Skocz do zawartości

Aprilia RSV4


Rekomendowane odpowiedzi

W ostatnim tescie dlugodystansowym "Motorrada" 50tys km przy stanie obecnym tj. 33tys km zrobiono male podsumowanie Rsv4. Musze przyznac ze niwesolo wypadla ta Aprilia co ostudzilo moj zapal do Tuono V4R...

 

We Erzesniu smigalem i RSV Sport i Tuono 4. maszyny zajefajne , Tuono zroblo na mnie wspaniale wrazenie, a test o ktorym wspomiaasz przyprawil mnie doslownie o mdlosci.

 

Ciekawe ktore miejsce od konca zajmie w rankingu calosci.

 

 

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko, że w mojej skończyły się pierścienie olejowe po 9 kkm. Do tego panewy główne wyglądały średnio. Na szczęście wał po pomiarach jest ok. Silnik poszedł w konsekwencji na mały tuning do Niemiec, do firmy która robi moto do sportu. Skoro i tak rozebrałrem go na części... Generalnie jestem jakieś 10-12 kzł w plecy. Jeździ się tym zajebiście,ale jednak co włoskie to włoskie. Nie uczę się jednak na błędach i jeźdżę od niedawna dłubniętą Brerą.

 

U

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko, że w mojej skończyły się pierścienie olejowe po 9 kkm. Do tego panewy główne wyglądały średnio. Na szczęście wał po pomiarach jest ok. Silnik poszedł w konsekwencji na mały tuning do Niemiec, do firmy która robi moto do sportu. Skoro i tak rozebrałrem go na części... Generalnie jestem jakieś 10-12 kzł w plecy. Jeździ się tym zajebiście,ale jednak co włoskie to włoskie. Nie uczę się jednak na błędach i jeźdżę od niedawna dłubniętą Brerą.

 

U

Czyli mówisz, że nowy motocykl, z przebiegiem 10 000 km i takie historie się dzieją? Tak po prostu ze zwykłej jazdy bez zaniedbania? Aż ciężko uwierzyć...

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się nikogo przekonywać, ale naprawde nie wiem jak trzeba serwisowo zaniedbać motocykl by mieć z nim takie problemy.

 

Mój ducat ma dość podkręcony silnik, nalatane z 60 tyś km, przeżył nie jedna noc walenia marchewami z kominów, dostał w doopę nie raz na pełnowymiarowym torze i kompletnie nic się nie dzieje. Leję paliwo i jeżdżę. Może i japonia jest bardziej odporna na zaniedbania i błędy obsługowe, ale mity o awaryjności włoszczyzny są moim zdaniem "winą" samych użytkowników.

 

A RSV4 to fantastyczny motocykl. :D

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeźdżę od niedawna dłubniętą Brerą.

 

Co to jest ?

 

A jak wygladal walek rozrzadu ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We Erzesniu smigalem i RSV Sport i Tuono 4. maszyny zajefajne , Tuono zroblo na mnie wspaniale wrazenie, a test o ktorym wspomiaasz przyprawil mnie doslownie o mdlosci.

 

Ciekawe ktore miejsce od konca zajmie w rankingu calosci.

 

 

 

:crossy:

 

Postaram sie to przetlumaczyc:

4900km - Amor skretu wymieniony

9800km - tlumik i tarcze przod wymienione

18450km - kompletne sprzeglo wymienione, bez kosza

19500km - stuki w okolicach rozrzadu, walka nie wymieniono. Czasza wymieniona (uszkodzenia lakieru). Lozysko glowki ramy wymienione, chlodnica oleju wymieniona, nowy naped.

20900km - silniczek Exup wymieniony, nowy Mapping wgrany dla obnizenia zuzycia paliwa, czujnik tacho w tylnym kole wymieniony

25000km - wszystkie opaski na wezach wymienione - korozja

29700km - stara mapa spowrotem wgrana bo powodowala opozniona reakcje silnika, kosz nowy, waz chlodnicy nowy

33000km - Stan obecny

 

Poza tym pekaja klosze kierunkow na lusterkach ( prawdopodobnie wibracje). Najgorsze ze Aprilia nie polecila wymiany zuzytego po 20tkm walka...

 

Za ewentualne bledy przepraszam...

 

Jak nie zapomne wrzuce caly test Po dobiciu do 50tkm

Edytowane przez R@F
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest ?

 

A jak wygladal walek rozrzadu ?

 

:crossy:

 

Wałki idealne. Zresztą też poszły do pomierzenia elektroniką. Na nich brak jakichkolwiek oznak zużycia, a nawet eksploatacji. Natomiast łąńcuchy rozrządu w stanie takim sobie... Czekają mnie nowe, a to dopiero 9 kkm. Coś je z gównolitu zrobili, jak pierścienie. Naprawdę takich szpar na zamkach to jeszcze nie widziałem nawet w starych klamorach. Ale przed rozbiórką moto wciągną mi litra oleju na jakieś 60-90 km trasy. Degradacja w ostatnim czasie musiała postępować b. szybko, bo zaczęło się niewinnie, że po Jeseniku musiałem dolać litra. Ale tyle to i Hondzia po pałowaniu tam łyknie, więc no problem.

Generalnie szczelność cilindrów bez zarzutu nie licząc nr 3, który minimalnie na zaworach. Głowice poszły jednak i tak na polerowanie dolotu i skrócenie jego długości, więc przy okazji zawory i gniazda będą poprawiane.

Tłoki nie mają żadnych śladów, przy okazji zostaną pokryte HSC3 (ciekawi mogą sobie poczytać w necie), bo to nie jest koszt z kosmosu. Natomiast najgorsze, że po pomiarach może wyjść konieczność robienia cylindrów (LFC) i to już jest koszt około 5 koła na 4 garnki.

No i uszczelniacze zaworowe - koszt koło 8 stów, to jest akurat chore... Sensownych zamienników brak.

 

A z tymi obejmami z postu kolegi wyżej, to akurat widzę, że wszystkie apki tak mają. Te obejmy nie trzymają po czasie i węże puszczają płyny. Ja miesiąc po kupnie zmieniłem na Normę z nierdzewki wszystkie i nie miałem kłopotu.

Edytowane przez jeszua
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się nikogo przekonywać, ale naprawde nie wiem jak trzeba serwisowo zaniedbać motocykl by mieć z nim takie problemy.

 

Mój ducat ma dość podkręcony silnik, nalatane z 60 tyś km, przeżył nie jedna noc walenia marchewami z kominów, dostał w doopę nie raz na pełnowymiarowym torze i kompletnie nic się nie dzieje. Leję paliwo i jeżdżę. Może i japonia jest bardziej odporna na zaniedbania i błędy obsługowe, ale mity o awaryjności włoszczyzny są moim zdaniem "winą" samych użytkowników.

 

A RSV4 to fantastyczny motocykl. :D

No to powiedz mi kolego jakie mogłem zrobic zaniedbania serwisowe do przebiehu 9kkm. Olej zmieniany, nowy filtr powietrza. Loda jej tylko nie zrobiłem. Moto ma wstawiony komp ori Apki pod wydech akrspa. Po prostu z jakością pojechali i tyle. I pisze o tym dlatego, że lubie to moto i nie xamierzam go sprzedawać. Inaczej byłaby cisza i "drut" naprawa. Jak czegoś nie wiesz to nie pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak nie zapomne wrzuce caly test Po dobiciu do 50tkm

 

Wrzuc, wrzuuc, przynajmniej mi jedna funkcja odpadnie :icon_mrgreen:

 

Gwarantuje Ci jednak, ze ze reakcja na ta publikacje bedzie baaaaaaaaaaaardzo ciekawa ! :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuc, wrzuuc, przynajmniej mi jedna funkcja odpadnie :icon_mrgreen:

 

Gwarantuje Ci jednak, ze ze reakcja na ta publikacje bedzie baaaaaaaaaaaardzo ciekawa ! :icon_mrgreen:

 

:crossy:

 

Widzialem twoje wrzuty z takich testow z "Motorrada" i reakcje na nie :)

Szkoda ze nasz "Motocykl" nie umieszcza tych testow i tego rankingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...