Logum Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Witam, chce zrobić synchronizacje wtrysku w Hondzie CBR F4i, tylko mam problem bo serwisówka nie mówi dokładnie gdzie podłączyć przewody od wakuometrów. Może ktoś się orientuje i byłby w stanie mi to dokładni wytłumaczyć, nie chce mi się rozbierać motoru przed zorientowaniem się co i jak podłączyć. 1 i 4 wakuometr podłączam chyba do przewodów, które są podłączone do "air box", po lewej i prawej stronie ale gdzie podłączyć 2 i 3 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Masz sprzęt do synchronizacji? No super! Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Nie wiem czy dobrze zrozumialem: wakuometrami podcisnieniowymi od gaznikow chcesz wyregulowac wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 (edytowane) Dzięki wielkie za trafne odpowiedzi :P, "motór" już wyregulowany, a jak by ktoś chciał wiedzieć, to: - odpinamy dwa przewody, które są podłączone do air box(są tam zaślepione po prostu, tak jak serwisówka mówi). - po lewej stronie jest takie ustrojstwo(chyba pompka) do którego jest podłączony przewór, który biegnie do baku,a w drugą stronę się rozgałęzia na dwa i idzie do przepustnic, - odczepiamy to i podłaczamy wakus 2 i 3... - później to już regulacja :) Temat zamykam . Edytowane 1 Stycznia 2009 przez Logum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 (edytowane) A którymi śrubkami kręcisz, bo to nie jest oczywistością oczywistą? Edytowane 31 Grudnia 2008 przez M a D a F a K a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 (edytowane) Masz trzy śrubki do wybory, i nimi kręcisz. Podobnie jak w gaźnikach tylko trochę inaczej... w gaźnikach jest tak (przynajmniej w mojej kawie), że pierwsza śruba od lewej reguluje 1 z 2 "garem", trzecia reguluje 3 z 4, a druga śruba(środkowa) synchronizuje 1 2 z 3 4. w Hondzie trzeba zgrać wszystkie z pierwszym, troche łatwiej śrubą 2 3 i 4( śruby 1 nie znalazłem :P) Edytowane 31 Grudnia 2008 przez Logum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Nie wiem czy dobrze zrozumialem: wakuometrami podcisnieniowymi od gaznikow chcesz wyregulowac wtryski? Wokumetry to wakumetry i nie dzieli się ich na: -do regulacji wtrysków -do regulacji gaźników Wakomuetry czy to przy wtryskach czy przy gaźnikach zawsze mierzą to samo czyli podciśnienie wytwarzane przez silnik w chwili zasysania mieszanki paliwowo - powietrzenej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Witam, chce zrobić synchronizacje wtrysku w Hondzie CBR F4i, tylko mam problem bo serwisówka nie mówi dokładnie gdzie podłączyć przewody od wakuometrów. Może ktoś się orientuje i byłby w stanie mi to dokładni wytłumaczyć, nie chce mi się rozbierać motoru przed zorientowaniem się co i jak podłączyć. 1 i 4 wakuometr podłączam chyba do przewodów, które są podłączone do "air box", po lewej i prawej stronie ale gdzie podłączyć 2 i 3 ? - odpinamy dwa przewody, które są podłączone do air box(są tam zaślepione po prostu, tak jak serwisówka mówi). - po lewej stronie jest takie ustrojstwo(chyba pompka) do którego jest podłączony przewór, który biegnie do baku,a w drugą stronę się rozgałęzia na dwa i idzie do przepustnic, - odczepiamy to i podłaczamy wakus 2 i 3... - później to już regulacja Masz trzy śrubki do wybory, i nimi kręcisz. Podobnie jak w gaźnikach tylko trochę inaczej... w gaźnikach jest tak (przynajmniej w mojej kawie), że pierwsza śruba od lewej reguluje 1 z 2 "garem", trzecia reguluje 3 z 4, a druga śruba(środkowa) synchronizuje 1 2 z 3 4. w Hondzie trzeba zgrać wszystkie z pierwszym, troche łatwiej śrubą 2 3 i 4( śruby 1 nie znalazłem. Celowo zestawiłem Twoje teksty kolejno abyś mógł poczytać i zastanowić się nad nieścisłościami które popełniasz pisząc w mechanice. Sprawa pierwsza: nie regulujesz wtrysku tylko klapy układu wtryskowego. Sprawa druga: CBR600F4i nie jest motorem tylko motocyklem. Sprawa trzecia: Motocykl składa się z dużej liczby części ale nie ma w jego konstrukcji ani jednego "ustrojstwa" - jeżeli masz serwisówkę możesz sprawdzić jak "toto" się nazywa. I sprawa czwarta: liczenie przy pomocy cyferek zawsze rozpoczynamy od jedynki a Ty ją gdzieś zgubiłeś ? W mechanice potrzebna jest precyzja a chaotyczny sposób wysławiania się prowadzi do chaotycznych i powierzchownych napraw które nie jeden raz kończą się porażką. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciow Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 (edytowane) Celowo zestawiłem Twoje teksty kolejno abyś mógł poczytać i zastanowić się nad nieścisłościami które popełniasz pisząc w mechanice. Sprawa pierwsza: nie regulujesz wtrysku tylko klapy układu wtryskowego. Sprawa druga: CBR600F4i nie jest motorem tylko motocyklem. Sprawa trzecia: Motocykl składa się z dużej liczby części ale nie ma w jego konstrukcji ani jednego "ustrojstwa" - jeżeli masz serwisówkę możesz sprawdzić jak "toto" się nazywa. I sprawa czwarta: liczenie przy pomocy cyferek zawsze rozpoczynamy od jedynki a Ty ją gdzieś zgubiłeś ? W mechanice potrzebna jest precyzja a chaotyczny sposób wysławiania się prowadzi do chaotycznych i powierzchownych napraw które nie jeden raz kończą się porażką. czyli poza tym, ze czepia sie pan pierdół to dobrze zrobil czy nie? bo nie widze w panskim poscie ani potwierdzenia, ani zaprzeczenia .... a mysle , ze sporo uzytkownikow f4i ( :lalag: ) by skorzystalo.... Logum - wrzuc foty opisanych przez ciebie czynnosci, ponumeruj i bedzie jasne... Edytowane 1 Stycznia 2009 przez marciow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 1 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 (edytowane) Nie jestem profesjonalistą, zajmuje się mechaniką hobbystycznie, temat napisałem wyłącznie po to by dowiedzieć się jak podłączyć wakuometry, fotek nie wrzucę bo nie robielem ich przy synchronizacji, może kolejnym razem to zrobię. Proszę o zamkniecie tematu bo stanie się nie czytelnym i będzie w nim dużo niepotrzebnych elementów. Edytowane 1 Stycznia 2009 przez Logum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi