artur123 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Zapytaj go co zrobil z walem, czy ma jakis zapis z wymiarami poszczegolnych czopow ( glownych i korbowych) i czy moze ci go przedstawic ? Jakie panewki zastosowal ? Pompa nowa czy uzywana ? Dlaczego wymienil jeden tlok i skad go wzial ( to samo - nowy czy uzywany ) Co zrobil z tuleja cylindra wymienionego tloka ? szlifowal, honowal, czy nic. Proponuje wykonac telefon z tymi pytaniami w poniedzialek. To pomoze okreslic jaki rodzaj naprawy za takie pieniadze mozna zrobic. Witam Właśnie wczoraj dzwoniłem- dowiedziałem się tyle, że silnika jeszcze nie odpalał musi jeszcze wlać olej i założyć nowy filtr oleju a co do ceny to dowiem się , mam zadzwonić w poniedziałek. Przy odbiorze dowiem się też co i jak jest zrobione. Panewki są nowe orginalne, pompa jest inna,ale jeszcze nie wiem czy nowa. Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Lepiej dowiedz się co było robione zanim odbierzesz moto z naprawy, zawsze możesz się na forum skonsultować. Wypytaj mechanika Ta jak radzi Adam co, jak i gdzie ma na to papiery bo jak odbierzesz moto i powstaną wątpliwości to będzie ci trudniej sprawę odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Tak jak napisał Adam, lepiej zadzwonić i zapytać, ponieważ moto złoży do kupy i teoretycznie istnieje opcja rozłożenia po raz drugi. Mówi,że daje gwarancję na naprawę,ale oby było dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Dzwoniłem dzisiaj do mechanika,motor jest na środę do odebrania.łączny koszt naprawy wyniesie mnie 3000zł.Koszt samych części wyniósł 2000zł, złożenie silnika z odpaleniem następne 1000zł.Chociaż i tak mówił że to mało,ponieważ samo złożenie kosztuje najmniej 1500zl.A co zostało wymienione dokładniej opiszę po odebraniu motocykla. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Trzymamy kciuki, a tak na boku to dlaczego akurat wymieniany był jeden tłok, sorki jak się mylę ale czy nie ma takiej zasady, że jeżeli już się wymienia tłoki to parami,tzn. jednego nigdy ewentualnie dwa (chodzi tutaj o silnika wielocylindrowe)???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Dzwoniłem dzisiaj do mechanika,motor jest na środę do odebrania.łączny koszt naprawy wyniesie mnie 3000zł.Koszt samych części wyniósł 2000zł, złożenie silnika z odpaleniem następne 1000zł.Chociaż i tak mówił że to mało,ponieważ samo złożenie kosztuje najmniej 1500zl.A co zostało wymienione dokładniej opiszę po odebraniu motocykla. :banghead: Czyli wkład po kupnie maszyny drugie tyle, co kosztowała... Oj, żebyś Ty pojeździł przynajmniej tysiąc km po tej naprawie. :eek: Czekamy na dalsze informacje. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Trzymamy kciuki, a tak na boku to dlaczego akurat wymieniany był jeden tłok, sorki jak się mylę ale czy nie ma takiej zasady, że jeżeli już się wymienia tłoki to parami,tzn. jednego nigdy ewentualnie dwa (chodzi tutaj o silnika wielocylindrowe)???? Być może ja żle zrozumiałem mechanika ale będę wiedział więcej jutro jak odbiorę moją cbr-kę.Dzięki za kciuki (trzymane) oby było dobrze,chciałbym się nią trochę nacieszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 kupiłem nie dawno honde cbr 1000f i po przejechaniu 100 km. zablokowało koło i silnik padł Mówią że naprawa ma kosztować 2000zł. Miał już ktoś taki przypadek? Witam wszystkich zainteresowanych. Otóż motor już mam w garażu. łączny koszt 3000 tys zł. Wymienione zostały części- panewki, wał po regeneracji, tłoki, cylider, pompa oleju, rozrusznik-tamten miał urwane ucho , głowice, wymienił jeszcze blok bo tamten był spawany. Wszystkie stare części widziałem-pokazywał miałem je zabrać. Mówił, że ktoś robił ten silnik i to jakiś partacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Wał po regeneracji... to się można spodziewać rychłej powtórki awarii. Weź od tego mechanika koniecznie jakiś dokument przeprowadzenia tej naprawy, żebyś miał gwarancje w razie czego. Bo jak się wał znowu sypnie, to się na ciebie koleś wypnie i będziesz miał następne 3000zł do włożenia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Podstawowe pytanie - czy panewki byly firmowe Hondy i drugie - jak byla przeprowadzona regeneracja walu ? Czy jest faktura na te panewki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 nie prościej i taniej było kupić silnik? Ten model jest naprawdę ciężki do zajechania, ktoś musiał się bardzo starać żeby tak do*ebać silnik. Teraz masz jakiegoś składaka za 3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Wymienione zostały części- panewki, wał po regeneracji, tłoki, cylider, pompa oleju, rozrusznik-tamten miał urwane ucho , głowice, wymienił jeszcze blok bo tamten był spawany. Ze starego to nie za wiele zostało, ciekawe czy mechanik po prostu nie wrzucił innego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 sory za pyt-czy ty w ogóle oglądałeś te moto przed kupnem?? Okazuje sie ze kupiles totalnego gruza...... A jesli wał był po regeneracji to szybko pożegnasz sie z tą hondą :D Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 no musisz się dowiedzieć co mechanik zrobił z wałem. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale chyba miał wstawiać inny dobry używany ( z tego co pamiętam i jak pisałeś) i tylko wrzucić o ile będzie to możliwe nowe panewki. jeżeli tak zrobił i miał używany wał w dobrym stanie to powinno być dobrze. Chyba trzeba będzie wysłać jakąś petycje do Japońców żeby zaczęli produkować wały lepiej utwardzane oraz nad wymiarowe panewki. Będzie wtedy można szlifować i szlifować :biggrin: Aaaa, zapomniałem! Mechanik mówił coś o gwarancji. Nie wiem czy chodziło o sam rozruch czy może jakieś początkowe kilometry po remoncie pieca. tego też się lepiej dowiedz, bo jeżeli już moto paliłeś to być może gwara się skończyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 (edytowane) Yo! Kumpel mial Kawe ZX9R z zajechana panewka. Zrobil to na nowych panewkach i zregenerowal wal. Padlo po 6 tys.km. Druga taka sama naprawa - 3 tys.km i znowu zgon. Trzecia - po 1000km kaplica. Japonskich walow sie NIE REGENERUJE. Mial byc uzywany - ja bym z tym mechanikiem walczyl o uzywany wal, bo jestem pewien, ze Ci po takiej naprawie ten silnik padnie. Poza tym. Co to jest - wymiana cylindra? Wymienil blok z cylindrami? Z tego co piszesz, z Twojego silnika zostala tylko skrzynia biegow, sprzeglo i ten nieszczesny wal, ktory pieczetuje los tej "naprawy"... Uzywany silnik dostalbys za polowe zaplaconej kwoty. Tak jak ludzie pisza. Koniecznie faktura z wyszczegolnionymi elementami wymienionymi / zregenerowanymi i gwarancja na pismie - z opisanymi warunkami gwarancji. ak silnik padnie - bediesz mial na podstawie czego dochodzic swoich praw. Pzdr Edytowane 15 Stycznia 2009 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.