierzę, no ale zawsze istnieje nawet hipotetyczna możliwość...

Widziałem Nową Multi w akcji i w stosunku do starej to nie ma porównania, po prostu stopień zaawansowania, właściwości osiągów jest tak dalece różny że to praktycznie kosmos...

Jednak Stara Multi ma to coś czego brakuje nowej , napewno za 1-2 lata już nawet nie będziemy pamiętać o jakiś porównaniach i dyskusjach, ale to stara Multi może będzie kiedyś klasykiem, no a nowa po prostu się zestarzeje, będzie demod'e i tyle...

Pozatym ładny jest ten chłodzony powietrzem 2 zaworowy silnik....

Pozdr. J-999

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nowa Multi 1200 we wszystkich wersjach ma już system DTC, który pozwala nie dość, że ją porządnie zmulić, to jeszcze zapobiega uślizgom koła. Jeździłem nią kilka dni temu i w ogóle nie czuje się tej mocy. Przy włączonym na maksa DTC oraz ustawieniu na Urban, naprawdę trudno, aby ten motocykl przestraszył nawet początkującego kierowcę. Ja się czułem na nim jak na rowerze.

pzdr

 

 

W pełni podzielam zdanie kolegi :lalag:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a ja miałem w ostatnią niedzielę wielka przyjemność polatać Multistradą 1200 na dniach otwartych saloonu na ul. Prymasa.

Musze przyznać, że maszynka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Prowadzenie, przyspieszenia - moc po prostu super. Zacząłem się nawet zastanawiać po jaką hol.. w tego typu sprzęcie 150 koniachów. Ale jazda była bajeczna, pozycja wygodna zawiecha i komfortowa i bardzo pewna w dynamicznej jeździe. Nawet jak na kogoś kto tylko 5 lat ujeżdża TDMę 850 udawała mi sie nie za bardzo odstawać od kolesi na Monsterze 1000s i 1098 :-).

 

Pozdrawiam

Jaro

Pozdro

Jaro

 

"Nie próbuj polemizować z idiotą bo ten najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregi w Desmoszpitalu mamy paru użytkowników Multistrad.

Pisząc o "starszej" generacji Multistrady masz do wyboru tak naprawdę kilka opcji.

- MTS 620 i MTS 620 Dark - jeżeli kasę/doświadczenie masz niezbyt wielkie (niepotrzebne skreślić), to jest to jakaś opcja. 620 mniej pali, paski tańsze, oponka z tyłu to 160-tka, a nie 180-tka itp.

Większe sztuki:

-MTS 1000DS

-MTS 1000 S DS

-MTS 1100 DS

- MTS 1100 S DS

Wszystkie litrówki i 1100 mają regulowane zawiechy, a w wersjach S są to Ohlinsy.

Suche sprzęgło ma 1000, 620 i 1100 mają sprzęgła mokre.

W czasie produkcji w 1000 były zmiany dot. m.in.:

- przedniej szyby (pierwsze krótkie, późniejsze wyższe, ale są też akcesoryjne)

- siedzenia (w pierwszych Multi jest podobno decha, więc sporo się pojawia nakładek akcesoryjnych),

- nóżki bocznej (od 2004, albo 2005 jest innej konstrukcji, trochę stabilniej moto stoi).

pozdr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie produkcji w 1000 były zmiany dot. m.in.:

- przedniej szyby (pierwsze krótkie, późniejsze wyższe, ale są też akcesoryjne)

- siedzenia (w pierwszych Multi jest podobno decha, więc sporo się pojawia nakładek akcesoryjnych),

- nóżki bocznej (od 2004, albo 2005 jest innej konstrukcji, trochę stabilniej moto stoi).

pozdr

Siedzenia były różne chyba w każdym roku prod. 1000

W pewnym momencie zmienili też ramę a dokładniej tylną część.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas w klubie jest Multistrada 800, właściciel Bacacyl :buttrock:

Możesz rozwinąć myśl :?: :bigrazz:

Czyżby Baca jakąś przekładkę robił :?: :eek:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nawet w zegarach jest taka opcja ekranu powitalnego :wink: .

duke 75 czy ta 800-tka włożona jest w ramę 620-tki, czy litra??

pozdr

Ja odpowiem bo maczałem w tym paluchy.

Silnik od S2R 800 jest wsadzony do Normalnej MTS620. Niestety tak prosto nie pasował i trzeba go było podpiłować :biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

witam,

jestem przed zakupem Multistrady 1000 s ds z 2005 roku. proszę o opinie mogące mnie przekonac lub zniechęcic do tego motocykla lub Ducati w ogóle. do tej pory jezdzilem hondami, ale Ducati wzbudza emocje, nawet gdy nie jedzie ...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... szukaj w sieci podobno bardzo dobry sprzęt , dopracowany , świetnie się prowadzi ,osobiście nie mam lecz takie są opinie na innych forach ...porównywany do BMW modeli GS .... polecany , w/g mnie lepszy od GS ( sam mam BMW w wersji K ) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...