kiki Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Edzio coś z takim wydechem da się zrobić? Jest to zamiennik oryginału, ma homologacje E13 (czyli można jezdzic na drogach). Nie jest to przelot i nie ma też db kilera- ma dwie przegrody z otworami które się mijają :). Z własnego doświadczenia- nie wiesz czy łatwo zejdzie tylna część wydechu do rozbiórki po roznitowaniu? Bo chce go w zimę rozebrać bo nie jest wystarczająco głośny Edytowane 3 Października 2013 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Trzeba towszystko roznitować i delikatnie powybijać dekle z poszycia .Nie powinno być jakichś większych problemów z rozmontowaniem wszystkiego ale każdy tłumik jest inny i innym stanie. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Ja roznitowałem od tej strony bliżej silnika, wtedy poszycie ładnie wyszło razem z końcówką i okazało się że ta rura perforowana w środku była zespawana z wlotem (tyle że u mnie był przelot). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 I przy 3750obr wyszło tylko 92dB Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 http://www.youtube.com/watch?v=zw1VZoTM97U&feature=youtu.be Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 http://www.youtube.com/watch?v=64hMpqMXQko Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 robił ktoś może wydech do VTR 1000 f ?jeśli tak to jak to wyszło. Wydechy mam podniesione pod zadupek i przerobione oryginalane na puste. Całkiem ładnie dzwonią ale chciałbym żeby były troche cichsze i bardziej basowo grały.moze ktos ma filmik jak graja takie wydech w VTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Ja tylko jeden filmik kojażę na youtube z VTR-ą na jakichś akcesoryjnych tłumikach przelotowych ale poprowadzonych fabrycznie po mojej modyfikacji bo były z homlogacją. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Za pomocą materiałów i dzięki radom Edzia przekonstruowałem swoje tłumiki w VTR 1000 i efekt jest naprawde genialnyNapiernicza pięknym basem i aż chce się odkręcać manetke. Bije na głowę nie jednego dukata którego mialem przyjemność słuchać na zlotach.Lecz wystąpił jeden problem. Absolutny brak hamowania silnikiem. Wcześniej po puszczeniu manetki gwałtownie zwalniał a teraz jezdzi sie jak rzedówką.Czy jest to wina samych tłumikow czy może zubożenie mieszanki coś zmieni? i reakcja na odpuszczenie gazu bedzie taka jak przedtem?Jezdzi się tym fajnie ale mam strach w oczach gdy puszczam manetke a moto dalej zapierdziela gdy spodziewam sie wytracania predkości.Poza tlumikami nic wiecej nie zmieniałem. Bede wdzięczyn za popdowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Edzio powiedz proszę jaką warto zastosować średnice rurki perforowanej do przelotu w VFR 800 (model z jednym kominem). Myślałem o 50mm - chciałbym aby był głośniejszy i bardziej basowy (będę przerabiał aksesoryjny komin, który nie jest przelotem). Pozdrokiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ja mam w VTR na 2 przelotach 50mm i daje nie ziemsko i pieknie basowo. Mysle ze jak dasz Jeden 50mm to w zupełności wystarczy i bedzie ladnie gralo. U mnie wystapil tylko problem po zmianie komina mianowicie brak hamowania silnikiem. Jak narzie szukam przyczyny...Ale to tylko moje zdanie mysle ze Edzio rozwieje twoje watpliwosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 No myślę że od 45 do 50mm wystarczy jeśli ma ponad 40cm długości. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.