PiotrGSX Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 mam jedno male pytanie jak kazdy widzi jestem nowy w swiecie motocykli :). otuz chodzi o wymiane linki sprzegla w tym oto motoze. W takich motorach jak WSK czy jawa nie bylo to zadnym problemem ale tu boje sie zajzec czy tam trzeba bawic sie z rozkrecaniem silnika badz innymi zeczami czy trzeba doac to do kogos kto zna sie na takich zeczach .POMOCY :icon_biggrin: :wink: :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Wszystko masz tam na wierzchy, sam wymienisz bez obaw:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Odstaw do warsztatu i za kilka zeta ludzie wymienią.Chociaż w/g mnie wymiana linki sprzęgła w WSK125 jest bardziej skomplikowana niż w Twoim nowym motocyklu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa102 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 ostatnio pękła mi linka sprzęgła a pech chciał że stało się to w Czechach.Za linkę w Libercu skasowali 1270 koron na nasze 178 zł.Wymieniałem sam praktycznie na drodze a robiłem to po raz pierwszy bo moto mam od lata.większych problemów z tym nie ma poza tym że jest problem wyregulowania sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Wymiana linki w GSX600F jest prawie taka sama jak w WSK. :biggrin: Serio. Końcówka linki jest montowana w dźwignię/ślimak w pokrywie zębatki łańcucha. Rożnica jest tylko taka że w GSX-F ta pokrywka jest po lewej stronie silnika a w WSK po prawej. No i więcej zabawy może być z poprawnym poprowadzeniem linki pod zbiornikiem itd. Połóż ją w dokładnie taki sam sposób jak obecna jest ułożona. :biggrin: Przy okazji przeczyść i nasmaruj mechanizm włączanie sprzęgła w tej oto pokrywie silnika. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGSX Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 dziekowka chlopaki dzisiaj zdjelem owiewke i wyjelem linke ale jedna rzecz mnie dziwi zaraz przy dzwigni zamiany biegow jest zamontowany w owiewce wiatrak ktury dmucha gdzies w okolice gaznikow :) :wink: pytalem sie mechanika co to za cudo niestety nie potrafil mi na to pytanie odpowiedziec . moze wie ktos co to jest. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Dmucha na twoj regler, dzieki niemu masz dalej ladowanie akumulatora. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGSX Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Witam wszystkich po dlugiej nieobecnosci :notworthy: :biggrin: motorek smiga dalej bez zażutu jednak mam obuwie do wymiany w swoim gsx standardowa oponka to chyba 150/70/17 albo 140/60/17 ja w mojej suzie mam 160/60/17 ale mam zamiat wstawic 170/60/17 co o tym sądzicie czy da rade wlozyc to na felge czy bedzie to przegiecie. po prostu nie chce wyladowac na drzewie :crossy: dzieki za odp :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Masz za waska obrecz do tej opony, w gruncie rzeczy jest ona rowniez za waska do opony 160. U ciebie max to 150 i taka radze ci zalozyc. Zobaczysz ze zwrotnosc moto sie poprawi. Zakladajac opone za szeroka w stosunku do obreczy zmieniasz jej profil i narazasz sie na niestabilnosc moto specjalnie w zakretach, na zdrapce i w koleinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papikk Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Mam pytanko poniewaz odkręciłem te śruby na imbusa a korpus niechce zejść czy srube regulacji sorzegla tez trzeba odkręcic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.