Baaaca Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Witam! Tak jak w temacie. W sierpniu moto mi sie popsuło (brak iskry) i tak stało w garażu przez 3 miesiace nieodpalane. Ostatnio wziąłem sie za naprawę: wyjałem iskrownik i wysłałem razem i modułem zapłonowym do ''EL Serwis". Okazało się ze ze wszystko jest sprawne. Wyszło na przekaźnik rozrusznika, kupiłem nowy, wsadziłem i iskra jest. Po wielu próbach odpalenia moto nie bardzo chce zapalić, podczas pchania "odzywa sie" i czasem strzeli w wydech. Moje pytanie brzmi: Czy punkt zapłonu mógł się przestawic przez wyjęcie iskrownika z silnika i stąd moto nie pali jak nalezy czy szukać innej przyczyny. Dodam, że cylinder sprawdzony, kompresja jest (trudno żeby się zatarł od stania w garażu), próbowałem odpalić na kilku świecach i nic. Prosze o konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Wiesz Kolego ... Też mam TDR i jak postoi to też nie za chętnie mi pali ... :notworthy: Nawet jak 2 tyg mi postoi to muszę nim troszkę pokręcić na starterku- aż za którymś tam razem raczy odpalić .... :rolleyes: >> Wkurzające - ale na wiosnę się bd z nią rozstawał ;) :clap: Nie wiem ile razy ją próbowałeś odpalić. Ja robię tak: Kręcę przez ok. 3 sec, po czym 5 sec przerwy ... Za którymś tam razem zaczyna powoli łapać - ale gaśnie ... W pewnym momencie łapie i się powoli wkręca na obroty :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 U mnie tez były problemy po dłuższym postoju i moto po krótkim kręceniu zapalało jak piszesz powyżej. Tym razem jest naprawdę cięzko, wstrzykiwałem nawet paliwo do cylindra strzykawką i tez nic. Chce się od Was głównie dowiedziec czy mógł mi się zapłon przestawić po tych naprawach, czy jest w ogóle mozliwe "przestawienie" takiego typu ukł. zapłonowego. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Jesli stzrela z wydechu to zapłon ci sie przestawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Trzeba było markerem zaznaczyć dokładnie w którym miejscu było, jak strzela to zapłon lub gaźnik (w tym przypadku zapłon)To że nie pali to też wina zapłonu. Jeśli jest źle ustawiony to na zimnym silniku nie zapalisz (bynajmniej nie łatwo). Proponuję znaleźć wyprzedzenie na necie i ustawić sobie zapłon Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Mialem TDR 125 i o ile wiem to przestawic tam zapłon trzeba sie natrudzic. Jak tak opisujesz to może sprawdz świece bo jak moto zalejesz tez nie odpalisz, i tez kicha z tłumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Dzieki za Wasze odpowiedzi. Tak jak pisze radzio zapłon chyba sie nie moze przestawić tam nie ma żadnej regulacji wyprzedzenia zapłonu. Poprostu wszystkie podzespoły składa sie po kolei i tyle tam mozna zrobic. Co do swiecy jest to bardzo mozliwa przyczyna kupie nowa i sprawdze na nowej. Dziś kupiłem nowe paliwo bo to, na którym teraz obecnie prubuję odpalic moto było kupowane w sierpniu i od tamtej pory jest w baku, możliwe że dlatego moto ''przerywa'' jak już odpali (chociaż to troche wątpliwe). Dodam, że gaźnik wyczyściłem (był czysty) i sprawdziłem uszczelniacze od strony ukł. zapłonowego ale nie zauważyłem niczego niepokojącego sprawdzę jeszcze od strony sprzęgła. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Zapłonu w TDR nie da się przestawić bo ma on impulsator przykręcany w jedno jedyne odpowiednie miejsce.Może Ci się kolego klin ściął, sprawdź jeszcze to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 OOo klin to też dobry pomysł Kiedyś w mojej wsce klin się ściął i dawało zapłon kiedy chciało, też możliwe.Kwestia czy na 100% strzela z wydechu czy może gaźnik??Bo piszesz, że w wydech strzeli to są objawy zbyt bogatej mieszanki.Natomiast jeśli z gaźnika to wtedy zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 wyczyść gaźnik na początek i nieco paliwa strzykawką do cylindra, wtedy próbuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Bo piszesz, że w wydech strzeli to są objawy zbyt bogatej mieszanki. Natomiast jeśli z gaźnika to wtedy zapłon. dla obu przypadków może być winny źle ustawiony zapłon..........weź na logike jak jest za póxno to iskra jest przy odsłoniętym oknie wydechowym i leci w wydech jak za wcześnie to w gaźnik... kable posprawdzaj złaczki itd ja miałem w jednym miejscu słabą mase i też mi strzelało raz była iskra raz nie.... zapłonu elektronicznego nie da sie przestawić.... weź chałupniczo zobacz czy jest iskra bo róznie z tymi serwisami bywa jak masz rozrusznik elektryczny to pokręc zobacz czy iskra jest cały czas.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam! Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie uszczelniacza od strony sprzęgła. Chodzi o to że, nie wiem czy uszczelniacz znajduje się zaraz za koszem sprzęgłowym i jest widoczny od razu po zdjęciu kosza (tak jak jest po stronie zapłonu) czy wsadzony jest pomiędzy łożyska i siedzi w karterze silnika i będzie trzeba rozbierać silnik żeby się do niego dostać. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 W karterze to on siedzi napewno a łożysko pod nim .. Wiec po zdjęciu kosza powinno go byc widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.