Lukas_dan Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Witam wszystkich ! Teraz w niedziele jezdizlem sobie na gumie. Wracajac do domu postawilem sobie jeszcze na jedynce, opadlem z powrotrm na przednie kolo i zaraz po tym w siklniku pojawil sie niepokojocy mnie metaliczny odglos, po czym motor przerywal i stracil na mocy.Dowiedizlaem sie ze to jakby objawy ze motor nie przepala na wszystkie gary. Swiece odkrecilem i okazalo sie ze przy jednej swiecy jest skrzywiona, przygieta elektroda... Na drugi dzien czyli na dzis zalatwilem kpl swiec, wiec wkrecilem je na nowo. Okazalo sie ze jednak cylinder nie trzyma cisnienia. Na jednym gazniku(gdzie ta swieca byla przygieta i lekko uszczerbiona) wypycha, strzela, bucha powietrze na zewnatrz, gdzie poprzednie 3 sa ok zasysaja powietrze. Glowna przyczyna tego moze byc cos z zaworami ? Jakby ktos cos wiedzial to mile beda wszystkie wypowiedzi. Za brak zrozumienia i roznego typu docinek z gory dziekuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Urwałeś zawór i nowe świece nie pomogą.Szukaj silnika bo to będzie najtańszy remont Twojego motocykla. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 uuu... taka jazda na gumieeee to przeważnie straty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thor 1 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 A co ma zawór do skrzywionej elektrody,a poza tym jazda na gumie bez ingerencji w układ smarowania predzej czy póżniej skończy sie żle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 R6 ma bardzo wrażliwą głowicę, wałki się zacierają, zaraz potem szklanki, zawór nie wraca i bum... trzeba zacząć od zdjęcia pokrywy zaworowej 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_dan Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Najkepiej rozebrac, sprawdzic i zdecydowac.Teraz tylko problem czy wlasnie znajde kogos odpowiedniego co sie tym zajmie, zeby nie poscil mnie w maliny z torbami... Zebym chociaz mial pewnosc i wiedzial co to jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Jak juz Piotr pisze, ze trzeba wymienic silnik to nie jest dobrze :/powiem wiecej, jest tragicznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 A co ma zawór do skrzywionej elektrody,a poza tym jazda na gumie bez ingerencji w układ smarowania predzej czy póżniej skończy sie żle.Jak pomyślisz dłużej to sam na to wpadniesz chyba że jeszcze wierzysz w złośliwe krasnoludki.Co może skrzywić elektrodę świecy zapłonowej? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thor 1 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Zaintrygonowałeś mnie tym zaworem. Odpryski z tłoka czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 w skrajnej sytuacji po prostu uwolniony grzybek zaworowy 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_dan Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Jeden gosc tez mi pisal "wydaje mi sie że sprawa jest jasna nie dopaliło mieszanki i przy opadaniu wszystko na raz się spaliło od której to siły naruszona została elektroda , ja też tak kiedyś miałem ale sie na szczescie nie uszczerbało nic . Opiłek prysnoł w gniazdo zaworowe i miej nadzieję że po prostu zarysował się zawór to koszt będzie nie wielki bo jeśli opiłek dostał się pomiedzy tłok a tulej cylindra to cienka sprawa!!!!!!" aha przypomne jeszcze, ze ten uszczerbek na elektrodzie swiecy to tylko malutkie przyrysowanie, jakby drasniecie pilnikiem, widac tez ze leciutko sie skrzywil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 "wydaje mi sie że sprawa jest jasna nie dopaliło mieszanki i przy opadaniu wszystko na raz się spaliło od której to siły naruszona została elektroda ????????????????????????????????Kolego to mechanika silnikowa a nie omawianie kolejnej księgi pisma świętego a mieszanka benzyny z powietrzem to nie SEMTEX - zejdź na ziemię a bujanie w obłokach pozostaw aniołkom. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Przy bardzo duzym lucie szczescia masz glowice do naprawy( tzn korbowod i gladz cylindra sa O.K.),byc moze skonczy sie tylko na wymianie zaworu,gniazda i prowadnicy,ale biorac pod uwage ze zostala uszkodzona swieca,raczej to watpliwe. Zrob zdjecia po sekcji zwlok.Tlok/komora spalania z wbitym grzybkiem zaworowym pod katem to zawsze kupa smiechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Nie specjalnie wyobrazam sobie taka naprawe w polskich warunkach.Rada Piotrka o kupieniu silnika wydaje sie jedynym wyjsciem.Zawor jest ewidentnie krzywy, a z tlokiem moze byc roznie. Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 tak poza tematem to: strzelamy z korby r6 , zimy silnik i do odciny-> jak długo pociągnie :Pniezapomnij tego nakręcić :) WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi