Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 (edytowane) tyle ze XL , 3 ray przezyje Dr ke . Ale jak juz masz cos brac co nie jest motorowerem, to na litosc boska min 250 w 4T . Jesli to ma jechac, a nie sie toczyc to musi miec ze 20 - 25 koni. MZ odpapda , za miekka , fele , rama wszystko sie gnie w terenie no i wcale nie lekka. Jezdzilem 3 letnia XT 125 , nie wiedzialem czy to stoi czy jedzie, odczucia byly podobne , gosc sobie pozniej plul w brode ze go pokusilo na 125 w 4T. Edytowane 8 Stycznia 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Że co? chyba nigdy nie słyszałeś XLki z orginalnym (nie wybebeszonym) wydechem, prawie jej nie słychać. Ale poza tym masz rację do takich zadań jakie zakłada autor tego tematu wzupełności wystarczy 250-350 4T, i tu moim faworytem jest XT350 icon_smile.gif . Miałem do czynienia z 3ma xl kami,2x600 i raz nietypowa 500 oraz 2ma xrami i wszystkie darły się głośniej od drów i innych 4T,ale cholera wie jak to ma chodzić.Znajomek ma dt 125 i się stresuje bo gdy razem jezdzimy on nie słyszy pracy silnika :D A co do tematu to moze warto szukać czegoś z elektrycznym starterem?Chyba waga nie gra dla autora dużej roli,a guzik to jednak luksus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Ludzie śmiać mi się chce jak piszecie że trzeba co najmniej 250 i 30 koni, bo inaczej to stoi... albo że ta yamaha tw się nie nadaje... On ma JEŹDZIĆ po lesie, spokojnie, i do tego nie potrzeba mega zawiechy anie mega prześwitu. Do czegoś takiego by się nadawała wska, gdyby tylko miała trochę więcej mocy i pod górki bez stękania wyjeżdżała... Wiem co mówię, swoją wską i kilkoma innymi po lesie czasami śmigamy po lasach, i tylko denerwuje jak pod górkę trzeba ją piłować na jedynce...Ale jeszcze było górki żeby jej na tej jedynce nie zmęczyć;) Taka yamaha tw jak wcześniej wymieniona, czy inne w tym stylu spokojnie wystarczą! Osobiście polecałbym yamahe dt 125 lub nawet 80, ale tylko dlatego że z nią miałem bezpośredni kontakt, inne podobne także powinny sobie spokojnie dawać radę:) Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Mz jest faktycznie sprzętem który może zadowolić właściciela. Z tego co pisał autor posta to nie ma to być sprzęt do skakania ani do ekstremalnej jazdy, ma służyć jako transport do pracy. Ja osobiście nie miałem problemów Z ETZ jeżeli chodzi o jakieś lajtowe przejazdy przez las tudzież błota i inne utrudnienia. Ale mimo wszystko pozostaje kwestia prawka którego autor nie posiada więc dalej można tylko spekulować.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Mztka do lasu?Ludzie dajcie spokój z takimi pomysłami,miałem MZ i dobrze ją wspominam,ale do lasu to się nie nadaje,zwłaszcza do lasu mazurskiego<często podmokłego>.Nie są to złe konstrukcje,ale w takiej MZ posypać się może właściwie wszystko.Poza tym jaki jest sens kupowania MZ za 1500pln skoro za 1000 więcej jest już spory wybór dt,xlek,drek?Idę o zakład,że w lesie MZ 251 spali ze 3l więcej od xl 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Mztka do lasu?Ludzie dajcie spokój z takimi pomysłami,miałem MZ i dobrze ją wspominam,ale do lasu to się nie nadaje,zwłaszcza do lasu mazurskiego<często podmokłego>.Nie są to złe konstrukcje,ale w takiej MZ posypać się może właściwie wszystko.Poza tym jaki jest sens kupowania MZ za 1500pln skoro za 1000 więcej jest już spory wybór dt,xlek,drek?Idę o zakład,że w lesie MZ 251 spali ze 3l więcej od xl 250. ale części znajdziesz na śmietniku :biggrin: :biggrin: a kupując sprzęta starego typu xl w cenie jaką podałeś czyli ok 2500 to nie wierzą w jego dobry stan techniczny. Poza tym Etz jest na tyle znanym sprzętem że autor sam mógłby wpaść na taki pomysł nawet gdyby nie znał się totalnie w dziedzinie motocyklowej, więc doradzanie go raczej nie ma sensu. Nie mniej jednak uważam że na lajtowe przeloty się nadaje, mnie w bieszczadzkich lasach nie zawiódł :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 (edytowane) ja jezdzilem bardzo delikatnie po lesie MZ tka i fele po roku mialem zcentrowane na maxa , przy glebie zazwyczaj lamie sie polka na zegary. To skoro poelcacie TW i MZ to moze odrazu polecic GS - 500 , albo CBR ke ? mozliwosci terenowe podobne , na upartego to i Dragstarem po lesie pojedzie , ale chyba koledzie nie oto chodzilo. Ja obstawiam na 125 zarejestrowana na 50 ccm z 2T , a jesli 4T to 250 - 400 ccm. Mniejsze moce i pojemnsoci mija sie z celem , bo to motorki do nauki jazdy, a nie dla kogos kto jak mniemam ma pojecie o jedzie, a tymbardziej w terenie gdzie czesto przydaje sie zapas mocy . Edytowane 8 Stycznia 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 niech może odezwie sie autor tematu i niech powie jaki budzet może przeznaczyc na moto Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 peugot trekker , wjedzie tam gdzie drki, xlki i inne xtki a w razie co można na plech przenieść :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun23 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 (edytowane) Odszywam się :-) Na motor zamierzam przeznaczyć max 5 -6 tysia, inaczej obawiam się że musiał bym czekać do następnego sezonu. O quadzie też myślałem, ale to i koszt większy, i potrzebował by własnego osobnego garażu, a motor miał bym gdzie trzymać Edytowane 10 Stycznia 2009 przez Piorun23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 tylko pytanie jest czy upierasz sie dalej przy legalu czy jednak podniesiesz swój próg pojemnościowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 (edytowane) Jesli ma to sie toczyc powoli i ma wszedzie wjechac to mozesz patrzec na 125 w 4T tylko ze to jest tragicznie mulowate. Patrz bardziej na honde, yamahe. Ale jesli ja mial bym wybierac pod siebie to szukal bym dt 125/50, xl 250-600, xt 600. Dokupujesz do tego kufer i masz gdzie wszystko pomiescic, sakw nie polecam, bo jak poleci na bok to masz wszystko zgniecione. Ja z 1,5r jezdze bez prawka i zadnych kontroli, a co to za problem endurakiem spierniczyc? Na poczatku wakacji powinno juz byc prawko wiec bede mogl smigac na legalu. Podstawa to blacha, lusterko, swiatla i nie szalec po ulicach. Edytowane 10 Stycznia 2009 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 a czemu 125 w 4t a nie 80 w 2 ?? 80 w 2t ma podobnie mocy ale chociaż sprawia wrażenie kopytnego przez sposób oddawania mocy :D więc przy tej cenie bezapelacyjnie dt 80lc2 :D albo mtx80r2 niby sie róznią (pierdołami w stylu 1 czy 2 Km mocy i niby mtx jest mniejsza) za 3 tys kupisz w bardzo dobrym stanie zarejestrowaną na motorower a za reszte zrobisz konkretną impreze :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 (edytowane) Jesli mial bym wybierac miedzy mtx 80r2 a dt 80 lc2 zdecydowanie na dt nowsza konstrukcja, silnik bardziej kulturalnie pracuje, wieksza lepiej mi sie jezdzilo niz na mtx. 125 w 4T ma stanowczo lepszy dol i nie trzeba tak go krecic wiec lepiej sie nadaje sie lepiej niz 80 w 2T, sporo mniej spali. Edytowane 10 Stycznia 2009 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ja na GS przejezdzałem przez las dla odmiany i szła całkiem calkiem :D Tylko wode i błoto trzeba byo omijac. Na VTR tez sie zdarzyło, ale to zbyt nerwowe juz troche do lasu, bo za duzo momentu ma z dołu. Co do DT to wydaje mi sie chyba najlepszy kompromis. Zarejestrujesz na karte motorowerowa, i tak w wiekszosci bedziesz sie tylko poruszał po lesie tak jak piszesz a to wystarczy bez problemu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.