R@F Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 W ostatnim tescie dlugodystansowym "Motorrada" 50tys km przy stanie obecnym tj. 33tys km zrobiono male podsumowanie Rsv4. Musze przyznac ze niwesolo wypadla ta Aprilia co ostudzilo moj zapal do Tuono V4R... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 W ostatnim tescie dlugodystansowym "Motorrada" 50tys km przy stanie obecnym tj. 33tys km zrobiono male podsumowanie Rsv4. Musze przyznac ze niwesolo wypadla ta Aprilia co ostudzilo moj zapal do Tuono V4R... We Erzesniu smigalem i RSV Sport i Tuono 4. maszyny zajefajne , Tuono zroblo na mnie wspaniale wrazenie, a test o ktorym wspomiaasz przyprawil mnie doslownie o mdlosci. Ciekawe ktore miejsce od konca zajmie w rankingu calosci. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Powiem tylko, że w mojej skończyły się pierścienie olejowe po 9 kkm. Do tego panewy główne wyglądały średnio. Na szczęście wał po pomiarach jest ok. Silnik poszedł w konsekwencji na mały tuning do Niemiec, do firmy która robi moto do sportu. Skoro i tak rozebrałrem go na części... Generalnie jestem jakieś 10-12 kzł w plecy. Jeździ się tym zajebiście,ale jednak co włoskie to włoskie. Nie uczę się jednak na błędach i jeźdżę od niedawna dłubniętą Brerą. U Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Tak trzymaj :buttrock: Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Powiem tylko, że w mojej skończyły się pierścienie olejowe po 9 kkm. Do tego panewy główne wyglądały średnio. Na szczęście wał po pomiarach jest ok. Silnik poszedł w konsekwencji na mały tuning do Niemiec, do firmy która robi moto do sportu. Skoro i tak rozebrałrem go na części... Generalnie jestem jakieś 10-12 kzł w plecy. Jeździ się tym zajebiście,ale jednak co włoskie to włoskie. Nie uczę się jednak na błędach i jeźdżę od niedawna dłubniętą Brerą. UCzyli mówisz, że nowy motocykl, z przebiegiem 10 000 km i takie historie się dzieją? Tak po prostu ze zwykłej jazdy bez zaniedbania? Aż ciężko uwierzyć... Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Oraz Monica Belucci Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Nie chce mi się nikogo przekonywać, ale naprawde nie wiem jak trzeba serwisowo zaniedbać motocykl by mieć z nim takie problemy. Mój ducat ma dość podkręcony silnik, nalatane z 60 tyś km, przeżył nie jedna noc walenia marchewami z kominów, dostał w doopę nie raz na pełnowymiarowym torze i kompletnie nic się nie dzieje. Leję paliwo i jeżdżę. Może i japonia jest bardziej odporna na zaniedbania i błędy obsługowe, ale mity o awaryjności włoszczyzny są moim zdaniem "winą" samych użytkowników. A RSV4 to fantastyczny motocykl. :D Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 jeźdżę od niedawna dłubniętą Brerą. Co to jest ? A jak wygladal walek rozrzadu ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 (edytowane) We Erzesniu smigalem i RSV Sport i Tuono 4. maszyny zajefajne , Tuono zroblo na mnie wspaniale wrazenie, a test o ktorym wspomiaasz przyprawil mnie doslownie o mdlosci. Ciekawe ktore miejsce od konca zajmie w rankingu calosci. :crossy: Postaram sie to przetlumaczyc:4900km - Amor skretu wymieniony9800km - tlumik i tarcze przod wymienione18450km - kompletne sprzeglo wymienione, bez kosza19500km - stuki w okolicach rozrzadu, walka nie wymieniono. Czasza wymieniona (uszkodzenia lakieru). Lozysko glowki ramy wymienione, chlodnica oleju wymieniona, nowy naped.20900km - silniczek Exup wymieniony, nowy Mapping wgrany dla obnizenia zuzycia paliwa, czujnik tacho w tylnym kole wymieniony25000km - wszystkie opaski na wezach wymienione - korozja29700km - stara mapa spowrotem wgrana bo powodowala opozniona reakcje silnika, kosz nowy, waz chlodnicy nowy33000km - Stan obecny Poza tym pekaja klosze kierunkow na lusterkach ( prawdopodobnie wibracje). Najgorsze ze Aprilia nie polecila wymiany zuzytego po 20tkm walka... Za ewentualne bledy przepraszam... Jak nie zapomne wrzuce caly test Po dobiciu do 50tkm Edytowane 10 Października 2011 przez R@F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 (edytowane) Co to jest ? A jak wygladal walek rozrzadu ? :crossy: Wałki idealne. Zresztą też poszły do pomierzenia elektroniką. Na nich brak jakichkolwiek oznak zużycia, a nawet eksploatacji. Natomiast łąńcuchy rozrządu w stanie takim sobie... Czekają mnie nowe, a to dopiero 9 kkm. Coś je z gównolitu zrobili, jak pierścienie. Naprawdę takich szpar na zamkach to jeszcze nie widziałem nawet w starych klamorach. Ale przed rozbiórką moto wciągną mi litra oleju na jakieś 60-90 km trasy. Degradacja w ostatnim czasie musiała postępować b. szybko, bo zaczęło się niewinnie, że po Jeseniku musiałem dolać litra. Ale tyle to i Hondzia po pałowaniu tam łyknie, więc no problem. Generalnie szczelność cilindrów bez zarzutu nie licząc nr 3, który minimalnie na zaworach. Głowice poszły jednak i tak na polerowanie dolotu i skrócenie jego długości, więc przy okazji zawory i gniazda będą poprawiane. Tłoki nie mają żadnych śladów, przy okazji zostaną pokryte HSC3 (ciekawi mogą sobie poczytać w necie), bo to nie jest koszt z kosmosu. Natomiast najgorsze, że po pomiarach może wyjść konieczność robienia cylindrów (LFC) i to już jest koszt około 5 koła na 4 garnki. No i uszczelniacze zaworowe - koszt koło 8 stów, to jest akurat chore... Sensownych zamienników brak. A z tymi obejmami z postu kolegi wyżej, to akurat widzę, że wszystkie apki tak mają. Te obejmy nie trzymają po czasie i węże puszczają płyny. Ja miesiąc po kupnie zmieniłem na Normę z nierdzewki wszystkie i nie miałem kłopotu. Edytowane 11 Października 2011 przez jeszua Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Czyli co, włoszczyzna nadal dla zapaleńców z dużą ilością gotówki i wolnego czasu? I z garażem z zestawem narzędzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 panowie, o puszkach proszę sobie dyskutować w odpowiednim dzialejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Nie chce mi się nikogo przekonywać, ale naprawde nie wiem jak trzeba serwisowo zaniedbać motocykl by mieć z nim takie problemy. Mój ducat ma dość podkręcony silnik, nalatane z 60 tyś km, przeżył nie jedna noc walenia marchewami z kominów, dostał w doopę nie raz na pełnowymiarowym torze i kompletnie nic się nie dzieje. Leję paliwo i jeżdżę. Może i japonia jest bardziej odporna na zaniedbania i błędy obsługowe, ale mity o awaryjności włoszczyzny są moim zdaniem "winą" samych użytkowników. A RSV4 to fantastyczny motocykl. :DNo to powiedz mi kolego jakie mogłem zrobic zaniedbania serwisowe do przebiehu 9kkm. Olej zmieniany, nowy filtr powietrza. Loda jej tylko nie zrobiłem. Moto ma wstawiony komp ori Apki pod wydech akrspa. Po prostu z jakością pojechali i tyle. I pisze o tym dlatego, że lubie to moto i nie xamierzam go sprzedawać. Inaczej byłaby cisza i "drut" naprawa. Jak czegoś nie wiesz to nie pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Jak nie zapomne wrzuce caly test Po dobiciu do 50tkm Wrzuc, wrzuuc, przynajmniej mi jedna funkcja odpadnie :icon_mrgreen: Gwarantuje Ci jednak, ze ze reakcja na ta publikacje bedzie baaaaaaaaaaaardzo ciekawa ! :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Wrzuc, wrzuuc, przynajmniej mi jedna funkcja odpadnie :icon_mrgreen: Gwarantuje Ci jednak, ze ze reakcja na ta publikacje bedzie baaaaaaaaaaaardzo ciekawa ! :icon_mrgreen: :crossy: Widzialem twoje wrzuty z takich testow z "Motorrada" i reakcje na nie :)Szkoda ze nasz "Motocykl" nie umieszcza tych testow i tego rankingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.