Skocz do zawartości

TUNING UKŁADU WYDECHOWEGO


edzio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Edzio coś z takim wydechem da się zrobić? Jest to zamiennik oryginału, ma homologacje E13 (czyli można jezdzic na drogach). Nie jest to przelot i nie ma też db kilera- ma dwie przegrody z otworami które się mijają :).

 

104.jpg

 

105.jpg

092.jpg093.jpg

 

 

Z własnego doświadczenia- nie wiesz czy łatwo zejdzie tylna część wydechu do rozbiórki po roznitowaniu? Bo chce go w zimę rozebrać bo nie jest wystarczająco głośny

Edytowane przez kiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba towszystko roznitować i delikatnie powybijać dekle z poszycia .Nie powinno być jakichś większych problemów z rozmontowaniem wszystkiego ale każdy tłumik jest inny i innym stanie.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robił ktoś może wydech do VTR 1000 f ?

jeśli tak to jak to wyszło. Wydechy mam podniesione pod zadupek i przerobione oryginalane na puste.

Całkiem ładnie dzwonią ale chciałbym żeby były troche cichsze i bardziej basowo grały.

moze ktos ma filmik jak graja takie wydech w VTR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko jeden filmik kojażę na youtube z VTR-ą na jakichś akcesoryjnych tłumikach przelotowych ale poprowadzonych fabrycznie po mojej modyfikacji bo były z homlogacją.





EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Za pomocą materiałów i dzięki radom Edzia przekonstruowałem swoje tłumiki w VTR 1000 i efekt jest naprawde genialny

Napiernicza pięknym basem i aż chce się odkręcać manetke. Bije na głowę nie jednego dukata którego mialem przyjemność słuchać na zlotach.

Lecz wystąpił jeden problem. Absolutny brak hamowania silnikiem. Wcześniej po puszczeniu manetki gwałtownie zwalniał a teraz jezdzi sie jak rzedówką.

Czy jest to wina samych tłumikow czy może zubożenie mieszanki coś zmieni? i reakcja na odpuszczenie gazu bedzie taka jak przedtem?

Jezdzi się tym fajnie ale mam strach w oczach gdy puszczam manetke a moto dalej zapierdziela gdy spodziewam sie wytracania predkości.

Poza tlumikami nic wiecej nie zmieniałem. Bede wdzięczyn za popdowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edzio powiedz proszę jaką warto zastosować średnice rurki perforowanej do przelotu w VFR 800 (model z jednym kominem). Myślałem o 50mm - chciałbym aby był głośniejszy i bardziej basowy (będę przerabiał aksesoryjny komin, który nie jest przelotem).

 

 

Pozdro

kiki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w VTR na 2 przelotach 50mm i daje nie ziemsko i pieknie basowo. Mysle ze jak dasz Jeden 50mm to w zupełności wystarczy i bedzie ladnie gralo. U mnie wystapil tylko problem po zmianie komina mianowicie brak hamowania silnikiem. Jak narzie szukam przyczyny...

Ale to tylko moje zdanie mysle ze Edzio rozwieje twoje watpliwosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...