Skocz do zawartości

Yamaha Yz-f 250


Rekomendowane odpowiedzi

a ktory rocznik najsolidniejszy po tych zjechanych?

 

Niema reguły. Jeśli się zadba o maszynę,to żadna awaria Cię nie zaskoczy ,nawet w starych rocznikowo "bajkach"

Ale szczerze,to chylę czoło modelom n wtrysku Bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach,zajebiście oddaje moc itp.

 

czy miedzy 250 a 450 jest przepasc?

 

Tu robi się ciekawie,bo dobry rajder na 250, zdubluje na torze amatora na 450.

Sam nieraz zawstydziłem kilku takich cwaniaków,który przyjechali z pola/lasu na tor.

 

Na leśnych ścieżkach 450 wygrywa dopiero po zapięciu piątego biegu. Do tego czasu idzie równo lub jest delikatnie z tyłu za 250

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niema reguły. Jeśli się zadba o maszynę,to żadna awaria Cię nie zaskoczy ,nawet w starych rocznikowo "bajkach"

Ale szczerze,to chylę czoło modelom n wtrysku Bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach,zajebiście oddaje moc itp.

 

 

Tu robi się ciekawie,bo dobry rajder na 250, zdubluje na torze amatora na 450.

Sam nieraz zawstydziłem kilku takich cwaniaków,który przyjechali z pola/lasu na tor.

 

Na leśnych ścieżkach 450 wygrywa dopiero po zapięciu piątego biegu. Do tego czasu idzie równo lub jest delikatnie z tyłu za 250

to faktycznie ciekawe co piszesz.

czyli z tego co czytam i o ile dobrze rozumiem miedzy cwiara a 450 przepasci brak.

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od przeznaczenia. W supermoto 450 wymiata. W CC jest na środku. Na torze z tyłu.

Podkreśle,że są to MOJE wnioski. Każdy może mieć inne

Jasne, ale kazda opinia moze byc przydatna.

 

Rozbija mnie tylko informacja - z 2 roznych zrodelek o tym, ze ucieka sie juz od Japonii na rzecz KTMa

 

cos slyszales w temacie?

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana tylko na OEM z racji idealnego zestrojenia znaków na kołach.Żaden DID czy MORSE.

OEM, to przecież właśnie MORSE z tego co pamiętam.

 

Łożyska na wał tylko OEM (wymiana co drugi tłok).

To chyba w 2-paku.

Nigdy nie widziałem żeby w 4-paku coś się stało z łożyskami wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, ale kazda opinia moze byc przydatna.

 

Rozbija mnie tylko informacja - z 2 roznych zrodelek o tym, ze ucieka sie juz od Japonii na rzecz KTMa

 

cos slyszales w temacie?

 

 

Ta rosnąca fala popularności KTMa to tak naprawdę bardzo dobry marketing i legenda marki, oczywiście nie mówię że nie jest dobry bo jest. Ale sama sobie zobacz na różne środowiska i grupy.. Ktoś kto ma kasę i chce pobawić się w terenie co kupuje? KTMa, a czemu? "Bo KTM jest przecież najlepszy.." A czasy świetności gdy KTM naprawdę wymiatał i był niezawodny czyli miał silniki RFS już się skończyły.. A według mnie co Japończyk stworzył to Japończyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie tak jak podejrzewalam. Reklama dzwignia handlu, a KTM wbil sie w temat oporowo.

Sama chce wejsc w Japonie,Co grupa to jest jakas opinia. Zwykle wiekszosc trzyma sie jednej marki, Ja po Husqvarnie bede pewnie celowac w Yamahe.

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma KTMa i twierdzi że jest NAJ, NAJ, NAJ, a Yamahy nie chce widzieć bo kiedyś mu się zawór urwał i twierdzi że nie ma nic gorszego niż Yamaha ale ja Ci powiem tak.. Kupiłem te 426 za okazyjne pieniądze.. Niby była po remoncie w silniku ale wizualnie wyglądała jakby jej nikt nigdy nie oszczędzał ale nie to się liczyło po prostu można powiedzieć że zbierałem na coś innego, a coś innego od tak kupiłem. Po kupnie ujeżdżałem ją przez jakieś 3 miesiące prawie codziennie, aż w końcu przestała odpalać bo nie było kompresji i co.. Mogłem zrobić szlif, założyć większy tłok i popchnąć ją za takie pieniądze jakie za nią dałem ale nie.. Władowałem w nią nie powiem ile :biggrin: I praktycznie jest to nowy motocykl i ze strony mechanicznej jak i wizualnej. Siadam, palę od pierwszego kopa i jadę.. Na początku byłem jedyną osobą w okolicy która miała Yamahę, teraz jest już ich 6.. Przypadek? Nie sądzę :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OEM, to przecież właśnie MORSE z tego co pamiętam.

 

Na pułkach serwisu leżą łańcuszki TOURMAX-a. Sygnowane są literką M i nie jest to pochodne nazwy marki MORSE.

Jako ciekawostkę dodam,że TOURMAX i MORSE należą do jednej grupy.

W dwóch 250 jakie miałem MORSE rozciągał się jak guma od gaci i zaczynały się problemy z wkręcaniem się silnika od dołu do średnich obrotów.

 

To chyba w 2-paku.

Nigdy nie widziałem żeby w 4-paku coś się stało z łożyskami wału.

 

Dwa razy rozsypał mi się koszyk z łożyska przez co uszkodziłem stator (koło magnesowe wyłapało strzępy koszyka i podwinęło je do statora) więc jestem już uprzedzony.

 

Rozbija mnie tylko informacja - z 2 roznych zrodelek o tym, ze ucieka sie juz od Japonii na rzecz KTMa

 

cos slyszales w temacie?

 

Kilku znajomych jeździ na ktm-ach i jakoś wolno jeżdżą :D . W dziczy trzeba czekać na Nich bo się boją,że coś uszkodzą .

Na torze dają rade i przyznam się szczerze,że za jednym to muszę się napocić,aby mi nie odjechał :bigrazz: .

Jeżdżą na SX coś tam coś tam 250 :icon_mrgreen:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama pojemność o niczym nie świadczy, żeby dobrze jechać 250-tką też trzeba dobrze ogarniać, nie sztuką jest odkręcić do końca na ostatnim biegu w lesie na prostej ścieżce.

prawda. zgadzam sie w 100% bo na prostej to malpa odkreci i poleci prosto,

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...