artur123 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 kupiłem nie dawno honde cbr 1000f i po przejechaniu 100 km. zablokowało koło i silnik padł Mówią że naprawa ma kosztować 2000zł. Miał już ktoś taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Objawy wskazują na zatarcie silnika ,zblokowaną skrzynie biegów lub zerwanie się łańcuszka rozrządu bądź napinacza ktory jest najslapszym punktem tego silnika ,nic też nie dzieje sie bez przyczyny .Osobiście nie słyszałem o podobnym przypadku ,silniki z z tej Cbry sa nie do zajechania jeżeli oczywiście wszystko było w porządku z układem smarowania silnika i ukladem chłodzenia.Rozbierał ktos ten silnika czy ekspertyza padła na tak zwane "oko" :wink: ??Ile miała przebiegu i czy był wymieniany napinacz łańcuszka rozrządu (maks przebieg bez wymiany to około 40 tys) bo na mój węch on jest głowna przyczyna awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Lakoniczna informacja pozwoli tylko na wróżenie z fusów. Napisz za ile? jaki stan? jaki przebieg? Czy po zapaleniu silnika było słychać jakieś dźwięki? Jedyna sensowna odpowiedź to taka że kupiłeś minę i należy ją oddać odbierając kasę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Objawy wskazują na zatarcie silnika ,zblokowaną skrzynie biegów lub zerwanie się łańcuszka rozrządu bądź napinacza ktory jest najslapszym punktem tego silnika ,nic też nie dzieje sie bez przyczyny .Osobiście nie słyszałem o podobnym przypadku ,silniki z z tej Cbry sa nie do zajechania jeżeli oczywiście wszystko było w porządku z układem smarowania silnika i ukladem chłodzenia.Rozbierał ktos ten silnika czy ekspertyza padła na tak zwane "oko" :wink: ??Ile miała przebiegu i czy był wymieniany napinacz łańcuszka rozrządu (maks przebieg bez wymiany to około 40 tys) bo na mój węch on jest głowna przyczyna awarii. Objawy wskazują na zatarcie silnika ,zblokowaną skrzynie biegów lub zerwanie się łańcuszka rozrządu bądź napinacza ktory jest najslapszym punktem tego silnika ,nic też nie dzieje sie bez przyczyny .Osobiście nie słyszałem o podobnym przypadku ,silniki z z tej Cbry sa nie do zajechania jeżeli oczywiście wszystko było w porządku z układem smarowania silnika i ukladem chłodzenia.Rozbierał ktos ten silnika czy ekspertyza padła na tak zwane "oko" :wink: ??Ile miała przebiegu i czy był wymieniany napinacz łańcuszka rozrządu (maks przebieg bez wymiany to około 40 tys) bo na mój węch on jest głowna przyczyna awarii. Mechanik mówił ze to panewki Mialem nowy olej i filtr. Przebiegu niby 47000 km. mechanik mówił też że jednak ktoś przy nim grzebał bo był na czerwony silikon Napinacz był ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Czyli kupiłeś naprawianą minę, być może z dorobioną panewką. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Lakoniczna informacja pozwoli tylko na wróżenie z fusów. Napisz za ile? jaki stan? jaki przebieg? Czy po zapaleniu silnika było słychać jakieś dźwięki? Jedyna sensowna odpowiedź to taka że kupiłeś minę i należy ją oddać odbierając kasę. Kupiłem za 3800 Sprzedajacy mówił tylko ze jest do wymiany naped i do malowania a przebieg niby 47000km. Jak kupiłem to było slychać ten łańcuszek przy zimnym silniku ale to chyba normalne? Czyli kupiłeś naprawianą minę, być może z dorobioną panewką. Być może. Ale teraz jest w naprawie przechodzi kapitalkę.Mam nadzieję że teraz będzie już ok. Proponuję rzeczoznawcę, a potem oddać grzecznie moto i zabrać pieniążki. Dalem go juz do mechanika Za te pieniażki miałbym teraz coś lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 To dowiedz się na czym ta generalka polega, bo jak na szlifie wału i dorobieniu panewki to nie ma to sensu :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Czyli kupiłeś naprawianą minę, być może z dorobioną panewką. pewnie cos tam dorabiali i jak na razie to wydałem dodatkowo 3500zł. To dowiedz się na czym ta generalka polega, bo jak na szlifie wału i dorobieniu panewki to nie ma to sensu :) ja teraz mogę polegać tylko na mechaniku Mówi że nowe panewki będą i inny wał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zależy jaki mechanik i na czym będzie "oszczędzał"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 A, jak inny nie szlifowany wał to ok. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Za kase co juz wydałes na ten motor, mozna by teraz kupić cos duuzo nowszego. Szlif wału i dorobienie panewek wystarczy na krótką mete. Chyba ze tak jak pisałeś, inny wał w ogole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zależy jaki mechanik i na czym będzie "oszczędzał"... mechanik ponoc dobry Miał nie oszczędzać 2 tyś. już dostał Za kase co juz wydałes na ten motor, mozna by teraz kupić cos duuzo nowszego. Szlif wału i dorobienie panewek wystarczy na krótką mete. Chyba ze tak jak pisałeś, inny wał w ogole. M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Za kase co juz wydałes na ten motor, mozna by teraz kupić cos duuzo nowszego. Szlif wału i dorobienie panewek wystarczy na krótką mete. Chyba ze tak jak pisałeś, inny wał w ogole. Ma inny i dobry wał nowe panewki Ale mam prośbę opisuj na bieżąco naprawę moto, myślę że wiele osób będzie ciekawych ile wydasz pieniążków. To będzie dobra nauka dla wszystkich, i jakie tanie hobby te motocykle. Pisałbym o przebiegu naprawy ale jest problem bo mam czekać na tel. To fakt że to nie takie tanie hobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Podziwiam Twoj stoicki spokoj w tej sytuacji ... Ja to bym chyba tego sprzedawce spalil zywcem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Podziwiam Twoj stoicki spokoj w tej sytuacji ... Ja to bym chyba tego sprzedawce spalil zywcem. a co ja mam teraz zrobić ?Tylko płacić i czekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.