PiotrGSX Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 mam jedno male pytanie jak kazdy widzi jestem nowy w swiecie motocykli :). otuz chodzi o wymiane linki sprzegla w tym oto motoze. W takich motorach jak WSK czy jawa nie bylo to zadnym problemem ale tu boje sie zajzec czy tam trzeba bawic sie z rozkrecaniem silnika badz innymi zeczami czy trzeba doac to do kogos kto zna sie na takich zeczach .POMOCY :icon_biggrin: :wink: :eek: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jachuer5 Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Wszystko masz tam na wierzchy, sam wymienisz bez obaw:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Odstaw do warsztatu i za kilka zeta ludzie wymienią.Chociaż w/g mnie wymiana linki sprzęgła w WSK125 jest bardziej skomplikowana niż w Twoim nowym motocyklu. Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosa102 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 ostatnio pękła mi linka sprzęgła a pech chciał że stało się to w Czechach.Za linkę w Libercu skasowali 1270 koron na nasze 178 zł.Wymieniałem sam praktycznie na drodze a robiłem to po raz pierwszy bo moto mam od lata.większych problemów z tym nie ma poza tym że jest problem wyregulowania sprzęgła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...