DZIKOWSKI Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 a ktory rocznik najsolidniejszy po tych zjechanych? Niema reguły. Jeśli się zadba o maszynę,to żadna awaria Cię nie zaskoczy ,nawet w starych rocznikowo "bajkach"Ale szczerze,to chylę czoło modelom n wtrysku Bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach,zajebiście oddaje moc itp. czy miedzy 250 a 450 jest przepasc? Tu robi się ciekawie,bo dobry rajder na 250, zdubluje na torze amatora na 450.Sam nieraz zawstydziłem kilku takich cwaniaków,który przyjechali z pola/lasu na tor. Na leśnych ścieżkach 450 wygrywa dopiero po zapięciu piątego biegu. Do tego czasu idzie równo lub jest delikatnie z tyłu za 250 Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Niema reguły. Jeśli się zadba o maszynę,to żadna awaria Cię nie zaskoczy ,nawet w starych rocznikowo "bajkach"Ale szczerze,to chylę czoło modelom n wtrysku Bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach,zajebiście oddaje moc itp. Tu robi się ciekawie,bo dobry rajder na 250, zdubluje na torze amatora na 450.Sam nieraz zawstydziłem kilku takich cwaniaków,który przyjechali z pola/lasu na tor. Na leśnych ścieżkach 450 wygrywa dopiero po zapięciu piątego biegu. Do tego czasu idzie równo lub jest delikatnie z tyłu za 250 to faktycznie ciekawe co piszesz.czyli z tego co czytam i o ile dobrze rozumiem miedzy cwiara a 450 przepasci brak. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Zależy od przeznaczenia. W supermoto 450 wymiata. W CC jest na środku. Na torze z tyłu.Podkreśle,że są to MOJE wnioski. Każdy może mieć inne Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Zależy od przeznaczenia. W supermoto 450 wymiata. W CC jest na środku. Na torze z tyłu.Podkreśle,że są to MOJE wnioski. Każdy może mieć inneJasne, ale kazda opinia moze byc przydatna. Rozbija mnie tylko informacja - z 2 roznych zrodelek o tym, ze ucieka sie juz od Japonii na rzecz KTMa cos slyszales w temacie? Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Wymiana tylko na OEM z racji idealnego zestrojenia znaków na kołach.Żaden DID czy MORSE.OEM, to przecież właśnie MORSE z tego co pamiętam. Łożyska na wał tylko OEM (wymiana co drugi tłok).To chyba w 2-paku.Nigdy nie widziałem żeby w 4-paku coś się stało z łożyskami wału. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Jasne, ale kazda opinia moze byc przydatna. Rozbija mnie tylko informacja - z 2 roznych zrodelek o tym, ze ucieka sie juz od Japonii na rzecz KTMa cos slyszales w temacie? Ta rosnąca fala popularności KTMa to tak naprawdę bardzo dobry marketing i legenda marki, oczywiście nie mówię że nie jest dobry bo jest. Ale sama sobie zobacz na różne środowiska i grupy.. Ktoś kto ma kasę i chce pobawić się w terenie co kupuje? KTMa, a czemu? "Bo KTM jest przecież najlepszy.." A czasy świetności gdy KTM naprawdę wymiatał i był niezawodny czyli miał silniki RFS już się skończyły.. A według mnie co Japończyk stworzył to Japończyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 No wlasnie tak jak podejrzewalam. Reklama dzwignia handlu, a KTM wbil sie w temat oporowo.Sama chce wejsc w Japonie,Co grupa to jest jakas opinia. Zwykle wiekszosc trzyma sie jednej marki, Ja po Husqvarnie bede pewnie celowac w Yamahe. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Znajomy ma KTMa i twierdzi że jest NAJ, NAJ, NAJ, a Yamahy nie chce widzieć bo kiedyś mu się zawór urwał i twierdzi że nie ma nic gorszego niż Yamaha ale ja Ci powiem tak.. Kupiłem te 426 za okazyjne pieniądze.. Niby była po remoncie w silniku ale wizualnie wyglądała jakby jej nikt nigdy nie oszczędzał ale nie to się liczyło po prostu można powiedzieć że zbierałem na coś innego, a coś innego od tak kupiłem. Po kupnie ujeżdżałem ją przez jakieś 3 miesiące prawie codziennie, aż w końcu przestała odpalać bo nie było kompresji i co.. Mogłem zrobić szlif, założyć większy tłok i popchnąć ją za takie pieniądze jakie za nią dałem ale nie.. Władowałem w nią nie powiem ile :biggrin: I praktycznie jest to nowy motocykl i ze strony mechanicznej jak i wizualnej. Siadam, palę od pierwszego kopa i jadę.. Na początku byłem jedyną osobą w okolicy która miała Yamahę, teraz jest już ich 6.. Przypadek? Nie sądzę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali360 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Jeżeli już to bierz 250. Cztery i pół to więcej krzywdy sobie zrobisz niż pożytku. A nie myślałaś o 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Ja w przypadki nie wierze ;) Teraz ganiam 250 w 2T wiec ponizej tej pojemnosci juz nie zejde. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 125-tka dla kogoś kto już jeździł czymś mocniejszy to poroniony pomysł, wieczne piłowanie nie wspomnę o słabym dole jeśli chodzi o rekreację w lesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 OEM, to przecież właśnie MORSE z tego co pamiętam. Na pułkach serwisu leżą łańcuszki TOURMAX-a. Sygnowane są literką M i nie jest to pochodne nazwy marki MORSE.Jako ciekawostkę dodam,że TOURMAX i MORSE należą do jednej grupy.W dwóch 250 jakie miałem MORSE rozciągał się jak guma od gaci i zaczynały się problemy z wkręcaniem się silnika od dołu do średnich obrotów. To chyba w 2-paku.Nigdy nie widziałem żeby w 4-paku coś się stało z łożyskami wału. Dwa razy rozsypał mi się koszyk z łożyska przez co uszkodziłem stator (koło magnesowe wyłapało strzępy koszyka i podwinęło je do statora) więc jestem już uprzedzony. Rozbija mnie tylko informacja - z 2 roznych zrodelek o tym, ze ucieka sie juz od Japonii na rzecz KTMa cos slyszales w temacie? Kilku znajomych jeździ na ktm-ach i jakoś wolno jeżdżą :D . W dziczy trzeba czekać na Nich bo się boją,że coś uszkodzą .Na torze dają rade i przyznam się szczerze,że za jednym to muszę się napocić,aby mi nie odjechał :bigrazz: .Jeżdżą na SX coś tam coś tam 250 :icon_mrgreen: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali360 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Zależy gdzie chcesz jeździć bo jak las, enduro itp to się zgodzę z wyższymi pojemnościami, ale na tor raczej trzeba być kozakiem żeby dobrze ogarniać 250 2t lub 450 4t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Sama pojemność o niczym nie świadczy, żeby dobrze jechać 250-tką też trzeba dobrze ogarniać, nie sztuką jest odkręcić do końca na ostatnim biegu w lesie na prostej ścieżce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Sama pojemność o niczym nie świadczy, żeby dobrze jechać 250-tką też trzeba dobrze ogarniać, nie sztuką jest odkręcić do końca na ostatnim biegu w lesie na prostej ścieżce. prawda. zgadzam sie w 100% bo na prostej to malpa odkreci i poleci prosto, Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.