Hun996 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 I przypominam !!! On jest zainteresowany motocyklem do 10tys. (a nie jak w niektórych linkach 18 :icon_mrgreen: :icon_twisted: ). Ależ kolego sympatyczny :D To nie do Ciebie. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitek Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) Zbig, nie chodziło mi o tą od Rafała bo on Ci tyle na pewno nie opuści :D Cóż, jak ma być na wodę, wyszystkomający i do 10tyś to chyba faktycznie ta TDMka zostaje :icon_twisted: Tylko jak czytam np relacje ze strony Zbyha to widzę że one są super ekonomiczne ale źrą duużo oleum a to wnerwiające. Tak czy siak Varadero jest the best (dla dużego chłopa) :icon_mrgreen: pozdro Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez Pitek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M494127 plus:wal kardanahonda minus:slaba moc ogolnie i tak wzialbym to bo w tym zakresie pieniedzy o ktorym mowisz niczego uczciwszego nie ma :icon_mrgreen:zwlaszcza rocznikowobo ja bym wolal motocykl z 1999 niz z 1991 nawet kosztem mocy, zwlaszcza ze chcesz jezdzic turystycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Czytałem wszystko i wiem, że ST odpada, dodam jednak, że Pan Europe pomimo swoich olbrzymich gabarytów jest za mała dla ludzi powyżej 190 cm, tak samo jak BMW 1100 LT. Po zajęciu miejsca na tych motocyklach, kolana opierają się o przednią owiewkę. Nie wiem dlaczego Zbig nie chce słyszeć o silnikach chłodzonych powietrzem/olejem? Silniki trochę głośniejsze, jednak tańsze w utrzymaniu, mniej elementów do zepsucia, chyba takie rzeczy powinny mieć znaczenie, gdy portfel nie za gruby jest?Ja proponuję XJ 900 Diversion, motocykl bezawaryjny, napędzany wałem, o akceptowalnych osiągach, za 10 tyś. dostanie się dobry egzemplarz. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ja proponuję XJ 900 Diversion, motocykl bezawaryjny, napędzany wałem, o akceptowalnych osiągach, za 10 tyś. dostanie się dobry egzemplarz. i mniej więcej tego jestem zdania. szkoda napalać się na devilkę, bo ta jedna z ogłoszenia mnie osobiście mocno niefajnie pachnie - za tania jest, rzecz ujmując wprost. może się uda, że dobra - ale jak nie, to lepiej szukać xj900 w tych pieniądzach; jednak dla xj-ty jest to jakaś w miarę średnia cena, a nie jeden egzemplarz w podejrzanie niskiej, więc znaleźć będzie łatwiejalbo faktycznie tdm-a; lepiej mieć dwa-trzy typy i wybierać ten, który będzie w lepszym stanie ;)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) Ooo widze ze niezla dyskusja sie wywiazala, dzieki wszystkim za rady. TDM 900 jak najbardziej ale za te pieniadze nie dostane, nie ma co zawracac sobie glowy. Rownie dobrze moge sobie szukac Varadero (chyba ze 125;-). Z TDM chce model 4TX (od 96) jest kilka w akceptowalnej cenie, ale wszystkie min. 400 km ode mnie, dzwonilem wszystko niby OK ale jak wypytuje o szczegoly to rozmowa jakas taka dretwa sie robi. (jak bym slyszal daj sobie spokoj, za duzo wiesz przyjdzie glupi to i tak kupi) Podobnie z Devilka z linku, na 2 koncu PL, chociaz juz z kilku roznych zrodel slysze opinie ze to moto dla jezdzca do 170cm wzrostu. Co do chlodzenia powietrze- olej nie to ze nie chce slyszec, poprostu dotychczas jeszcze nie mialem wodnego, ot tyle. Diverka 900, biore rowniez pod uwage, jak cos bedzie w okolicy to napewno sprawdze. Tak sie sklada ze teraz jest troche ciezki okres na kupno motocykla, sledze tez mobile de i motoskauta. Np przed sezonem TDM modele 4TX mozna bylo znalezc w cenie 2000-2200 €, teraz to jest raczej 3000. Jak to mowia co nagle to po diable, chce sie latac, no ale jak trzeba bedzie to poczekam z miesiac dwa. Pzdr. Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) No to jeszcze raz ja zamieszam.... patrzac na pewne kryteria... Moze AT ? Africa twin...? za 10000 moze uda sie kupic model RD07 z okresu 93 ? z jakimis dodoatkami. Ale juz wolabym bardziej dopasiaona RD04 91-92 Silnika trwalosci itp plusow nie bede reklamowal .. bo wiadomo ze sa .. do minusow to kanapa-rybnik koszt 250 zeta..- szyba za niska ( ja tez mam190) trzeba deflektor dorobic lub szybe w Wgg koszt 130 zeta..i co jeszcze ? chyab nic... :cool: ale to tak tylko napisalem co bby dyskusja byla dobra..http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=77076 Temat nizej Kolega Wieczny wypowiedzial sie dosc szczegolowo na temat AT... wystrczy poczytac :) Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez nowy011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) Africa i trampek zdecydowanie nie te klimaty, choc moto zacne. Cena za 10-15 letnie egzemplarze zupelnie kosmiczna, w-g nie przeklada sie na walory tych motocykli.Varan jak najbardziej, juz cywilizowany, wyglada normalnie w miescie, a nie jak traktor na bulwarze. Jak zwykle to zycie weryfikuje nasze pobozne zyczenia, czyli kasa, podaz.Jade obluknac, nie smiac sie ...duzego bandita. Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Africa i trampek zdecydowanie nie te klimaty, choc moto zacne. Cena za 10-15 letnie egzemplarze zupelnie kosmiczna, w-g nie przeklada sie na walory tych motocykli.Varan jak najbardziej, juz cywilizowany, wyglada normalnie w miescie, a nie jak traktor na bulwarze. Jak zwykle to zycie weryfikuje nasze pobozne zyczenia, czyli kasa, podaz.Jade obluknac, nie smiac sie ...duzego bandita. HAHAHAHAH teksciorr mieisiaca...No to prawda .. cena zdeka duża .. patrzac na konkurencje i nieraz pod ta cena mozna złoma kupić . lub dzwonaaa. :) Ale jak widać na przykładzie spadek wartości jest nie wielki.... a róznce cenowo-rocznikowe sa też uzaleznione od ,,wypasu" dodatkowego ....... Jak to mówi Leśnik5 ,,Jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki" ... czyli faktycznie każdy ma inny gust i nie zawsze wszystko musi się podobać.. mi bandzir nie podchodzi .. wolałbym juz strasza 1000 F powodzenie w poszukiwaniu i daj znać.. :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 O gustach sie nie dyskutuje, ale afrika w tym swoim kolorowym malowaniu w-g mnie wyglada jak jakas odpustowa wydumka, i te wybaluszone galy :icon_mrgreen: :icon_razz: Moto owszem moze i fajne zeby nim jechac np na Kamczatke a nie do Sopotu czy Zakopca na wykendowy wypad. No i te szprychowe kola.Jak piszesz ,,Jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki". Szukam uniwersalnego motocykla ktorym bede mogl polatac na co dzien kolo domu i wyskoczyc bez kompleksow w 2 osoby na autostrade i przy tym wszystkim w miare sie pomieszcze ze 190cm wzrostu. Mam nadzieje ze nie urazilem africanerow :icon_razz: Pozdrawiam i dziekuje za WSZELKIE uwagi. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawin Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ja jednak polecałbym Ci Deauville. Posiada chyba najlepszy stosunek jakości, wieku i wszechstronności do ceny. Mimo wszystko jest wygodna i silnik V fajnie pracuje. Poza tym jest stabilna tak, że spokojnie można się przecisnąć w korku. W kufrach pomieści Ci się kurtka, spodnie i buty. Są one zamykane więc nie trzeba się martwić o amatorów cudzej własności. Raczej nie jst to motocykl dla osób o wzroście 170cm, ponieważ jest wysoka i waży ok 240kg. Nawet ja mający 190cm dwa razy nie zdołałem jej utrzymać.Jak kupowałem oglądałem kilka egzemplarzy. Rzeczywiście ciężko znaleźć odpowiadający. Jednak w takiej kwocie na pewno jesteś w stanie coś znaleść fajnego.Myślę, że sam powinieneś przejechać się i sprawdzić czy Ci odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudee Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) jezeli chcesz fajne moto i na drogi i do pracy i w dodatku za ok 10 000 zl to bierz z anglii triumpha rs 955i ....... za taka kaske masz super moto, bardzo wytrzymale i bezproblemowe.. no i silnik 955i na wtrysku ... ludzie w uk sprzedaja ja bardzo tanio bo przezucaja sie na nowsze modele a ze moto na razie malo popularne to cena jest niska...... szczerze polecam bo to piekna, mocna i pewna maszyna .... daje linke do ebay: triumphy dodam jeszcze ze sa to motorki w roczniku od 2000 w gore i na tyle obszerne ze spokojnie sie pomiescisz.. ostatnio robilem trase z moja kobieta londyn - paryz z pelnym bagazem i predkosc przelotowa 160 - 180 km/h ... a jeszcze byl spory zapas ... naprawde swietne moto .. pozdrawiam a tu fotki z zycia i drogi mojego triumpa... Rudee's Triumph Trouble Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez rudee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Tylko jak czytam np relacje ze strony Zbyha to widzę że one są super ekonomiczne ale źrą duużo oleum a to wnerwiające. Gadaaanie... TDM wcale nie pali dużo oleju. Moja sztuka pali max 100 ml na 1000 km, albo i mniej. Do tej pory zrobiłem trochę ponad 2000 km od wymiany i nie dolawałem ani kropli. Rozmawiałem z wieloma użytkownikami TDM i właściwie u wszystkich jest podobnie. Poza tym bardzo sympatyczny sprzęt :) Odprężona pozycja za kierownicą, wysokim jest wygodnie :) Silnik o charatkerystyce V-ki zapewnia duży moment obrotowy w średnim zakresie obrotów i pozawala na na prawdę sprawne wyprzedzanie, chociaż nie ciągnie od wolnych obrotów tak jak XJ 900 czy B12 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitek Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Cóż, nie mam i nie użytkowałem TDMki. po prostu lubię czytać relacje z wypraw kolegi Zbyha i np po Montenegro - cytat ''Moto spisało się dobrze. Nie zawiodło i nie defektowało :). Jedynie zeżarło 2l oleju podczas całego wojażu - a ten zamknął się dystansem 3150km. Czyli spalanie na poziomie 0,6-0,7l/1000km... Dużo :(.''Moto z 2001 roku z około 22k na liczniku.. Więc nie jest to gadanie tylko z życia wzięte.Poza tym fajna maszyna :-)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) Wrocilem z wycieczki, ogladalem Bandita 1200 '97. Motocykl po przewrotce na prawa strone, tylko do lakierowania owiewka i wgniotka na baku. Na miejscu okazalo sie ze: wybite zeberka cylindra, potezne luzy w glowce, owiewka spawana z 5 elementow, spawany blotnik, wymienione przednie kolo (malowane sprayem) zamienione przednie zawieszenie, zamienione zegary, chlodnica banan, na wydechach slady od opon, totalna padaka, podczas jazdy( jak juz wycieczka to sie chociaz przelece) zblokowaly sie hamulce, na szczescie w czas wyczulem ze cos nie tak i zwolnilem, ale ktos mniej doswiadczony :biggrin: Co do oleju w TDM-ach to chyba zalezy od egzemplaza, ja przez 4 tys nie dolalem nic do Diverki, kumpel na 300km wlal pol litra :crossy: i tez nie dymila, tez wydechy suche.Triumph no wyglada fajnie, ale raczej nie odwaze sie no i cena 2 tys funtow zakup, do tego transport, oplaty itd. Min 14tys. W tej chwili moim typem jest zdecydowanie TDM, ale nie mowie nie innym. Szukam dalej. cytatSilnik o charatkerystyce V-ki zapewnia duży moment obrotowy w średnim zakresie obrotów i pozawala na na prawdę sprawne wyprzedzanie, chociaż nie ciągnie od wolnych obrotów tak jak XJ 900 czy B12 cytat Mysle ze TDM jednak lepij ciagnie z dolu niz XJ 900?Pzdr. Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.