Skocz do zawartości

panowie o co chodzi....


klocek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam ..jest pewien problem--mianowicie mam gsxF600 94' ostatnio odpalałem motocykl i chodził on na 3 świecach zamiast na 4 ok-myuslałem ąe padły swiece--wymieniłem i..znowu to samo silnik pracuje ale znowu na 3 świecach..co jest...odpalam chwile pochodzi na 4 a po krótkiej jeździe znowu zchodzi na 3..kable są oki iskra jest nowe świece mam..coś z gaźnikiem może być czy co??? niechcem jechać odrazu do mechanika bo może przy czyjejś pomocy sam usune usterke--dlatego prosze o porady jak ktoś sie zna i wie albo sie domysla co może być.... :ehz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece to raz - po postoju tak bywa, musisz spróbować je wypalić, a potem jeszcze raz uruchomić. Inna sprawa - zaworek iglicowy na jednym gaźniku może być uszkodzony i leje paliwo. Możesz też uruchomić silnik z butelki, z pominięciem kranika -jeśli będzie ok znaczy że to membrana. Napisz więcej szczegółów, to się coś wymyśli.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece to raz - po postoju tak bywa, musisz spróbować je wypalić, a potem jeszcze raz uruchomić......

 

świece nówka oryginalne do motoru--nie trzeba podobno wypalać ani nic z tych rzeczy..

 

zaworek iglicowy na jednym gaźniku może być uszkodzony i leje paliwo..........................

 

to dobra myśl sprawdze to chociarz nieznam sie zabardzo...:)

 

 

Możesz też uruchomić silnik z butelki..............

 

niemam pojęcia jak to zrobić i co to da......filtr paliwa raczej jest ok...sprawdzałem

 

niekumam jednego wciaż --jak odpale i chwile pośmigam jest ok....ale po jakichś 15-20 min.. jazdy (czasem krócej) czuje spadek mocy a motor chodzi jakby na 3 świecach...myslałem że może coś z gaźnikiem ale były czyszczone i nic nie powinno być,sprawdze ten zaworek jeszcze moze zadziała.....mam nadzieje

 

p.s dzieki za odp... pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa - zaworek iglicowy na jednym gaźniku może być uszkodzony i leje paliwo.  

Pozdro, Paweł

 

*** Moze lac, ale moze tez blokowac przeplyw. Mialem cos takiego dawno temu w swoim GS. Gdy moto zacznie na 4 cyl i przejdzie na 3 trzeba zgasic i odkrecic srube spustowa gaznika z niepracujacego cylindra i sprawdzic ile ma paliwa. Potem to samo z cylindra pracujacego i porownac.

Jezeli niepracujacy ma duzo mniej paliwa - to zaworek blokuje.

 

Adam M.

PS Ale zaczac trzeba od swiec i zwrocic uwage czy swieca niepracujaca jest np zakopcona w porownaniu do 3 pracujacych. Jezeli nie i nie ma zadnych na niej sladow to mozna popukac trzonkiem mlotka w gazniki - zaciety zaworek powinien wowczas puscic paliwo. Ja, przyznam sie musialem walnac dosc mocno.

Jezeli swieca jest zakopcona, to znaczy ze zaworek leje.

Dalej jednak sa to zadkie przypadki i zawsze glownym podejrzanym sa swiece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! A mi to wyglada na problem natury paliwowo-zbiornikowo-kranikowo-gaznikowej.Po pierwsze primo:wyczyscic dokladnie zb.paliwa, po drugie primo:nastepnie kranik,po trzecie czy spuszczales na zime paliwo z komor plywakowych?Jesli nie to gazniki do czyszczenia - w naszym swietnym bardzowysokooktanowym paliwie jest tyle dodatkow ze ho,ho szczegolnie jak sie tankowalo na pokatnych stacjach paliwa(w zeszlym roku kumpel mial problem z motocyklem po zatankowaniu na jakiejs stacji w okolicach Olsztyna- dodam ze w Łomży tez sa takie podejrzane -jak ktos chce szczegoly to prosze na priva), Po czwarte czy gazniki byly czyszczone prawidlowo , no i czy zaworki nadaja sie jeszcze do uzytku?Suzukaki Kataniaki maja szczegolnie podatne zaworki iglicowe na zuzycie. Pozdrawiam.P.S. W Polsce Pólnocno -Wschodniej jest tylko jeden specjalista od gaznikow - chcesz to dam tel na priva.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czuje spadek mocy a motor chodzi jakby na 3 świecach...

 

Klocek, ja mam takie jazdy jak mam resztki paliwa w zbiorniku :) Weź zalej go tak za 3 dychy, może będzie lepiej... u mnie pomaga :)

 

czy spuszczales na zime paliwo z komor plywakowych?Jesli nie to gazniki do czyszczenia

 

jannikiel, ja słyszałem (i podzielam zdanie), że nie spuszcza się paliwa z komór pływakowych, ponieważ paliwo znajdujące się w nich działa jak smarowidło i zabezpiecza przed korozją na zimę (o ile paliwo jest w miare dobre), podobnie dzieje się ze zbiornikiem który zalewa się na zimę do pełna, dzięki czemu nie otwierając go, robi się taka hermetyczna poduszka między korkiem a paliwem i reakcje chemiczne dobierające sie do zbiornika nie mają jak działać... a paliwo zabezpiecza resztę zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiornik tankuje się do pełna, ale gaźniki się opróżnia. jedną z przyczyn jest niszczenie gumowych czubków iglic, które się odciskają przy tak długim postoju, nie wspominam jużo jakości takiego paliwa zleżałego w gaźnikach (wszystko lo lekkie na pewno odparuje, zostaje największy syf.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Podzielam zdanie Pawla, a i z mojego doswiadczenia wynika jedno zb. do pelna a co pod zbiornikiem zlac.Ale jesli ktos nie chce sluchac jezdzi na trzech cylindrach.N awet w najlepszym paliwie sa dodatki i uszlachetniacze, ktore po odparowaniu benzyny osiadaja sie wszedzie . Nawet sam nie policze ile gaznikow rozebralem w swoim zyciu i zawsze byly osady(nawet po 1-2 mcach postoju).Pozdrawiam.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...