Skocz do zawartości

pierwszy kontakt z ducati


Rekomendowane odpowiedzi

......mam tak samo :icon_biggrin:

 

http://picasaweb.google.com/balzac100/Mult...240063883895234

 

Pozdrawiam

 

 

Ładnie, ładnie....nie dość że na kole to jeszcze bez kasku, i bez ubioru....uważaj żeby jakiś Mod tego nie zauważył bo dadzą Ci bana..... :icon_biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wieta ze to nie Balzack zaiwania:-))) :D ...

1098 ma zmienione przelozenie ogolne motocykla i znacznie latwiej stawiac, ale wcale nie bylbym tym zachwycony- znaczy ze juz nie jest prawdziwa wyscigowka :icon_mrgreen: :D

Tak naprawde to i tak zalezy od jezdzca, jego mozliwosci finansowych i poziomu skoku adrenaliny... lecz trzeba pamietac ze silniki Ducatow sa tak skonstruowane zeby jak najbardziej efektywnie jezdzic na 2 kolach: chcac Ducatem jezdzic dluzej na 1 kole trzeba poniesc ogromne koszty przekonstruowania ukladu olejenia na "sucha miske" olejowa + przegrody w bloku silnika i dodatkowe przewody olejowe na obie glowice do lepszego smarowania wlkow rozrzadu, aha i jak pamietam trzeba nieco przerobic same pokrywki walkow- a to nie jest latwe bo podobniez sa z magnezu- jak zajrze pod pokrywe Ryskowego 1098 to Wam powiem- czy magnez czy nie magnez...tak wiec lepiej uwazajcie z tym "kolem".

Zreszta jak analizowalem silnik DS 1000 stwierdzilem dodatkowe otwory w pokrywkach walka - prawdopodobnie(patrzac od srodka na to rozwiazanie) sluzy wlasnie do tuningu silnika DS poprzez zalozenie dodatkowej magistrali olejowej- z tylu bloku jest tez zaslepiony otwor na podpiecie tejze magistrali...chociaz lepiej podpiac gdzies pod przewody olejowe po filtrze oleju, bo oliwa ze skrzyni biegow za czysta nie jest...

Trzymajta sie Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do VTR to dla mnie istna rakieta :buttrock:

Nie da się nią jexdzić na niskich obrotach bo przyjemnością dla ucha jest jej dźwięk na wyższych obrotach :P Ale za to wtedy wypije 8litrów :D

Prowadzi się super, znakomicie w zakretach heble tez są super i z gazu na kolo rwie nawet na 2 biegu :D

No ale dla mnie to tylko Honda czyli japoniec jak kazdy inny...

Zbieram na Ducata jakiegoś bo mnie normalnie serce boli, że nie mam motocykla z marki która jest dla mnie ideałem ;)

Bardzo podobają mi się Monsterki z Ducatów piękna stylistyka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do VTR to dla mnie istna rakieta :biggrin:

Nie da się nią jexdzić na niskich obrotach bo przyjemnością dla ucha jest jej dźwięk na wyższych obrotach :P Ale za to wtedy wypije 8litrów ;)

Prowadzi się super, znakomicie w zakretach heble tez są super i z gazu na kolo rwie nawet na 2 biegu :)

No ale dla mnie to tylko Honda czyli japoniec jak kazdy inny...

Zbieram na Ducata jakiegoś bo mnie normalnie serce boli, że nie mam motocykla z marki która jest dla mnie ideałem :)

Bardzo podobają mi się Monsterki z Ducatów piękna stylistyka :)

 

Sprostuje tylko, ze slinilismy sie z Seba nad VTR, ale w wersji SP2. To japonia stworzona tylko po to zeby Edwards odzyskal mistrzostwo SBK dla Hondy. Ducat to to nie jest, ale trzeba przyznac, ze niektore rozwiazania techniczne (naped rozrządu kołami zębatymi, kanał wlotu powietrza w aluminiowej główcy ramy itp) robią wrażenie.

Co do VTR 1000 F, która jeżdzisz, to musze przyznać, że przez długi czas chorowałem na taki motocykl. Wg mnie to fajnieszy sprzet niż TL, czy TRX. Nie miałem przyjemności jeździć, ale z tego co słyczałem i czytałem prowadzenie jest wzorcowe, a 110hp i zwinna konstrukcja pozwalaja niezle polatac. I to czesciej na jednym niz na dwoch kolach :-)

 

Mam nadzieje ze niedlugo wskoczysz na wloskie V2 i sam poczujesz roznice :-) A zebys sie nie czul rozczarowany moca po przesiadce z VTR to od razu zbieraj na S4R (lub RS). Mialem kiedys S4 Senna i powiem Ci ze kolo to tez sie jakos tak samo robilo :clap:

 

Co do spalania rzedu 8 litrow to nie jest to az tak zle... W litrowych Ducatach miewalem wyzsze, a niestety czasem i duzo wyzsze... W koncu litr musi wypic swoje, a zwlaszcza jak silnik sam sie prosi o wyzsze obroty. Osobiscie, poza rykiem maksymalnych obrotow, lubie ten dzwiek, kiedy przechodze z 3tys, poprzez 5tys i coraz wiecej obrotow. Dudnienie helikoptera Mi24 przechodzi w ryk "Gadzilli" :icon_idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu tez mozna o Cebrach - jako o pogromcach Ducatow :clap: Niech ja tylko kupie Repsola - wszystkie te 1098, a nawet 999 beda dostawac baty ;)

 

 

M

 

Ta :rolleyes: A ciekawe jakie ma to znaczenie w ruchu ulicznym czy masz 165 kM czy 180, czy jedziesz 1098 czy 1000 RR czy nawet 600 RR? bo chyba osiągów żadnego z tych sprzętów nie da się wykorzystać na drodze publicznej, i to jak ktoś zapie**ala czy to 1098 czy nawet 1000 RR to bardziej zależny od tego jak chcę ryzykować, jak pchać się na trzeciego itd. itp Jak trafisz na dobrego świra w gęstym ruchu to ten cały REPSIOL objedzie skuterem o pojemności 250 :notworthy: :wink:

 

A i na torze spokojnie 600 da się litra zrobić :buttrock:

Edytowane przez enZo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta :bigrazz: A ciekawe jakie ma to znaczenie w ruchu ulicznym czy masz 165 kM czy 180, czy jedziesz 1098 czy 1000 RR czy nawet 600 RR? bo chyba osiągów żadnego z tych sprzętów nie da się wykorzystać na drodze publicznej, i to jak ktoś zapie**ala czy to 1098 czy nawet 1000 RR to bardziej zależny od tego jak chcę ryzykować, jak pchać się na trzeciego itd. itp Jak trafisz na dobrego świra w gęstym ruchu to ten cały REPSIOL objedzie skuterem o pojemności 250 :D :wink:

Mądrze prawisz :lalag:

Porównując jazdę po mieście Wdową 600ss oraz żółwiem ninja ZX10, gdzie różnica mocy jest ponad trzykrotna- lepiej mi się lata Wdową. Jest poręczniejsza, wciskam się między puszki nie patrząc na lusterka, dziduje też wystarczająco. Kawą przy dużym ruchu miejskim wykręcam do 6tys.obrotów, potem muszę hamować. Nie mówię o odcinkach typu Most Siekierkowski, mówię o survivalu warszawskim. Poza tym jak jeżdzę Kawą, zawsze dostaję od kogoś zjebki, może nie umiem :icon_twisted:

A Dukiem i tak zostałem objechany przez skutersów, jak się zaczopowałem w korku :D

Jak jest na torze się nie wypowiadam, bo nie jeździłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

No i stało się.Akurat miałem do wyboru - bo wczesniej kumpel sprowadził mi trx i to nim miałem jeździć, ale w momencie jak sprowadził z kolei starego 750 ss, yamaha poszła w kąt i poprostu zamieniłem sie, tak ze chyba zostałem dukaciarzem.Wydaje mi się ze mój egzemplarz jest w perfekcyjnym stanie, jedyna wada jak na mnie to trochę mały jest ale jak się siadzie to pozycja podobna jak w wiekszych moto.

Nie wiem ciągle czy zrobiłem dobrze, mam nadzieje że tak- ale i tak nie mógłbym mu sie oprzeć, te ducaty są naprawdę inne, zresztą moze przejechać nawet 100 motocykli , a i tak wszyscy na niego się gapią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie wiem ciągle czy zrobiłem dobrze, mam nadzieje że tak- ale i tak nie mógłbym mu sie oprzeć, te ducaty są naprawdę inne, zresztą moze przejechać nawet 100 motocykli , a i tak wszyscy na niego się gapią.

 

No i dobrze ze tak sie stalo, bo i watek odzyl, a musze przyznac ze go nie czytalem:(

 

Moze i dobrze ze go nie czytalem bo niektore wywody moga podniesc cisnienie krwi.

 

Sam mam dukata i musze powiedziec ze jest to zajebisty motocykl, super przemyslana konstrukcja, zajebiste prowadzenie no i moc z samego dolu.

 

ale... mam tez R1... i pewnie dalej myslalbym ze dukat jest najlepszy gdyby nie to ze siedze na hi-tech z XXI wieku:)

 

Aha, czy masz 1 litr czy "szejset" - Robi roznice!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A weź popróbuj 1098R to to czy masz litr czy 1198 robi różnicę:-))))...Pozdr. Janek.

 

Zgadzam sie w pelnej rozciaglosci, czym wieksza pojemnosc tym lepiej! Pewnie dlatego Ducati wygrywa z Japonia w SBK, 200cm robi roznice!

Z tym poprobowaniem 1098R moze byc ciezko, bo nie wiem kto ma takie moto.

 

LuC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam

 

Bardzo podoba mi sie ducati 620 i mam kilka pytań

- czy jest to dobry motocykl na początek

- ile kosztują części , jaka awaryjność

- jak motocykl będzie jechał po założeniu blokady (prawko A2)

- ile trzeba dopłacić kupując motocykl w Niemczech (opłata celna, rejestracja itp)

- jaki przebieg jest uznawany za duży a jaki za niewielki

możecie polecić coś innego jeśli przyjdzie wam na myśl , póki co jestem na etapie "rozglądania"

Edytowane przez krejzii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Klaudiusz.

Tematów o sprzętach na początek masz tu całe mnóstwo.

Ogólnie 500 lub 600 są polecane, np. Suzuki GS500, mały Bandit, Kawa ER5, ER6, Honda CB500, CB600

Poszperaj tutaj - sporo się dowiesz.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że delikatnie rzecz ujmując Ducati jakie by nie było średnio nadaje się na 1 motocykl, ze względu na specyfikę oddawania mocy/momentu ( przestrzaszony jeździec może zgłupieć a tu np zakręt przed nosem) i szybkość 1 biegu...

Ale moja Pani na 1 moto będzie miała Ducata :-))), albo Ducati Jenduro, albo Pasiaka...

 

Resztę pytań to szybko można odpowiedzieć: koszty średnie, awaryjność ( z reguły najwcześniej wysiada niedomaras-kierowca) mała, znam Monstera 900 z przebiegiem 170 tys km i nadal trzyma ciśnienie i nie bierze oleju, a z przebiegiem, zależy jak kto dba- może być mały przebieg- 15000 km u katorżnika i silnik złom, albo jak wyżej ale moto zadbane i serwisowane na czas.

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...