Nitomen Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Niestety Aivars , kupiles mine :/ , mysle ze ta glowice mozesz oddac do skupu metali , albo zostawic na czesci ( moze walki sa ok). Szukaj innej glowicy , najlepiej zanim kupisz , sprawdz szczelnosc zaworow nafta i ogolnie jej stan. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 no jak takie moto juz kupiłes to inna bajka nie wiadomo co sie z nim działo u poprzedniego własciciela :bigrazz: ale tak czy tak głowice musisz sciagnać , i zobaczysz co i jak :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ23 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam troszke sie pogubiłem w tym dialogu ale wydaje mi się że masz wyklepane zawory i gniazda normalka w fzr 600 sam jestem w trakcie remontu głowicy z góry mówię że to doś kosztowna sprawa zawór ssący do twojej yamahy to 89zł + szlif głowicy ok 60zł + komplet uszczelek to 345zł Możesz też ustawic luzy zaworowe i sprzedac na wiosne jeśli chcesz pośmigac to pamiętaj że po sezonie znowu czeka cię regulacja zaworów ssących wiem z doświadczenia :buttrock: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 I wlasnie dlatego szukam uzywanej glowicy w dobrym stanie... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ23 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 I wlasnie dlatego szukam uzywanej glowicy w dobrym stanie... ;) To życze powodzenia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ODYS Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 co do warsztatu to jest szukałem i znalazłem gościa w w-wa na pradz który zrobił głowiczke do vf 500 i powiedział że może obrabiać nawet szpilki {chodziło o wielkość zaworów bo na tym sie łamią wszystkie warsztaty w których pytałem } ale to kosztowna zabawa tak czy siak najpierw zdejmij głowice .albo same wałki rozrządu ustaw tłok w cylindrze który nie ma ciśnienia w dolnym dmp i naciskaj na zawory sprawdzisz czy są zatarte czy pracują a sa nieszczelne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 29 Grudnia 2008 Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Kupno głowicy z niepogiętymi zaworami też nie jest złym pomysłem. Niejeden raz robiliśmy z dwóch wydawałoby się silników do złomowania całkiem sprawne jednostki... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 No to ja dodam jeszcze więcej.Ostatnio Zz kolegą robiłem silnik do ZXR 750 ,były pogięte zawory ssące 4 szt.Możecie mi nie wierzyć ale poprostowałem te zawory,prawie cała dniówka na tokarce.Najgorszy miał o,o5 mm bicia w kłach.Obiektywnie nie jest to super,ale silnik gada w miarę fajnie z tym ,że bierze trochę olej, podejrzewam ,że przez prowadnice,ale w sumie sprzęt niewiele stracił na dynamice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Widze Jedrzej ze ty zawsze historie beznadziejne starasz sie naprawic :) Od kiedy dowiedzialem sie ze prostowanie nie likwiduje naprezen powstalych w wyniku skrzywienia, tylko dodaje nowych ( szwagier mechanik, ale z mechaniki przez duze M robi modele wytrzymalosciowe dla Boeinga ) to osobiscie nie chcialbym miec zwiekszonego ryzyka urwania tych zaworow we wlasnym silniku W zwiazku z tym stracilem entuzjazm do prostowania. 100x sie uda a 101 nie i dupa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Adamie widze ze twoja cała rodzina jest zamieszana w mechanice:P Co do zaworów to mozna dorobić i nie jest to obrzydliwie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 wyprostować też się DA, bo znam takie przypadki, ale w dzisiejszych czasach trochę to trąci kowalstwem artystycznym bardziej niz, mechaniką:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Dorobienie zaworu u Paradowskich kosztuje ok. 50 zł/sztuka - nie ma co prostować. Prostowanie - jak wspomniał Adam - dokłada tylko naprężeń, więc konieczna by była obróbka cieplna, po której zawór może... zgiąć się w drugą stronę... Szkoda czasu i roboty. Głowicę trzeba zdjąć, rozebrać i zweryfikować - tylko wtedy będziemy wiedzieli na czym stoimy. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Chyba najsmieszniejsze w calej sytuacji jest to, ze motor normalnie odpalal, niewazne czy zimny czy rozgrzany, jezdzil tez w porzadku, trzymal wolne, nie chodzil jakos mega nierowno, na obroty wskakiwal bardzo dobrze, a i predkosci i 'odpal' powyzej 7tys byly moim zdaniem prawidlowe. Jeszcze takie pytanie- w Motorlandzie we Wroclawiu reguluja zawory za 250zl. Czy w ta cene sa od razu wliczone te plytki roznej grubosci? Moze ktos zna kogos we Wrocku, kto jest pewny w tym co robi i wyregulowalby zawory? Nie chce sie w to pchac, nie majac o tym w ogole pojecia. Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 A po co chcesz placic za regulacje zaworow ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jak koledzy wczesniej radzili- moze wczesniej poustawiac luzy takie, jakie powinny byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.