klocek Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 witam ..jest pewien problem--mianowicie mam gsxF600 94' ostatnio odpalałem motocykl i chodził on na 3 świecach zamiast na 4 ok-myuslałem ąe padły swiece--wymieniłem i..znowu to samo silnik pracuje ale znowu na 3 świecach..co jest...odpalam chwile pochodzi na 4 a po krótkiej jeździe znowu zchodzi na 3..kable są oki iskra jest nowe świece mam..coś z gaźnikiem może być czy co??? niechcem jechać odrazu do mechanika bo może przy czyjejś pomocy sam usune usterke--dlatego prosze o porady jak ktoś sie zna i wie albo sie domysla co może być.... :ehz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 a trzymasz go w suchym i ciepłym garazu?? bo jaknie to wilgoć moze być wszystkie styki instalacji wd 40 spryskaj Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek Opublikowano 11 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 hmmm garażniejest za ciepły ale styki są ok kable też iskra również na świecy jest przy tym garze co niełapie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 sprawdz filterek paliwa o ile masz może sie zapchał i nieleci odpowiednia ilosc paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Swiece to raz - po postoju tak bywa, musisz spróbować je wypalić, a potem jeszcze raz uruchomić. Inna sprawa - zaworek iglicowy na jednym gaźniku może być uszkodzony i leje paliwo. Możesz też uruchomić silnik z butelki, z pominięciem kranika -jeśli będzie ok znaczy że to membrana. Napisz więcej szczegółów, to się coś wymyśli. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bizi18 Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Najlepiej jak byś zrobij tak wypiaskuj świece czeczyść styki i filt paliwa a jak masz skąd to skombinuj drugi moduł i prubuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek Opublikowano 11 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Swiece to raz - po postoju tak bywa, musisz spróbować je wypalić, a potem jeszcze raz uruchomić...... świece nówka oryginalne do motoru--nie trzeba podobno wypalać ani nic z tych rzeczy.. zaworek iglicowy na jednym gaźniku może być uszkodzony i leje paliwo.......................... to dobra myśl sprawdze to chociarz nieznam sie zabardzo...:) Możesz też uruchomić silnik z butelki.............. niemam pojęcia jak to zrobić i co to da......filtr paliwa raczej jest ok...sprawdzałem niekumam jednego wciaż --jak odpale i chwile pośmigam jest ok....ale po jakichś 15-20 min.. jazdy (czasem krócej) czuje spadek mocy a motor chodzi jakby na 3 świecach...myslałem że może coś z gaźnikiem ale były czyszczone i nic nie powinno być,sprawdze ten zaworek jeszcze moze zadziała.....mam nadzieje p.s dzieki za odp... pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Inna sprawa - zaworek iglicowy na jednym gaźniku może być uszkodzony i leje paliwo. Pozdro, Paweł *** Moze lac, ale moze tez blokowac przeplyw. Mialem cos takiego dawno temu w swoim GS. Gdy moto zacznie na 4 cyl i przejdzie na 3 trzeba zgasic i odkrecic srube spustowa gaznika z niepracujacego cylindra i sprawdzic ile ma paliwa. Potem to samo z cylindra pracujacego i porownac.Jezeli niepracujacy ma duzo mniej paliwa - to zaworek blokuje. Adam M.PS Ale zaczac trzeba od swiec i zwrocic uwage czy swieca niepracujaca jest np zakopcona w porownaniu do 3 pracujacych. Jezeli nie i nie ma zadnych na niej sladow to mozna popukac trzonkiem mlotka w gazniki - zaciety zaworek powinien wowczas puscic paliwo. Ja, przyznam sie musialem walnac dosc mocno.Jezeli swieca jest zakopcona, to znaczy ze zaworek leje.Dalej jednak sa to zadkie przypadki i zawsze glownym podejrzanym sa swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2004 Czesc! A mi to wyglada na problem natury paliwowo-zbiornikowo-kranikowo-gaznikowej.Po pierwsze primo:wyczyscic dokladnie zb.paliwa, po drugie primo:nastepnie kranik,po trzecie czy spuszczales na zime paliwo z komor plywakowych?Jesli nie to gazniki do czyszczenia - w naszym swietnym bardzowysokooktanowym paliwie jest tyle dodatkow ze ho,ho szczegolnie jak sie tankowalo na pokatnych stacjach paliwa(w zeszlym roku kumpel mial problem z motocyklem po zatankowaniu na jakiejs stacji w okolicach Olsztyna- dodam ze w Łomży tez sa takie podejrzane -jak ktos chce szczegoly to prosze na priva), Po czwarte czy gazniki byly czyszczone prawidlowo , no i czy zaworki nadaja sie jeszcze do uzytku?Suzukaki Kataniaki maja szczegolnie podatne zaworki iglicowe na zuzycie. Pozdrawiam.P.S. W Polsce Pólnocno -Wschodniej jest tylko jeden specjalista od gaznikow - chcesz to dam tel na priva.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel IceMoto Opublikowano 13 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2004 czuje spadek mocy a motor chodzi jakby na 3 świecach... Klocek, ja mam takie jazdy jak mam resztki paliwa w zbiorniku :) Weź zalej go tak za 3 dychy, może będzie lepiej... u mnie pomaga :) czy spuszczales na zime paliwo z komor plywakowych?Jesli nie to gazniki do czyszczenia jannikiel, ja słyszałem (i podzielam zdanie), że nie spuszcza się paliwa z komór pływakowych, ponieważ paliwo znajdujące się w nich działa jak smarowidło i zabezpiecza przed korozją na zimę (o ile paliwo jest w miare dobre), podobnie dzieje się ze zbiornikiem który zalewa się na zimę do pełna, dzięki czemu nie otwierając go, robi się taka hermetyczna poduszka między korkiem a paliwem i reakcje chemiczne dobierające sie do zbiornika nie mają jak działać... a paliwo zabezpiecza resztę zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2004 Zbiornik tankuje się do pełna, ale gaźniki się opróżnia. jedną z przyczyn jest niszczenie gumowych czubków iglic, które się odciskają przy tak długim postoju, nie wspominam jużo jakości takiego paliwa zleżałego w gaźnikach (wszystko lo lekkie na pewno odparuje, zostaje największy syf. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 Witam! Podzielam zdanie Pawla, a i z mojego doswiadczenia wynika jedno zb. do pelna a co pod zbiornikiem zlac.Ale jesli ktos nie chce sluchac jezdzi na trzech cylindrach.N awet w najlepszym paliwie sa dodatki i uszlachetniacze, ktore po odparowaniu benzyny osiadaja sie wszedzie . Nawet sam nie policze ile gaznikow rozebralem w swoim zyciu i zawsze byly osady(nawet po 1-2 mcach postoju).Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.