Skocz do zawartości

TUNING UKŁADU WYDECHOWEGO


edzio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba muszę zmienić sobie okulary ;-) Faktycznie - mają wyłącznie tłumiki samochodowe.

Ale skoro już jesteśmy przy temacie - zasugujcie jakiś tłumik w sensownej cenie, najlepiej polskiego producenta, ale taki sprawdzony, gdzie faktycznie przetrwał u was kilka dobrych sezonów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie Edzio,

mam pytanie czysto techniczne nt db-killerów. Nabyłem Hondę VTR z wydechami microna, które jednak są nieco za głośne. Brzmią ładnie ale czuję że prędko pozbędę się dowodu rejestracyjnego. Chcę sobie do nich dorobić db-killery i natknąłem się na linki od Ciebie: http://w946.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1bbj2bh4Pbn

Podpowiedz mi, proszę, czy ten db killer ma mieć średnicę taką jak sam komin, aby "na styk" wpasował się w przelot tłumika? Czy może ma być on mniejszej średnicy? No i rozumiem że sam przelot db-killera musi być zamknięty, tak aby spaliny wylatywały przez te nawiercone otwory...?

Mam nadzieję że jasno wytłumaczyłem moje wątpliwości.

Pozdrawiam,

cinas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wwszytkie pytania Twoje odpowiem "TAK"

Możesz też zrobić taki:

 

http://www.motorrad-auspuff-shop.de/050@306340801R/LeoVince-dB-Killer-Nr.-1-SBK.htm

 

Jest prostrzy w wykonaniu i daje nie gorsze efekty ściszenia.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Edziu, na tym zdjęciu nie widzę jak ten wyciszacz jest zbudowany. Podpowiedz coś, proszę.

A jeśli na oba moje pytania odpowiadasz twierdząco, to ostatecznie nie wiem, czy db killer ma się w przelot wydechu wpasować tak, aby przylegał do jego ścianek (siatki), czy może średnica ma być mniejsza o 1-2 cm, aby wyciszacz "latał luźno" w tłumiku...?

Kiki, tłumiki na moim motorze były kupione jako nowe 2 lata temu, więc wątpię, aby ich wypełnienie już się wydmuchało.

 

pozdrawiam,

cinas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz masz Vałkę a one są okrótne dla takich tłumików.Jeśli producent oszczędzał na ochronie przed wydmuchiwaniem to mogą być już w nich ubytki.Jeśli się przesadnie grzeją po jeździe w przednije lub środkowej części poszycia a kiedyś było inaczej to jest możliwość że są ubytki.

 

Odezwij się do mnie na [email protected] z dopiskiem że chcesz materiały na temat dB-Killera , podeślę co mam.Albo zadzwoń kiedyś to podpowiem jak zbudowany jest ten dB-Killer



http://www.youtube.com/watch?v=JDdRa2PXmsc

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego edzio mam pytanko w sprawie KTM lc4 625 kumpel ma wersje z pojedynczym wydechem a chce zmienic cały tył i przyokazji zmienic na 2 standartowe wydechy z ktm lc4 660. Czy dla silnika jest lepsze rozwiazanie na 2 wydechy czy na 1 lepiej???Czy ta modyfikacja podniesie mu moc albo chociażby lepsza reakcja na gaz , czy na 2 wydechach motor bedzie chodził jak na 1 wydechu chodzi mi tu o głośność i dzwiek>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Edziu, na tym zdjęciu nie widzę jak ten wyciszacz jest zbudowany. Podpowiedz coś, proszę.

A jeśli na oba moje pytania odpowiadasz twierdząco, to ostatecznie nie wiem, czy db killer ma się w przelot wydechu wpasować tak, aby przylegał do jego ścianek (siatki), czy może średnica ma być mniejsza o 1-2 cm, aby wyciszacz "latał luźno" w tłumiku...?

Kiki, tłumiki na moim motorze były kupione jako nowe 2 lata temu, więc wątpię, aby ich wypełnienie już się wydmuchało.

 

pozdrawiam,

cinas

 

W LeoVince SBK db-killer wypełnia (wpasowuje się ) w średnicę siatki krótkim odcinkiem ok 3cm , potem to zaślepiona rurka o jakiś 1cm (nie pamietam dokładnie) węższa od wylotu (końcówki) . Działa. Bez niego w garażu można się porzygać od ilości basowych decybeli . Lans OK ( :laugh: ) ale dalej to z db-killerami albo cichymi oryginałami . (we wro przede mną 3 rzędówki przeleciały i nic , wjechało V990 no i szyje chiało urwać :laugh: :P )

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego edzio mam pytanko w sprawie KTM lc4 625 kumpel ma wersje z pojedynczym wydechem a chce zmienic cały tył i przyokazji zmienic na 2 standartowe wydechy z ktm lc4 660. Czy dla silnika jest lepsze rozwiazanie na 2 wydechy czy na 1 lepiej???Czy ta modyfikacja podniesie mu moc albo chociażby lepsza reakcja na gaz , czy na 2 wydechach motor bedzie chodził jak na 1 wydechu chodzi mi tu o głośność i dzwiek>

 

Wiem że napewno moto na dwóch tłumikach akcesoryjnych lub prawidłowo zmodyfikowanych fabrycznych brzmi znacznie lepiej nie znaczy głośniej niż na jednym.Nie znam wyników różnic pomiarów ilości decybeli ,mocy i momentu obrotowych w wersjach z jednym jak i z dwoma tłumikami przy tym samym moto.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...