Skocz do zawartości

TUNING UKŁADU WYDECHOWEGO


edzio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/8HZ1Ag3LK...mina_na_przelot

 

Więcej mogę ci zapodać na meila ale musisz mi podesłać adres skrzynki na priv lub gg,ale spawy które są na wierzchu megę oszlifować a na końcu spolerować mam nażedzia i pasty polerskie w dwóch gradacjach specjalne do kwasówki.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie umiesz zrobić spawów tak żeby ich nie szlifować, a żeby ładnie wyglądały? Taka firma viga robiła mi cały układ wydechowy z kwasówy do auta i tam żaden spaw nie jest szlifowany tylko poprowadzony pięknie jak warkoczyk:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Estetyka spawów zależy od wielu czynników,w moim przypadku dość często muszę spawać w miejscach gdzie muszę zlewać dwie krawędzie materiału o nie jednakowych grubościach np. stary spaw o grubości 2,5-3mm który się spawa prądem 70A z blachą o grubości 0,8mm która nie potrzebuje więcej niż 30A, ciężko jest dobrać parametry spawania zeby ładnie topić grube krawędzie i nie wypalać-przetapiać cienkiej blachy,w takich przypadkach spaw nie będzie za piękny .Przyznam że nie często muszę szlifować spawy wystarczy je tylko przelecieć szczotką drucianą gdyż na wierzchu po spawaniu powstaje cieniutka warstwa żużla którą lepiej zdjąć dla estetyki no i przebarwienie materiału które powstaje wokół spawanych miejsc które warto zlikwidować. Na pewno moje doświadczenie w spawaniu w osłonie argonu nie jest z myt bogate co nie jest bez znaczenia dla estetyki ,dlatego też nie wołam za 1 tłumik za przeróbke 300 czy 400pln,Moim zdaniem materiały jakimi dysponuje i jakie stosuje do moich przeróbek-(Specjalny kocyk szklany do układów wydechowych i gęsta rura perforowana z klasówki, maty szklane ,Tkaniny szklane –Rowingowe ,wełna stalowa z nierdzewni-Rakso) rekompensują zleceniodawcy jakieś drobne niedociągnięcia nad którymi intensywnie pracuje i systematycznie poprawiam soją technologie. Ostatnio wprowadziłem inny sposób przeróbki z tak zwaną wytłumioną komorą rozprężającą na wstępie a dalej przelot wytłumiony w sposób tradycyjny, który powoduje dźwięk bardziej cichy niż przy pełnym przelotem ale bas jest bardzie dudniący w przypadku Vałek i Singli .Wiem jedno w/w kocyk szklany specjalny do wytłumiania tłumików jest w Polsce raczej nie do zdobycia bo inne materiały można zdobyć ale nie w ilościach na 1 tłumik. Jak ktoś się zdecyduje na moją przeróbke dostaje dożywotnią gwarancję na wykonaną robotę ,odporność wytłumień na wysoką temperatóre i odporność na wydmuchiwanie bo ja nie oszczędzam na materiałach ,jestem ich pewien i mojej roboty. Gdzieś na forum widziałem gościa który w swoją przeróbke instaluje rure perforowaną o oczku kwadratowym o wielkości tak na moje oko 10 X 10mm a ja stosuje kwasówke o oczku okrągłym 3mm i rozstawie co 2mm z kombinacją na mijanke Może i doświadczenia nie mam kilku letniego ale grono 100%-wo zadowolonych klientów mówi samo za siebie.

Ja już w tej chwili widzę różnicę w estetyce spawów, miesiąc temu miałem więcej przy nich roboty. no i wyglądały gorzej, bo dotychczas od 7 lat spawałem elektrodą otuloną a to nie to samo. Wiem że z czase będzie co raz lepiej a że mam cały czas co robić to jestem tego pewien.

 

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera, szkoda, że ta warszawka tak daleko... Muszę "odciszyć" swoje single pin i boję się, że jak sam nagrzebie to coś spartole :banghead:

 

Porób jak najwięcej zdjęć i mi przyślij albo będziesz musiał kiedys po otwarciu sezonu zrobić sobie traske na Mazowsze albo mi je przysłać pocztą.

 

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bede duzy i bogaty i jak bede miał własna stacje diagnostyczna to bede tempił puste wydechy :D Nikt z takim wydechem nie przejdzie przeglodu :icon_twisted: To bedzie najpiekniejsza zemsta za moje cierpieństwa w młodości i budzenie mnie w nocy.

 

 

 

 

p.s. zapomniałem dodać wiercenie standardowego wydechu nie da ani efektów dźwiekowych ani przyrostu mocy...

Edytowane przez wueska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zemsta bedzie cholernie słodka o ile uda sie ją tylko w życie wprowadzić. Cholera nie dosc ze człowiek musi pierduł na uczelni słuchać to chce chwile odpocza pomyślec siadzie w parku i co słyszy rzedowa 4 z dziurawym wydechem tak to sobie odpoczoł. Potem idzie do pracy zeby jakis grosz uciułac a tam cholera znowu jakiś wiesniak rynne do samochodu załozył i musisz tego słuchac. Znienawidziłem głosne wydechy od kiedy zaczołem pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdy do moich przeróbek nie używam wiertła -no może do rozwiercenia nitów jeżeli nimi komin jest pospinany ale jeśeli ktoś chce coś zmienić w swoim wydechu i tylko używa wiertła to raczej też nie pochwalam takiej dłubaniny,pisałem już wcześniej że dla mnie nie jest ważna ilość dźwięku tylko jego jakość dla tego stosuję tak dużą ileść różnego rodzaju dobrej jakości materiałów tłumiących które z silnika wydobywają zdolnedo wirtuoza.

A twoja zemsta nic nie da bo jak chciałem tego Ducata co na zdjęciu oddać do przeglądu do rejstracji w Okręgówce to pierwsz,e pytanie -z kąd? -z Anglii, Reflektor wymieniony? -nie, - to nie zrobie, ja na to -chyba nie chcesz pan zarabiać.Po czym pojechałem gdzie indziej gdzie nie usłyszałem żadnych kłopotliwych pytań .W punkcie tym przy mnie ciągle ktoś na przegląd podjeżdżał a w tym poprzednim puściutko.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałe do przeróbki fabryczny komin do Yamahy Super Tenere 750 ale wezme się za niego dopiero w poniedziałek.Będę robił dokumentację fotograficzną z przebiegu prac jak ktoś będzie ciekaw mogę podesłać.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i go zmęczyłem ,Yamaha niestety w tym modelu w tamtych czasach oszczędzała na materiałach. Komin ten niestety jest zrobiony ze zwykłej rdzewnej blachy :banghead: a w środku 0 wytłumień ,niestety księgowi go robili ,jedyna kwasówka to elementy ozdobne-przykręcana blacha ochronna z zewnątrz i ozdobna końcówka .Ciekawe jak będzie chodził zamontowałem przelot o średnicy 55mm.Sama przeróbka dość problematyczna do sporo szlifowania spawów punktowych mocujących przegrody później to trzeba połatać więc sporo spawania.Jakby ktoś potrzebował to mam fotostory z tej przeróbki.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze mozesz wrzucic tutaj do tematu linka do spakowanych fot- pewnie nie tylko ja na to czekam;)

 

 

Edit: Jeszcze takie pyt- mozna czyms 'skleic' karbon? Mam pekniety tlumik, taka rysa dlugosci ok. 8cm.

Edytowane przez Aivars
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz to ci na meila wyśle i jak będziesz chciał to je gdzieś zainstaluj bo zjebutany jestem nie chce mi się siedzieć i je wrzucać godzinę.Meila mi przyślij na gg

A co do klejenia karbonu to nie słyszałem czym to można zrobić ale na alledrogo można kupić za 160pln komplet naprawczy karbonowy.

 

http://moto.allegro.pl/item538049441_tlumi..._naprawczy.html

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...