Skocz do zawartości

Podparte zawory


Aivars
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale ty masz krzywe TRZONKI zaworów a nie złe luzy człowieku :bigrazz: Wyregulujesz zawory a i tak jak je wymienisz/kupisz głowicę trzeba to będzie jeszcze raz robić.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech rozbierze i pokaże zdjęcia - wtedy będzie sens się mądrzyć.

Na razie. lepiej pójść na co nieco... :flesje:

 

PS Z całym szacunkiem do autora wątku, ale pytanie o regulację zaworów stawia pod znakiem zapytania możliwość wymiany głowicy przez rzeczonego...

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS Z całym szacunkiem do autora wątku, ale pytanie o regulację zaworów stawia pod znakiem zapytania możliwość wymiany głowicy przez rzeczonego...

 

No fakt. Nigdzie nie napisalem, ze sam to bede robil, bo po prostu nie potrafie i sie do tego od razu przyznaje. Dlatego prosilem o cierpliwosc i wyrozumialosc w pierwszym poscie. Oddam silnik w rece zaufanego mechanika, jednak przed tym chce sie wszystkiego (czesto glupiego) wypytac, bo tonacy chwyta sie wszystkiego, no nie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chyba najsmieszniejsze w calej sytuacji jest to, ze motor normalnie odpalal, niewazne czy zimny czy rozgrzany, jezdzil tez w porzadku, trzymal wolne, nie chodzil jakos mega nierowno, na obroty wskakiwal bardzo dobrze, a i predkosci i 'odpal' powyzej 7tys byly moim zdaniem prawidłowe.

 

Zrobiłeś ok1000km. było OK i nagle ZONK? sprawdź czy nie przeskoczył łańcuch rozrządu-sprawdź elementy rozrządu bo później znowu może być powtórka tematu przy tych wynikach które podałeś moto nie ni mogło tak pracowac jak piszesz

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zrobiłeś ok1000km. było OK i nagle ZONK? sprawdź czy nie przeskoczył łańcuch rozrządu-sprawdź elementy rozrządu bo później znowu może być powtórka tematu przy tych wynikach które podałeś moto nie ni mogło tak pracowac jak piszesz

 

Juz tlumacze. To, ze zawory sa caly czas otwarte okazalo sie calkowicie przypadkowo. Przyjechal kumpel, by z ciekawosci sprawdzic jakie mam sprezanie. Wartosci bardzo nas zdziwily, wiec zrzucilismy pokrywe zaworow. No i wyszlo szydlo z worka, calkowicie przypadkowo. Motor naprawde jechal w porzadku. Wczesniej jezdzilem na cbr f2 i yzf750. Fakt, nie moge porownywac, bo fzrka jezdzilem duuuzo wiecej, jednak jakistam zarys mam. Przypomina mi sie tylko jedna 'dziwna' sytuacja- podczas jazdy w deszczu moto jakby zaczynalo chodzic na 3 gary. Jednak byla to jednorazowa sytuacja, ktora miala miejsce na poczatku pazdziernika, potem sie juz nie powtorzyla, nawet podczas obfitych opadow deszczu. Co do lancuszka to jest on ciagle mocno napiety, podczas pracy silnika nie bylo go nawet slychac. Watpie, ze moglby przeskoczyc, jednak pewnosci miec nie moge.

Edytowane przez Aivars
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed pomiarem ciśnienia było OK? czy mierzyliście bo było coś nie tak. Jak sam tego nie będziesz naprawiał to moto do mechanika weryfikacja problemu i wiesz co jest, po co robić sobie problem. No i napisz co było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilismy sprezanie z czystej ciekawosci, nie, ze bylo 'cos nie tak'. Czasami dobrze byc ciekawym:) Chce sie zorientowac jak powazny jest problem, bo nie jestem typem czlowieka, ktory tylko i wylacznie wydaje gruby hajs by bylo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli nie masz pojecia o mechanice to zaprowadz moto do warsztatu, ale najpierw dowiedz sie np na forum jak serwis we Wroclawiu jest dobry i przedstaw sytuacje mechanikowi, a on niech sprawdzi czy twoje spostrzezenia na temat stojacych zaworow sa prawdziwe.

Jezeli to potwierdzi to powiedz, ze kupisz glowice i daz mu zarobic na zamianie. To dalej bedzie tansza i pewniejsza opcja niz naprawa glowicy w Polsce.

 

Adam M.

 

PS. Jak sie okaze ze to tylko zle ustawione luzy to on rowniez moze je ustawic ( tylko potem jeszcze raz sprawdz sprezanie :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed sprawdzeniem ciśnienia moto pracowało normalnie jak pisałes paliło OK trzymało wolne itp. po mierzeniu takie wyniki i dupa-no dobre jaja -mechanik i jeszcze raz mechanik.

 

ps. zawory muszą się od czegoś pogiąć...

Edytowane przez VIKI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed sprawdzeniem ciśnienia moto pracowało normalnie jak pisałes paliło OK trzymało wolne itp. po mierzeniu takie wyniki i dupa-no dobre jaja -mechanik i jeszcze raz mechanik.

 

Silnik zostal wyjety z ramy tylko dlatego, ze chce pomalowac rame proszkowo itp. Nic nie bylem w stanie stwierdzic 'zlego' w dzialaniu silnika do ostatniego momentu przed rozebraniem motoru. Wszystko wyszlo przypadkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik zostal wyjety z ramy tylko dlatego, ze chce pomalowac rame proszkowo itp. Nic nie bylem w stanie stwierdzic 'zlego' w dzialaniu silnika do ostatniego momentu przed rozebraniem motoru. Wszystko wyszlo przypadkowo.

 

Ech, FZR600 3HE. Pamiętasz jak podsyłałem Ci linka do fotorelacji z proszkowego malowania podwozia w takiej? No to do kompletu brakuje tylko informacji, że była rozbierana z powodu braku kompresji wywołanej, jak się okazało, podparciem większości zaworów. Malowanie było przy okazji, głównym bodźcem był remont głowicy. Poszukaj innych moich postów na ten temat, pisałem wielokrotnie. Zawory i gniazda na maszynie Serdi szlifuje Marex Motor w Poznaniu.

 

Generalnie jak na zagramanicznym forumie zapytasz o problemy z rozruchem 3HE, to każdy kto Co odpisze - każe Ci wymienić zawory ;) W tym modelu jest to zupełnie typowe.

 

Wyrażasz się bardzo nieprecyzyjnie, nadal nie jestem pewny czy Twój problem to po prostu podparte zawory (z zerowym luzem) czy zawory krzywe/zawieszone/zatarte, ale dla mnie konkluzja jest jedna: zwalaj chłopie głowicę. Wszystko inne to będą półśrodki i leczenie syfa pudrem.

 

--

pzdr

yahoo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, FZR600 3HE. Pamiętasz jak podsyłałem Ci linka do fotorelacji z proszkowego malowania podwozia w takiej? No to do kompletu brakuje tylko informacji, że była rozbierana z powodu braku kompresji wywołanej, jak się okazało, podparciem większości zaworów. Malowanie było przy okazji, głównym bodźcem był remont głowicy. Poszukaj innych moich postów na ten temat, pisałem wielokrotnie. Zawory i gniazda na maszynie Serdi szlifuje Marex Motor w Poznaniu.

 

Generalnie jak na zagramanicznym forumie zapytasz o problemy z rozruchem 3HE, to każdy kto Co odpisze - każe Ci wymienić zawory ;) W tym modelu jest to zupełnie typowe.

 

Wyrażasz się bardzo nieprecyzyjnie, nadal nie jestem pewny czy Twój problem to po prostu podparte zawory (z zerowym luzem) czy zawory krzywe/zawieszone/zatarte, ale dla mnie konkluzja jest jedna: zwalaj chłopie głowicę. Wszystko inne to będą półśrodki i leczenie syfa pudrem.

 

Tak, pamietam ;) Ogladajac tamta fzr myslalem sobie, ze dobrze, ze nie mam takiej lipy, a tu zonk. Pisalem do tego uzytkownika, ktorego byla ta fzr i okazalo sie, ze remont glowicy wyszedl go okolo 1000zl. Mam juz nagrana inna glowice, takze mysle, ze bedzie okej.

 

Co do nieprecyzyjnosci- zgadzam sie z Toba. Zawory maja zerowy luz.

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...