Vector Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Fajna sprawa na wiosnę wsiąść i wyjechać, a nie biegać jak z poparzonym c****m gdy robi się ciepło. Ja zawsze wszystko robię na jesień i sezon zaczynam na 100% bezstresowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 nie wiem lepiej, moze latasz z otwartym pojemniczkiem, skad moge wiedziec... zato moge nalac RBF do pojemnika i zrobic za miesiac pomiar scisliwosci... ;) Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelcio Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witajcie. Mam pytanie. Olej w moto wymieniłem po zakupie, równe 1000km temu:) (Motul 10W40 5100) - patrząc przez wizjer jest jeszcze w miarę jasny - czy powinienem go wymienić przed zimą - jako,ze jest mało wypracowany to chyba nie powinien być szkodliwy dla silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ja bym na wiosne wymienił. Mam podobną sytuację. Wystarczy zaopatrzyć się w olej i filter żeby mieć wszystko pod ręką na wiosnę. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ja bym na wiosne wymienił. Mam podobną sytuację. Wystarczy zaopatrzyć się w olej i filter żeby mieć wszystko pod ręką na wiosnę. TY osobiście możesz robić co chcesz ale zasada jest aby olej wymieniać przed zimą z gorącego silnika ponieważ zapobiegasz odkładaniu się szlamu ze zużytego oleju w misce olejowej lub na dnie małego zbiorniczka w motocyklach z suchą miską olejową. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 zimowanie hmm ;p postawić na podnosniku, przednie kolo na styropianie, bak do pelna, od czasu do czasu przegonic z 20km jak czysty asfalt i co wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Apropos odciążania opon na zimowym postoju, mam pytanie. Motocykl garażuje w ogólnodostępnym garażu pod blokiem, przypiety łańcuchem do ziemi blokada kierownicy. Motocykl ma centralną podstawkę więc tylne koło jest w górze ale totalnie zapomniałem o podniesieniu przedniego.Pytanie: Czy jak podstawię pieniek pod tylko jedną lagę tak tylko aby kolo się uniosło, czy to może mieć wpływ na zmianę "długości" sprężyn w lagach? W związku z czym motocykl może zacząć mi ściągać na jedną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek GSX600F Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam, Ja mój moto garażuje w ogrzewanym garażu (ok. 18st całą zimę), jednam ani nie wyjmowałem akumulatora, ani nie zalewałem gaźników. Polecono mi to od czego wiele osób stara się innych uchronić, mianowicie... przepalenie motocykla co kilka dni, wrzucenie biegu na stópce centralnej żeby łańcuch się rozruszał i w zasadzie tyle. Raz miałem problem z rozruchem po 3-tygodniowej nieobecności w kraju, wtedy motocykl odpalił na 2 gary. Po kilku minutach chodził na czterech, lecz poparskał sobie przy tym troche z wydechu. Dziś spuściłem połowę baku i nalałem świeżego paliwa żeby to w baku nie zwietrzało do reszty. Pytanie: czy po tym jak silnik się rozkręcał z dwóch garów na cztery, powinienem się skupić nad jakimiś elementami do wymiany? Jestem "świeży" w temacie moto więc proszę się nie śmiać jeśli to głupie pytanie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravlos Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Tomek GSX600F no radził bym przejrzeć świece zapłonowe bo w tej temp. powinien odpalać bez problemu a te spuszczanie paliwa ze zbiornika to w jakim celu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek GSX600F Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Ktoś mi kiedyś dał super rade, że paliwo wietrzeje w zbiorniku i potem się dziwnie jeździ na początku sezonu (strzały z wydechu itp). Zrobiłem bo i tak maiłem gdzie wlać to ze zbiornika :) i tak myślę wyczyścić i zsynchronizować gaźniki przed sezonem, więc mogło być to całkowicie zbędne (tak czy tak). Jeśli chodzi o świece, zakładałem nowe NGK na początku tamtego sezonu. Podczas przygotowania moto na ten, zajrzę do nich na pewno ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Ktoś mi kiedyś dał super rade, że paliwo wietrzeje w zbiorniku i potem się dziwnie jeździ na początku sezonu (strzały z wydechu itp). Zrobiłem bo i tak maiłem gdzie wlać to ze zbiornika :) i tak myślę wyczyścić i zsynchronizować gaźniki przed sezonem, więc mogło być to całkowicie zbędne (tak czy tak). Jeśli chodzi o świece, zakładałem nowe NGK na początku tamtego sezonu. Podczas przygotowania moto na ten, zajrzę do nich na pewno ;)"Przepalałeś" motocykl? To będziesz na wiosnę zmieniał świece ponownie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek GSX600F Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 "Przepalałeś" motocykl? To będziesz na wiosnę zmieniał świece ponownie. Hmm nawet jeśli motocykl chodził po 15-20minut w ciepłym wentylowanym garażu? Raczej świece się rozgrzały po takim czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 chodzi o to że się nie rozgrzały, a gaźników się nie zalewa tylko spuszcza się z nich paliwo. Bak musi być pełny bo zardzewieje.Wszystko to było już powtarzane wiele razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek GSX600F Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Bak miałem pełny, co do świec-moto pali teraz na dotyk. Jak się zrobi sucho, odstawiam moto do serwisu na wymianę opony i synchro gaźników. Zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekyz Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Warto wziac sie etraz za przygotowanie motocykla,bo tak jak wyzej pisali kwiecien zaczyna sie ladna pogoda,wszysyc chca jezdzic a tu kolejki,mysalenie o czesciahc itp/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.