Skocz do zawartości

wymiana linki sprzegla suzuki GSX600F


PiotrGSX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam jedno male pytanie jak kazdy widzi jestem nowy w swiecie motocykli :). otuz chodzi o wymiane linki sprzegla w tym oto motoze. W takich motorach jak WSK czy jawa nie bylo to zadnym problemem ale tu boje sie zajzec czy tam trzeba bawic sie z rozkrecaniem silnika badz innymi zeczami czy trzeba doac to do kogos kto zna sie na takich zeczach .POMOCY :icon_biggrin: :wink: :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odstaw do warsztatu i za kilka zeta ludzie wymienią.

Chociaż w/g mnie wymiana linki sprzęgła w WSK125 jest bardziej skomplikowana niż w Twoim nowym motocyklu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio pękła mi linka sprzęgła a pech chciał że stało się to w Czechach.Za linkę w Libercu skasowali 1270 koron na nasze 178 zł.Wymieniałem sam praktycznie na drodze a robiłem to po raz pierwszy bo moto mam od lata.większych problemów z tym nie ma poza tym że jest problem wyregulowania sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana linki w GSX600F jest prawie taka sama jak w WSK. :biggrin: Serio. Końcówka linki jest montowana w dźwignię/ślimak w pokrywie zębatki łańcucha. Rożnica jest tylko taka że w GSX-F ta pokrywka jest po lewej stronie silnika a w WSK po prawej. No i więcej zabawy może być z poprawnym poprowadzeniem linki pod zbiornikiem itd. Połóż ją w dokładnie taki sam sposób jak obecna jest ułożona. :biggrin: Przy okazji przeczyść i nasmaruj mechanizm włączanie sprzęgła w tej oto pokrywie silnika.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach