Skocz do zawartości

Synchronizacja wtrysku CBR F4i


Logum
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chce zrobić synchronizacje wtrysku w Hondzie CBR F4i, tylko mam problem bo serwisówka nie mówi dokładnie gdzie podłączyć przewody od wakuometrów. Może ktoś się orientuje i byłby w stanie mi to dokładni wytłumaczyć, nie chce mi się rozbierać motoru przed zorientowaniem się co i jak podłączyć. 1 i 4 wakuometr podłączam chyba do przewodów, które są podłączone do "air box", po lewej i prawej stronie ale gdzie podłączyć 2 i 3 ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za trafne odpowiedzi :P, "motór" już wyregulowany, a jak by ktoś chciał wiedzieć, to:

 

- odpinamy dwa przewody, które są podłączone do air box(są tam zaślepione po prostu, tak jak serwisówka mówi).

- po lewej stronie jest takie ustrojstwo(chyba pompka) do którego jest podłączony przewór, który biegnie do baku,a w drugą stronę się rozgałęzia na dwa i idzie do przepustnic,

- odczepiamy to i podłaczamy wakus 2 i 3...

- później to już regulacja :)

 

Temat zamykam .

Edytowane przez Logum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz trzy śrubki do wybory, i nimi kręcisz. Podobnie jak w gaźnikach tylko trochę inaczej...

 

w gaźnikach jest tak (przynajmniej w mojej kawie), że pierwsza śruba od lewej reguluje 1 z 2 "garem", trzecia reguluje 3 z 4, a druga śruba(środkowa) synchronizuje 1 2 z 3 4. w Hondzie trzeba zgrać wszystkie z pierwszym, troche łatwiej śrubą 2 3 i 4( śruby 1 nie znalazłem :P)

Edytowane przez Logum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze zrozumialem: wakuometrami podcisnieniowymi od gaznikow chcesz wyregulowac wtryski?

 

Wokumetry to wakumetry i nie dzieli się ich na:

-do regulacji wtrysków

-do regulacji gaźników

 

Wakomuetry czy to przy wtryskach czy przy gaźnikach zawsze mierzą to samo czyli podciśnienie wytwarzane przez silnik w chwili zasysania mieszanki paliwowo - powietrzenej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chce zrobić synchronizacje wtrysku w Hondzie CBR F4i, tylko mam problem bo serwisówka nie mówi dokładnie gdzie podłączyć przewody od wakuometrów. Może ktoś się orientuje i byłby w stanie mi to dokładni wytłumaczyć, nie chce mi się rozbierać motoru przed zorientowaniem się co i jak podłączyć. 1 i 4 wakuometr podłączam chyba do przewodów, które są podłączone do "air box", po lewej i prawej stronie ale gdzie podłączyć 2 i 3 ?

- odpinamy dwa przewody, które są podłączone do air box(są tam zaślepione po prostu, tak jak serwisówka mówi).

- po lewej stronie jest takie ustrojstwo(chyba pompka) do którego jest podłączony przewór, który biegnie do baku,a w drugą stronę się rozgałęzia na dwa i idzie do przepustnic,

- odczepiamy to i podłaczamy wakus 2 i 3...

- później to już regulacja

Masz trzy śrubki do wybory, i nimi kręcisz. Podobnie jak w gaźnikach tylko trochę inaczej...

 

w gaźnikach jest tak (przynajmniej w mojej kawie), że pierwsza śruba od lewej reguluje 1 z 2 "garem", trzecia reguluje 3 z 4, a druga śruba(środkowa) synchronizuje 1 2 z 3 4. w Hondzie trzeba zgrać wszystkie z pierwszym, troche łatwiej śrubą 2 3 i 4( śruby 1 nie znalazłem.

Celowo zestawiłem Twoje teksty kolejno abyś mógł poczytać i zastanowić się nad nieścisłościami które popełniasz pisząc w mechanice.

Sprawa pierwsza: nie regulujesz wtrysku tylko klapy układu wtryskowego.

Sprawa druga: CBR600F4i nie jest motorem tylko motocyklem.

Sprawa trzecia: Motocykl składa się z dużej liczby części ale nie ma w jego konstrukcji ani jednego "ustrojstwa" - jeżeli masz serwisówkę możesz sprawdzić jak "toto" się nazywa.

I sprawa czwarta: liczenie przy pomocy cyferek zawsze rozpoczynamy od jedynki a Ty ją gdzieś zgubiłeś ?

W mechanice potrzebna jest precyzja a chaotyczny sposób wysławiania się prowadzi do chaotycznych i powierzchownych napraw które nie jeden raz kończą się porażką.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Celowo zestawiłem Twoje teksty kolejno abyś mógł poczytać i zastanowić się nad nieścisłościami które popełniasz pisząc w mechanice.

Sprawa pierwsza: nie regulujesz wtrysku tylko klapy układu wtryskowego.

Sprawa druga: CBR600F4i nie jest motorem tylko motocyklem.

Sprawa trzecia: Motocykl składa się z dużej liczby części ale nie ma w jego konstrukcji ani jednego "ustrojstwa" - jeżeli masz serwisówkę możesz sprawdzić jak "toto" się nazywa.

I sprawa czwarta: liczenie przy pomocy cyferek zawsze rozpoczynamy od jedynki a Ty ją gdzieś zgubiłeś ?

W mechanice potrzebna jest precyzja a chaotyczny sposób wysławiania się prowadzi do chaotycznych i powierzchownych napraw które nie jeden raz kończą się porażką.

 

czyli poza tym, ze czepia sie pan pierdół to dobrze zrobil czy nie?

bo nie widze w panskim poscie ani potwierdzenia, ani zaprzeczenia ....

 

a mysle , ze sporo uzytkownikow f4i ( :lalag: ) by skorzystalo....

 

Logum - wrzuc foty opisanych przez ciebie czynnosci, ponumeruj i bedzie jasne...

Edytowane przez marciow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem profesjonalistą, zajmuje się mechaniką hobbystycznie, temat napisałem wyłącznie po to by dowiedzieć się jak podłączyć wakuometry, fotek nie wrzucę bo nie robielem ich przy synchronizacji, może kolejnym razem to zrobię. Proszę o zamkniecie tematu bo stanie się nie czytelnym i będzie w nim dużo niepotrzebnych elementów.

Edytowane przez Logum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...