toper-utl Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Zastosowanie śruby o średnicy 1/3 grubości wałka spowoduje osłabienie jego wytrzymałości na skręcanie o około 12 % procent, więc nie bedzie tragedii jesli zastosujesz srube o srenicy około 6 - 7 mm.Jesli chodzi o miejsce na tego typu rozwiazanie pod pokrywą zebatki, to najlepiej wez troche plasteliny , naklej ja na czoło wałka i przyłóż dekiel, po grubosci odkształconej plasteliny bedziesz wiedział ile masz miejsca na zabudowę patentu ze śrubą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgsxr Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Tak jak pisałem robilem taki patent w Fazerku 600 i spokojnie sie sruba zmiesciła a byl to motorek bodajze z 2004 roku czyli silnik jak w R6 i z tego co wiem lata do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 tylko kup srube 8.8, własciwie to ten paten nie osłabia wałka bo scisle do gwintu przylega śruba i tak naprawde masz doczynienia z działniem karbu a nie z otworem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudiszubert Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Na jaką głębokość najlepiej wywiercić otwór ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Głębokość nie wieksza niż 2 - 2,5 średnicy śruby, czyli jeśli to bedzie śruba M6 to zrób otwór na około 12 - 15mm. Głębiej nie ma sensu gdyz wystarczy, z tego co pamiętam, długość połączenia rowna 1,2 grubości gwintu aby połączenie miało wytrzymałość wkręconej śruby. Więc i tak bedzie duuuży zapas, a po drugie bedziesz miał o wiele mniej wiercenia w utwardzonym wałku - co na pewno nie bedzie łatwe.Śruba w klasie minimum 10.9 ..... 8.8 nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 że sie tak zapytam co dokładnie oznaczają te 10.9 -8.8? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 TU jest link do dokumentu na temat stopów stali. na stronie 7 jest tabela z tymi wskaźnikami a strona wcześniej wytłumaczenia o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 dzieki wielkie! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudiszubert Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 (edytowane) Przystąpiłem do wiercenia i klops ,wiertło chociaż za 30 pln(napisane że TITAN ) nie daje rady.Jakie wiertło da sobie radę ?Mam pytanie odnośnie założenia dekla od sprzęgła.Jak je poprawnie założyć? Czy należy ustawić dzwignię od linki sprzęgła w konkretnym położeniu ? Edytowane 29 Października 2008 przez rudiszubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Z tym gwintowaniem dałeś się wypuścić w maliny, a czym chcesz naciąć gwint w otworze ?Seryjne gwintowniki mają podobną twardość co ten wałek.Nacięcie gwintu na zewnątrz to już lepsze wyjście ale do tej operacji należy wymontować wałek zdawczy ze skrzyni i poszukać b. twardej nakrętki z innego silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 zapytaj w Yamasze ile kosztuje nowy wałek, nie powinien być dramatycznie drogi, Yamaha ma teraz dobrą polityke cenową. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 I to jest poprawna odpowiedź bo silnik dołem należy rozgrzebać bez względu na to. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.