Skocz do zawartości

krupin99

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krupin99

  • Urodziny 06/27/1979

Osobiste

  • Motocykl
    Multistrada 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia krupin99

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja odpowiem bo maczałem w tym paluchy. Silnik od S2R 800 jest wsadzony do Normalnej MTS620. Niestety tak prosto nie pasował i trzeba go było podpiłować :biggrin: .
  2. Siedzenia były różne chyba w każdym roku prod. 1000 W pewnym momencie zmienili też ramę a dokładniej tylną część.
  3. Cześć Też miałem problemy z multistrada, pisałem o tym na forum. Jakoś sobie poradziłem i poznałem troche ten motocykl. Mam interfejs diagnostyczny do tego układu wtryskowego. Jak chcesz to możemy podłączyć i obadać co jest. Miałem podobnie. Też gasła na wolnych obrotach i po redukcji przy dojeździe do świateł. Aż w końcu przestała odpalać całkiem. Niestety padł ECU. Jacek krupin99
  4. No niestety immobilizer to chyba większy problem dla właściciela niż dla złodzieja. Mając jeden czarny kluczyk można zrobić jego kopie łącznie z chipem i schować w sejfie. Kod tak naprawde jest potrzebny żeby uruchomić motocykl bez chipu w kluczyku albo wyłączyć całkiem immobilizer z mathesisa lub innego komputera serwisowego. Może się przydać w trasie jak ci złodziej stacyjke zepsuje lub antene od immo. Ale cała procedura z kręceniem manetką wydaje się upierdliwa. Można wydłubać chip z kluczyka i przykleić do stacyjki. Dużo jest możliwści. Podobno jest też metoda kasowania pamięci immo i wprowadzania nowych kluczy. Mając czerwony i jeden czarny nie dasz rady wymienić licznika na nowy. Trzeba mieć jeden czerwony i dwa czarne. Na używany to się nie da wcale. ECU używane też nie da rady wsadzić chyba że nie zakodowane. Czerwony kluczyk tak naprawde od innych różni się tylko kolorem i jest to pierwszy programowany w układzie. Jak masz świeży ECU i licznik to mozesz użyć trzech czarnych. Muszą mieć tylko inne kody w chipach. Mi się immobilizer nie zepsul ale musialem wymienić licznik a mialem tylko jeden czerwony i jeden czarny kluczyk. Licznik już miałęm ale musiałem zamawiać kluczyk z chipem i czekalem dwa tygodnie bez możliwości jazdy. W DUCATI koszty kompletu ECU licznika stacyjki karty i kluczyków to bardzo duży koszt. Czasem trafiają się takie zestwy na ebaju. Ale myśle że w skośnookich z immo jest podobnie. Może tylko więcej "fachowców" od łamania zabezpieczeń.
  5. Najwięcej informacji masz na http://www.multistrada.net/. Z typowych usterek multistrady to: wilgoć w zegarach, zaśniedziały styk masy, jest seria wadliwych prowadnic zaworowych, we wcześniejszych latach produkcji jest kiepska podstawka boczna, niska szyba, za krótkie wysięgniki lusterek, niewygodna kanapa. Dużo wymieniali w ramach akcji serwisowych. Ja kupiłem używaną po gwarancji i w Polsce to mogłem sobie sam taką akcje zrobić ;-). Zresztą były wtedy jakieś zawirowania z importerem i nie było sie do kogo zgłosić. Mi osobiście padł ECU ale było to prawdopodobnie wynikiem założenia chińskich xenonów, lub ładowania i odpalania motocykla na podpiętych kablach. Silniki w 1000 sa takie same jak w SS1000, monster s2r1000 i chyba st2, moze jeszcze w jakiś innych. Sprzęgło w 1000 jest takie jak we wszystkich suchych, w 1100 jest już mokre. Zmienili bo podobno przeszkadzało klekotanie :icon_rolleyes: :biggrin: . Paski niby trzeba zmieniać co 20.000 lub 2 lata ale od 1100 wydłużyli podobno ten okres nie zmieniajac nic. Zawory ja sprawdzałem przy 20.000 i nic nie trzeba bylo regulować. Podobno to jest norma i wyklepują się tylko zawleczki. Serwis można robić samemu. Nie jest to trudniejsze niż w japońcach.
  6. Ja zamawiałem 28.01 i dostałem części po 3 tygodniach. W zimie na przełomie roku zawsze są problemy z dostawami. Często całe fabryki są zamykane na kilka tygodni.
  7. Jak chcesz to możemy podłączyć motocykl do komputera i sprawdzić o co chodzi i skasować błąd.
  8. Stelaż wygląda tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7de7f92b95aee8a4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9373f8567c253b5d.html w sobotę jadę na giełde do Łodzi to moge wziąć. a siedzenie jest mocowane na cztery śruby i od spodu wygląda tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d128952d31841d22.html trzeba zdjąć zbiornik żeby je odkręcić. Siedzenie jest przykręcone do zbiornika w miejscach gdzie zbiornik opiera się na regulowanych podporach. Bez zdjęcia zbiornika się nie da odkręcić siedzenia.
  9. Jakby ktoś chciał to mam do multistrady stelaż pod sakwy/kufry boczne. Zrobiony własnoręcznie, malowany proszkowo. Ponieważ mam już od jakiegoś czasu kufry to oddam za 2piwa.
  10. W 1000 jest siedzenie mocowane od spodu zbiornika. Trzeba zciągnąć cały zbiornik żeby odkrecić siedzenie. 620 ma chyba podobny zbiornik jak nie taki sam. Chyba różni się tylko czujnikiem poziomu paliwa i może jeszcze jakimiś dodatkami typu odpowietrzenie z tyłu.
  11. Wtej chwili mam założone LeoVince. Przymierzałem się do bebeszenia oryginała bo mi się najbardziej podoba ale kupilem LeoVince. Wcześniej kupilem oryginalny na ebay-u. Teraz dwa oryginalne leżą w garażu.
  12. Witam Chcialem sie przywitac na tym forum. Posiadam MTS 1000 z 2004 od 2006roku. Troche musiałem się z nią pomęczyć mechanicznie i elektroniczie także poznałem ją dość dobrze. Mam na zbyciu tłumik do multistrady 1000. Na forum multistrada.net jest opisane jak go modyfikować. Nie wiem czy do 620 jest taki sam czy podobny. Jak nie chcesz ruszac oryginalnego moge ci okazyjnie sprzedac ten od 1000. Posiadam również interfejs diagnostyczny technoresearch do ukladów wtryskowych Magneti Marelli IAW 59M więc jakby ktoś mial jakis problem to może będe coś wstanie pomóc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...