konrad1f Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 http://otomoto.pl/suzuki-gs-1000-e-jak-nowy-zamiana-M3465218.html Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 http://otomoto.pl/su...a-M3465218.html :wub: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hatsan Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Motocykl kolegi, w bardzo fajnym stanie. Edytowane 11 Marca 2013 przez hatsan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Z tego co wyczytałem w danych katalogowych najbardziej mi podchodzi GS750 pali chyba najmniej z innych modeli GSów, a mocy ma w sam raz. I właśnie na taki chciał bym się przesiąść. No ale liter to liter. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 LoL. GS1000...Hayabusa lat `70. Urocza. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Żurek, masz zaplecze, talent do majsterkowania i możliwości to wiem, gdzie są fajne klasyki do wyrwania, ale pracy wymagają od czorta, bo my nie dajem rady...Jest np. taki GS 1000, Kz 1000 GL 1000 - parę sztukCB 750 SOHC - parę sztukJak jesteś poważnie zainteresowany to dawaj na priva, a najlepiej od razu gadaj z właścicielem- Ryśkiem z Jedwabnego - tel: 606814703Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 (edytowane) CB 750 to które 'k' tam macie? Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jak na handełe, chyba K-5, i napewno 3 sztuki CB 750 Supersport, wszystkie z silnikiem z pojedynczym wałkiem rozrządu SOHC...jako rodzynek nie na sprzedaż to mamy K-0 z 1969 roku, tzw "sandcast"...wszystko to tu...http://www.motostodola.vel.pl/ Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Sandkasta skąd wzieliście? USA? Ile kosztował? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Sandkast tera w USA koszt ok 10-15 tys zielonki...a kiedyś to nie pamiętam...kupili chłopaki i tyle - to daaawno było...Toż pisze na stronie że firma nie od wczoraj :icon_mrgreen: ...ahahhahahahaDokładnie to oryginalny silnik sandkast to brał olej na potęgę, więc wymienilim na K-2, ale sandcast oczywiście w skrzyni czeka lepszych czasów, jak nie będziem mieli nic do roboty...Pozdr. J-999P.S. Motocykle są w różnym stanie wizualnym, ale prawie wszystkie na chodzie, nawet te zardzewiałe, Kwaki Cwajtaktowe 750, sam na nich przyjechałem z kolonii do miasta ...Ciekawostka to Suzuki Wankel, chodzi jak 2-suw, takl samo dymi tylko nie ma żadnych wibracji...ot co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 tan wankiel re5 to cudo na kiju , i ten licznik jak puszka do piwa :) mi sie podoba u Ryska cbx , czas pokaze czy uda mi sie zazbierac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_Rider Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam,od dłuższego już czasu siedzi mi w głowie CB 500/550 four. Ma ktoś z was taki motocykl, aby wymienić kilka zdań i opinii na temat tych motocykli. Może ktoś z łódzkiego, aby podjechać, obejrzeć i posłuchać taki motocykl. Macie może jakieś dojścia do rynku tych motocykli, gdyż u nas na portalach trochę bieda. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam,od dłuższego już czasu siedzi mi w głowie CB 500/550 four. Ma ktoś z was taki motocykl, aby wymienić kilka zdań i opinii na temat tych motocykli. Może ktoś z łódzkiego, aby podjechać, obejrzeć i posłuchać taki motocykl. Macie może jakieś dojścia do rynku tych motocykli, gdyż u nas na portalach trochę bieda. Pozdrawiam Takie modele sprzedaje onesto w stanie do remontu. Na niemieckim ebay-u jest tego niewiele, i najlepsze ceny zakupu mają już mają za sobą. Części można kupić na cmsnl, ale ostatnio znalazłem też filtry powietrza do mojej Babci w sklepie enduro7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Ja znalazłem parę sztuk, na olx... więc wcale nie taka bieda...no cóż, ceny trochę duże, ale takie realia rynku.... Co do samego motocykla, prosty jak budowa cepa, z częściami to j/w cmsnl lub USA, zwracać należy uwagę przy zakupie stan silnika- jak czuć olejem, świece zarzucone olejem, lub dymi na niebiesko, być może czeka remocik , zwracać też należy uwagę na ładowanie- czy jest, w rozbudowanej wersji ( CB 650) minusem był alternator- występowały uszkodzenia na skutek przegrzania, starości i drgań silnika, cóż jeszcze, najlepiej, żeby motocykl był z minimalnym przebiegiem.Przed zakupem, należy upewnić się co do dostępności części lub zamienników:- napinacze łańcucha rozrządu ( z łańcuchem nie będzie raczej problemu)- pierścienie, tłoki odpowiedniej selekcji ( to tak na zapas- silnik jest naprawdę trwały)- alternator- elementy zapłonu ( styki, przerywacze - ale są zamienniki, a poza tym można kupić zestaw do elektronicznego zapłonu, tani nie jest ale naprawde teraz są solidne) Jeśli koledze chodzi po głowie, pełen oryginał, należy szukać używek kierunkowskazów, boczków, siedzeń ( tych elementów oryginalnych , które nie bedą "przy zakupowym motocyklu" ) Kiedyś chłopaki z Jedwabnego mieli 500 i 550 nie wiem, czy jeszcze mają, napewno 750 Fourki i Supersporty są mają też KZ 1300 na sprzedaż CBX 1050, i jeszcze jakieś BMW R 90/6 kilka sztuk......Można zadzwonić i zapytać: 606814703 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_Rider Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Takie modele sprzedaje onesto w stanie do remontu. Na niemieckim ebay-u jest tego niewiele, i najlepsze ceny zakupu mają już mają za sobą. Części można kupić na cmsnl, ale ostatnio znalazłem też filtry powietrza do mojej Babci w sklepie enduro7.Dzięki za namiar. Z tego co widzę to chwilowo nic nie mają. Ebaya też przeglądam, ale niestety nie mam takich możliwości aby ściągnąć moto z zagranicy, Ja znalazłem parę sztuk, na olx... więc wcale nie taka bieda...no cóż, ceny trochę duże, ale takie realia rynku.... Co do samego motocykla, prosty jak budowa cepa, z częściami to j/w cmsnl lub USA, zwracać należy uwagę przy zakupie stan silnika- jak czuć olejem, świece zarzucone olejem, lub dymi na niebiesko, być może czeka remocik , zwracać też należy uwagę na ładowanie- czy jest, w rozbudowanej wersji ( CB 650) minusem był alternator- występowały uszkodzenia na skutek przegrzania, starości i drgań silnika, cóż jeszcze, najlepiej, żeby motocykl był z minimalnym przebiegiem.Przed zakupem, należy upewnić się co do dostępności części lub zamienników:- napinacze łańcucha rozrządu ( z łańcuchem nie będzie raczej problemu)- pierścienie, tłoki odpowiedniej selekcji ( to tak na zapas- silnik jest naprawdę trwały)- alternator- elementy zapłonu ( styki, przerywacze - ale są zamienniki, a poza tym można kupić zestaw do elektronicznego zapłonu, tani nie jest ale naprawde teraz są solidne) Jeśli koledze chodzi po głowie, pełen oryginał, należy szukać używek kierunkowskazów, boczków, siedzeń ( tych elementów oryginalnych , które nie bedą "przy zakupowym motocyklu" ) Kiedyś chłopaki z Jedwabnego mieli 500 i 550 nie wiem, czy jeszcze mają, napewno 750 Fourki i Supersporty są mają też KZ 1300 na sprzedaż CBX 1050, i jeszcze jakieś BMW R 90/6 kilka sztuk......Można zadzwonić i zapytać: 606814703 Chodzi mi o 500/550, a z tymi bieda. 750 raczej odpada ze względu na cenę. Stan oryginalny, jeżdżący do stopniowej renowacji. Nie wszystko na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.