rahu Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 witam, czy ktoś z forum zna może to moto? http://allegro.pl/item721125051_yamaha_xt_...e_xt_dr_xr.html ewentualnie moglibyście poradzić na co zwrócić uwagę przy oglądaniu? :flesje: z góry dzięki za (p)odpowiedzi. pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 (edytowane) witam, czy ktoś z forum zna może to moto? http://allegro.pl/item721125051_yamaha_xt_...e_xt_dr_xr.html ewentualnie moglibyście poradzić na co zwrócić uwagę przy oglądaniu? :flesje: z góry dzięki za (p)odpowiedzi. pzdr Na fotkach moto wygląda ładnie (jak na swój wiek :biggrin: ), jest kompletna... no i te pluszowe coś na kierze:clap: . Jesli właściciel/ka zrobił co napisał i coś tam jeszcze (bo za ponad 1500 to coś jeszcze powinno być zrobione) to warto jechać. Przy oględzinach zwróć uwagę na standardowe punkty jak dla każdego moto off-road. Luzy, wycieki, naprawy poglebowe- uszkodzenia, praca silnika, biegi itp. Tu nic dodatkowego sie nie wymyśli. Niech go Ci nie odpala. Zobaczysz jak zimna pali i czy nie puszcza oleju uszczelniaczami po odpaleniu. Na zimno i na ciepło powinna zapalić bez problemu i szybko, nie powinna sie zalewać. Po rozgrzaniu powinna trzymać równo niskie obroty jeśli bedzie fiksowała, lub wolne obroty po chwili będą coraz wolniejsze aż zgaśnie może być już kłopot z gaźnikiem ( ja tak miałem - nie daj wcisnąć sobie kitu że gaźnik do regulacji trzeba bo może już sie go nie da wyregulować). Żadnych stuków, puków nie powinno być słychać. Te silniczki całkiem ładnie pracują jak sa w dobrej formie. Zobacz tez moc w dowodzie. Są egzemlarze zdławone np na 13 KW ze szwabii. Jak taka bedzie to bedzie czuć po dynamice, ale niektórzy to ratuja grzebiąc w gażniku ale do mocy 27-30 KM może nie podejść tym sposobem. Powodzenia Edytowane 2 Września 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 (edytowane) Witam Panów. Pozwolę sobie na wtrącenie. Przeglądałem wątki o DR 350 jak i o XT 350. Interesują mnie te motocykle od jakiegoś czasu. W zasadzie interesują mnie motocykle enduro. Latam na B12 i ostatnio nabrałem przeogromnej chęci na ucieczke w teren. Do rzeczy. Piszecie koledzy o bezawaryjności jednego jak i drugiego sprzętu. Wyższość jednego nad drugim a konkretnie wyższość XT nad DR. Zapewne w znanym wam temacie Mondo Enduro jego bohaterowie wybrali na swoich "przyjaciół" w drodze właśnie DR 350. Dla mnie to spora rekomendacja. Nie jestem miłośnikiem hardcorowej jazdy w terenie ( po prostru na razie brak doświadczenia :D ) ale interesują mnie jeszcze dwaj więksi bracia wspomnianych motocykli, DR 650 i XT 600. Jeden jak i drugi ma wiele wad i zalet. Chyba po prostu kupię taki jaki w danej chwili będzie do kupienia...oczywiście w odpowiednim stanie technicznym. Pozdrawiam Edytowane 27 Września 2009 przez rebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 ....... Chyba po prostu kupię taki jaki w danej chwili będzie do kupienia...oczywiście w odpowiednim stanie technicznym. Pozdrawiam Dokładnie jak piszesz. Zadowoleni userzy yamahy beda ją chwalić ( jesteśmy w zakładce yamaha i chwalimy yamahe :bigrazz: ) i tak samo zadowoleni z suzi chwalą suzi. Dobre sprzęty i porównywalne. Liczy sie przede wszystkim stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Witajcie, nie widzę tematu dotyczącego tego fajnego moto, może ktoś sie dołączy ze swoimi doświadczeniami i komuś sie to przyda. Pozdrawiam No to mogę być pierwszy :biggrin: Nieduże , poręczne, stosunkowo lekkie unduro. Polecam każdemu na początek przygody z terenem. Jest nas trzech, każdy na XT 350 od 2 lat (ja swoją właśnie sprzedałem), także spostrzeżeń sie uzbierało Silnik Moc ok 30 koni nie raz pozytywnie zaskakiwało wskrabując sie w zasadzie na każdą górę (zwłaszcza jak na tyle jest klocek szer 110 max 120), bo w terenie przecież nie dokońca ważne jest ile tych koni (chociaż im więcej to zawsze lepiej) ale jak są przekazywane na koło i w co są opakowane. Silnik fajnie oddaje te koniki, gaźnik z YIDS-em (jeśli nie zamieniłem liter) świetnie sie spisuje, fajnie ciągnie od dołu. Jak ktoś potrafi to i na 3 sie podniesie bez strzelania sprzęgłem no ale z wyrwaniem. A na dowód tu jest film - jeden z nas to całkiem całkiem potrafi: http://pl.youtube.com/watch?v=pth1LIvVpUw Rama/zawiecha Zawieszenie do amatorskiego endurzenia na początek może wystarczyć, dobrze trzyma sie na szutrach. U mnie prędkości 100-110 na polnych piaskowych drogach bez weżykowania itp robiła bez problemu, ważne żeby luzu na głowce ramy nie było. Nie było problemu z uszczelniaczami przedniego widelca (gumowe osłony), czy tylnym amorkiem. Twardość przodu i tyłu można nieznacznie regulować. Dość wysoka, stosunkowo lekka i zwinna, co docenia sie dopiero w trudniejszym terenie. Koszty Fenomenalnie tani w eksploatacji moto. Spalanie przy dość dynamicznej gonitwie po lesie max 4,5-5 litrów. Zbiornik (jeśli dobrze pamiętam 12 litrów ) wystarcza na naprawdę dłuuugą zabawę. Zmiana oleju (wg uznania co 1-2 tyś km..żadne motogodziny). U mnie siateczkowy filterek oleju- przepłukać, zakładać, 1,5 litra oleju i jechać. Co więcej potrzeba? HAMULCÓW!!!! te są po prostu nędzne. Jedyny mankament tego motocykla. Tył bęben a przód mała tarcza -gotuje płyn przy każdym większym "heblowaniu", co może być niebezpieczne. Podsumowanie Polecam zwłaszcza na poczatek. Konstrukcja stara ale sprawdzona, niewysilony silnik dużo jest w stanie wytrzymać. Moc za mała dla powazniejszych planów (żwirownie, kopne piachy - tu lepiej sie nie pchać), ale ganianie po terenie /lasy, szutry, pola, bagna itp/ - suuuper sie do tego nadaje. Mimo chłodzenia tylko powietrzem nie ma problemu z przegrzaniem ( no chyba że bedzie sie dłużej orać stojąc w kopnym piachu na pełnych obrotach...tego nie testowałem). Konstrukcja prosta, przez to w zasadzie bezawaryjna. Dla amatora myslę w sam raz Jeśli coś więcej zapraszam na gg 3545580 Chyba masz sentyment do tego sprzęta :crossy: Pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Chyba masz sentyment do tego sprzęta :crossy: Pozdrawiam :wink: Siemanko, Tak jak dziś rozmawialiśmy - O trupie chciałoby sie szybko zapomnieć, a jeśli bezawaryjnie dupsko woziła i dawała na początku frajdę to sie miło wspomina. Ale bez przesady :biggrin: Teraz to sie o innych sprzetach myśli ;-) - czekam na prezentację co Twoja nowa pomarańczka pokaże w terenie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekgordon Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Xt jak na razie bezawaryjny i niech tak pozostanie,wspomnienia będą dobre ale chyba czas popatrzeć za czymś mocniejszym ,dziś pomarańczowy sprzęt Pabla dał mi ostro do myślenia może rzeczywiście sprzedać xteka i popatrzeć za 620 lc4 ? http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=819336191 co myślicie o tym sprzęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) Xt jak na razie bezawaryjny i niech tak pozostanie,wspomnienia będą dobre ale chyba czas popatrzeć za czymś mocniejszym ,dziś pomarańczowy sprzęt Pabla dał mi ostro do myślenia może rzeczywiście sprzedać xteka i popatrzeć za 620 lc4 ? http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=819336191 co myślicie o tym sprzęcie? Zmieniaj, potestujemy, każdy krok w przód, każde kolejne doświadczenie bezcenne. (Za resztę zapłacisz kartą "........" :biggrin: ) No, Pablo ma teraz zajebistego dzikusa....ech fajne są te pomarańczowe motorki. :crossy: Idę myć swoją po wczorajszym błotku...ładnie mnie nim przystoiliście :buttrock: Pzdr Edytowane 16 Listopada 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Z racji tego że za jakiś miesiąc przymierzam się do kupna XT 350 mam kilka pytań. Jak wypada moc w porównaniu np. do 125 crm,kdx bo takie wcześniej miałem i obawiam sie że w XT może mi jej braknąć, wiem że nie jest to rakieta ale nie oczekuje tego. Jeździłem też na mocniejszych sprzętach ja XT 600 TT600, i zastanawiam sie czy nie wziąć XT600, moto chce wykorzystywać w 100% teren, głównie las, pola, podjazdy. Moc w 125 mi do tego wystarczała ale brakowało momentu, przypadła mi bardzo moc i moment KLX 250 lecz w cenie do 4500 nie znajde. Jak myślicie 350 czy 600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Jeśli chcesz jeździć TYLKO w terenie to TYLKO 350. 600 jest za cieżka, będziesz się cholernie męczył, po wywaleniu, jeśli nie jesteś wyżarty będzie problem to podnieść, na biachu, błocie, to kompletna porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ….No nie zgodziłbym się, jeśli to ma być teren, jaki pisze to 600. Oczywiście mowa o 600 tych starszym, które to były motocyklem, enduro albo TT600 tez tą z przed 90r. http://www.rallye-tenere.net/Stamb_tt_600.htm baja :buttrock: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1717300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 To tak u mnie w okolicy nie ma ostrego terenu, 90% to lasy długie proste, szutrowe drogi i pola, przemyślałem to i doszedłem do wniosku że XT 350 będzie słabe to ma moc jak 125 a w tym mi już jej brakowało, więc myśle że 600 będzie w miare ok, wiem że to cieżki klocek ale nie zawodny i trwały a głównie o to mi chodzi, jeżeli znajdze TT to już w ogóle wypas :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) To tak u mnie w okolicy nie ma ostrego terenu, 90% to lasy długie proste, szutrowe drogi i pola, przemyślałem to i doszedłem do wniosku że XT 350 będzie słabe to ma moc jak 125 a w tym mi już jej brakowało, więc myśle że 600 będzie w miare ok, wiem że to cieżki klocek ale nie zawodny i trwały a głównie o to mi chodzi, jeżeli znajdze TT to już w ogóle wypas :bigrazz: . I tak trzymaj :wink: . Moto ma tą zaletę, że jak nie odpowiada można go zawsze sprzedac, nie musisz sie z nim żenić. Wazne żeby dobry egzemplarz ustrzelić. Pzdr Edytowane 10 Lutego 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Jeśli masz taki teren no to 600 się nada, chociasz ja 600 bym nie kupił, wolał bym mniejsza moc, ale owiele lzejszy motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Damiano rozwiązaniem dal ciebie jest..... XR600R :bigrazz: . Edytowane 10 Lutego 2010 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.