Aivars Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Wlasnie co do tego zestawu naprawczego to czytalem na innym forum, ze ktos to od tego goscia kupil i byl mega niezadowolony. Ten carbon byl bardzo cieniutki, kruszyl sie w rekach i ogolnie nie bylo szans by tym naprawic ta warstwe zewnetrzna na tlumiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Wpadasz do modelarskiego jaśnisz sprzedawcy sprawe powien mieć na to sposób;) Jak trafisz na fanatyka to ci jeszcze nawet pomoze z robotą;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Dobrze wiedziec- podziekowal ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 A to link do przekroju tłumików przelotowych Chamerykańskiej firmy Twobros i tu jest odpowiedź na pytanie jakie zadałem wcześniej w tym temacie jednemu z forumowiczów -"czym różni się moja robota i materiały od tuningowych tłumików w tym przypadku Twobros" http://www.twobros.com/Exhaust/index.htm Moim zdaniem prawie niczym z wyjątkiem tego że ja dodatkowo na wełnę stalową owijam,stosuję maty szklane lub tkaniny szklane lub i to i to a całą resztę wypełniam kocykiem szklanym.Ale cena jest zapewne kilka razy większa niż mojej roboty. http://moto.allegro.pl/item536188276_ducat...moto_guzzi.html Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) A gdyby ktoś był ciekaw to są linki do dwóch firm w okolicy Warszawy które robią podobne usługi zapewne bardziej profesjonalnie bo długo na rynku ale z ciekawości nie dowiadywałem się ile co kosztuje,podejżewam że troszke więcej: http://www.kwasmet.fdf.pl/index.php?p=2 http://motowydech.eu/index.php Edytowane 3 Lutego 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 jestem bardzo ciekaw co Edzio "wyczaruje" z moich arrowów. :icon_twisted: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_dan Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 http://pl.youtube.com/watch?v=OCVZlGHqJGg http://pl.youtube.com/watch?v=cSz2ALo1pvQ Co myslicie o tych tlumikach D&D ? Czy moga byc wybebeszone (pozbawione srodka), cz moze faktycznie tak chodza ? Chcialbym wlasnie wydobyc taki ryk z mojej R6... Czekam na pomoc i podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 W Japońskich rzędówkach nie mam za bardzo doświadczenia ale myślę że to metoda prób i błędów ,myślę że trzeba go wypatroszyć że wszystkiego i zostawić w miarę duży otwór wylotowy zaczynając od mniejszego i ewentualnie powiększać w miare nie spełniania oczekiwań. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASSRIDE Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 witam jakiś czas temu odebrałem od Ediego moje wydechy do KTM 950 Adventure. Przed przeróbką kominy bardzo się grzały a dźwięk był na prawde wykastrowany. Mam silnik V a brzmiał jak fatalnie. Sam producent (KTM) zaleca wymianę wydechów na akcesoryjne, założyli takie tylko po to aby motocykl spełniał normę EURO i został dopuszczony do ruchu. Wszyscy wiemy ile kosztuje akcesoryjny układ wydechowy, a w moim przypadku trzeba wszystko pomnozyc x 2 - mam dwa kominy. Na początku sam chciałem przerabiać moje wydechy, ale trafiłem na allegro na Ediego i po kilkudziesięciu lub kilkunastu meilach i moich upierdliwych pytaniach zdecydowałem się zlecić robotę Ediemu. Zrobił mi przelot, który zaczyna się komorą rozprzeżeniową, ma to powodować cichy i głeboki bas (takie były moje założenia). Wczoraj wieczorem wszystko poskładałem i pomimo mgły i oblodzenia drogi pośmigałem trochę. Dzwięk nie do poznania, najlepszy moment, to chodzenie z obrotów podczas jazdy. Wydechy ładnie pospawane, spawy zeszlifowane, szczerze mówiąc spodziewałem się ze spaw (w końcu to reczna a nie maszynowa robota) będzie wyglądał gorzej. Którko mówiąc, jestem zadowolony i z efektu akustycznego i wizualnego. Wydaje mi się ze sprzęt jest mocniejszy, ale to są subiektywne odczucia, było ślisko więc nie pyciłem. Z oceną osiągów poczekam na lepszą pogodę.. Mam nadzieje ze pomogłem w podjęciu decyzji osobom, które mają wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 (edytowane) O proszę to mowa m.in. o mnie :) Co prawda sprzęty aktualnie stoją w Ożarowie, ale ja na codzień mieszkam w Wawie ( od połowy lutego tez moto wróci do stolicy). Co do samej przeróbki to jestem mega zadowolony ( i nie piszę tak dlatego, że jestem rodziną albo dobrym znajomym Edka ), kominy zostały fajnie zestrojone i co dla mnie najważniejsze, sa zrobione z głową i porządnie złożone. Ja akurat w swojej Yadźce mam założona wersje "pełen przelot" i powiem mam, że bardzo się ciesze ze nie wydałem 5 razy tyle pieniędzy i ze nie kupiłem jakis akcesoryjnych puszek dedykowanych do tego modelu. Na postoju obydwa modele ( pełen przelot i ten z komorą ) chodzą podobnie, tzn dźwiek jest głośniejszy i bardziej basowy niz w oryginale, ten z komorą taki troszkę bardziej dudniący. Natomiast przy ruszeniu z miejsca pełen przelot staje sie konkretnym katem. Motocykl dużo lepiej wchodzi na obroty, szybciej wchodzi na kółko nie mówiąc juz o samych odgłosach jakie wydaje. Przy schodzeniu z obrotów/ hamowaniu silnikiem potrafi strzelic marchewkami ( przy czym ma zalozony jeszcze filtr standardowy). Trudno jest mi to opisać, dlatego tez chce zrobic filmik na którym chciałbym pokazać jaka jest róznica w stosunku do oryginału, bo ten z komorą rezonansową tez jest dużo lepszy niz standard natomiast troszkę bardziej łagodny w stosunku do pełnego przelotu. Niestety jak na razie musicie jeszcze troszke poczekac bo aktualnie poszukuje jakiegos sprzetu który po nagraniu mógłby chociaz w 50 % oddać to co dzieje sie w rzeczywistości. Jak tylko uda mi się coś wyszukać to od razy dam link. Do Edka Nie martw się, tak jak mówiłem wpadniemy do Ciebie i będziesz mógł posłuchać swojej roboty :) p.s. Dostałem jeszcze dożywotnia gwarancję A to wypowiedź jednego z kolegów z działu Supermoto Yamaha XT660X.Myślę że nie opisywałby tego tak jak byłby nie zadowolony. Edytowane 8 Lutego 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 posiadam rurke o srednicy 60mm liczac od zewnetrznej strony. czy to aby nie za duzo? zwazajac na to ze srednica tlumika nie jest duza jak widac na moim awatarze. i pozostaje niewiele miejsca na wate itd, tzn jakies 3-4cm z kazdej strony, jutro napisze dokladniej bo niechce bo ciemku szukac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Średnica przelotu 60mm na 600cm to lekka przesada,ale rorumię jedną kwestie że jesteś sporo młodszy odemnie i zależy ci na ilości decybeli ,ja już mam pareset tysięcy kilometrów w siodle , z wiekiem mi się pozmieniało ,uwielbiam i staram się przerabiając tłumiki dbać o kompromis pomiędzy ilością a jakością emitowanych przez nie decybeli. Moim zdaniem do swojego komina powinieneś założyć 50mm max 55mm,będziesz miał więcej miejsca na wytłumienia prze co uzyskasz ładniejszy dźwięk, cichy też nie będzie. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 nie nie o to mi chodzi ze chce wykrzesac z niego jak najwiecej db tylko mam dostepna taka rurke. a pomniejszyc zawsze mozna przecinajac ja wzdluz i spawajac jeszcze raz do dowolnej srednicy. tak myslalem zeby zrobic z 50mm i bedzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 nie nie o to mi chodzi ze chce wykrzesac z niego jak najwiecej db tylko mam dostepna taka rurke. a pomniejszyc zawsze mozna przecinajac ja wzdluz i spawajac jeszcze raz do dowolnej srednicy. tak myslalem zeby zrobic z 50mm i bedzie dobrze Dobrze gadasz i tak trzymaj. http://moto.allegro.pl/item553465293_tlumi..._600_2007r.html Dziś robiłem ten komin a wczoraj do wcześniejszej Cebry 600 z okrągłym wylotem pod kanape, dysponuję zdjęciami do obu przeróbek jakby ktoś potrzebował. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) To cytat jednego z forumowiczów z forum www.xt660.pl który dziś otrzymał paczkę z tłumikami po przeróbce na przeloty 2 X 48mm z wytłumieniem od Yamahy XT660X. kazuya1000 Dołączył: 21 Sty 2009 Skąd: gorzow wlkp Wysłany: Dzisiaj 21:06 -------------------------------------------------------------------------------- wlasnie koledzy zakonczylem montaz edziowych wydechow ja jestem zachwycony piekny basowy dzwiek na niskich obrotach jak krece wyzej glosno jest ogien z rur taki efekt mnie interesowal Brawo EDI goraco polecam towarzysza Edzia heheh zadowolony jestem bardzo pozdrawiam :biggrin: :flesje: Edytowane 15 Lutego 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.