Robert TS Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam niestety ale moj akumulator nie dziala + nie mam ssania i odpalenie motoru prz temp 4 st jest niemozliwe wiec biore go na linke do aut ajade tak troche i odale w koncu. czy to moze miec jakies skutki uboczne ???? bo ktos mowil ze moge narobic balaganu ze skrzynia i skrzywic wal czy cos. nie znam sie wiec pytam ! z gory dziekuje za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Kiedyś się przekonasz. Jeśli naprawdę nie chcesz naprawić motocykla to chociaż uruchamiaj go z samochodowego akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert TS Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 wiesz cos na ten temat czy po prostu wymadrzasz sie??? ja pytam konkretnie a nie .. zaobaczysz przekonasz sie itd , takie odpowiedzi kolego to darju sobie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam niestety ale moj akumulator nie dziala + nie mam ssania i odpalenie motoru prz temp 4 st jest niemozliwe wiec biore go na linke do aut ajade tak troche i odale w koncu. czy to moze miec jakies skutki uboczne ???? bo ktos mowil ze moge narobic balaganu ze skrzynia i skrzywic wal czy cos. nie znam sie wiec pytam ! z gory dziekuje za odp Kup nowy akumulator, napraw ssanie i odpalaj zgodnie z instrukcją bo uszkodzisz alternator , regulator i moduł zapłonu. Dobrze napisał marcpol że się przekonasz jak tak zrobisz jeszcze kilka razy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Na hol to Trabanta można odpalać. :biggrin: Motocykl to precyzyjne urządzenie i jakiekolwiek burackie patenty nie mają zastosowania. Jak wyżej - kup nowa baterię, nie jest droga więc spoczko. A jak musisz odpalić to weź chociaż na kable odpal z innego moto i będzie ok. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 pozatym sprzęgło dostaje po 4 literach niewiem ile kosztuje ale niewarto niepotrzebnie wymieniać :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 (edytowane) wiesz cos na ten temat czy po prostu wymadrzasz sie??? ja pytam konkretnie a nie .. zaobaczysz przekonasz sie itd , takie odpowiedzi kolego to darju sobie ! Chcesz konkretów to masz - poza tym co Piotr napisał mozesz spowodować przeskoczenie łańcuszka rozrządu i pogięci zaworów. A zanim zaczniesz pouczać innych to proponuję opanowac używanie klawiszy Shift i Alt. Polszczyzna jest na tym forum tak samo mile widziana jak dobre wychowanie. Edytowane 5 Grudnia 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blebleble Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 No i jeszcze mocując linke za lagi a wierze że tak właśnie jest możesz je pokrzywić :P Cytuj CRASH PADY do wszystkich motocykli tel 530603084 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 (edytowane) No i jeszcze mocując linke za lagi a wierze że tak właśnie jest możesz je pokrzywić :P No i niezła "figurę" wywinąć na moto. Kiedyś kumpel odpalał na hol Jawę 350 a ja miałem go ciągnąć. No i ciągnąłem ale jełop nie słuchał mnie gdy mówiłem mu jak poprawnie trzymać sznur przy holowaniu motocykla. Zapinałem akurat drugi bieg jak w lusterku zauważyłem nadlatującą Jawę Czysta Pińdziesiont. :biggrin: :buttrock: Edytowane 6 Grudnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 ojej, jakie mądre i głębokie wypowiedzi :clap: A może troszke konkretów, skoro kolega zapytał? Sam również chętnie się dowiem ;] ps. Panie Piotrze - w szczególności na Pańską wypowiedź liczę.. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 (edytowane) Wyobraź sobie pracę silnika i napędu moto zaczynając od wałka rozrządu kończąc na tylnym kole. Następnie w wyobraźni przyłóż "obciążenie zwrotne" do koła motocykla i wyobraź sobie jak to oddziałuje na każdą część w przeciwnym kierunku do zamierzonego. :banghead: pozdro. Edytowane 6 Grudnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 już sobie wyobrażam. no dzieje sie to samo jakbys hamował silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Już odpowiedziałem w poscie #4 co sie zepsuje przy takim traktowaniu. Zakładający temat w tytule pisze "na pych" a w tekście czytamy o holowaniu na lince ???? W awaryjnych przypadkach można kogoś poprosić o pchnięcie motocykla wraz z kierowcą trzymającym ster ale to się może zdarzyć raz na kilka lat. Chcesz usłyszeć moje zdanie na ten temat " epoka chamskiego traktowania WFMek już dawno minęła ale obsługujących w ten sposób mamy sporo niestety. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Witam niestety ale moj akumulator nie dziala + nie mam ssania i odpalenie motoru prz temp 4 st jest niemozliwe wiec biore go na linke do aut ajade tak troche i odale w koncu. czy to moze miec jakies skutki uboczne ???? bo ktos mowil ze moge narobic balaganu ze skrzynia i skrzywic wal czy cos. nie znam sie wiec pytam ! z gory dziekuje za odp Czasem zdarzało mi się odpalać cbr na pych, ale o żadnej lince i ciągnięciu samochodem nie może być mowy. Jak ci moto nie pali z metra to musisz popracować nad tym ssaniem. A czy to szkodliwe, mechanicznie nic nie powinno się stać, używasz 3 lub 4 biegu to nie sądzę żeby sprzęgło czy skrzynia czy rozrząd poleciał. Pomyśl co się dzieje przy ostrej redukcji i jakoś to działa dalej. Wydaje mi się jednak że brak sprawnego aku źle wpłynie na prace instalacji eletrycznej w tym drogich elementów jak moduł czy regulator. Napraw ssanie, kup akumulator to jakies 120zł pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Cześć kolego! Generalnie bardzo bym nie radził brać motocykla na pych. W ubiegłym roku miałem feralną sytuacje - mianowicie przestawiłem rozrząd w silniku. Motocykl nie chciał normalnie odpalić, a spieszyłem się do pracy...na myśl przyszło mi tylko jedno- właśnie wzięcie go na pych. Niestety przestawił się dokładnie łańcuszek rozrządu (całe szczęscie nie pogiął zaworów) więc wystarczyło go TYLKO ponownie ustawić. Wcześniej byłem przekonany iż ten problem dotyczy tylko dieslów, jednak w silniku benzynowym sprawa może wyglądać podobnie! Najlepsze rozwiązanie -tak jak proponują koledzy - wymiana akumulatora. Pozdrawiam, Djobeł Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.