Jump to content
miro_N

Kawasaki GTR 1400

Recommended Posts

Witam w nowej rzeczywistości :)

A pytanie moje dotyczy sprzętu jak w tytule. Przeglądnąłem na szybciutko 4um, net, ostatnie dwa roczniki ŚM i... niewiele. Dotarłem, oczywiście, do jakichś danych, ale szukam czegoś bardziej opisowego, a najlepiej opinii użytkowników. Z góry dziękuję za trud włożony w odpowiedzi :P

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Qmpel ujezdzal tego mastodonta przez 2 sezony. Oprocz tego, ze jest bardzo duzy, bardzo ciezki, bardzo wygodny okazalo sie owniez ze jest bardzo oszczedny. Przy spokojnej jezdzie zadowalal sie 5l/100km. Potezna szyba zapewnia swietny komfort jazdy, oryginalne kufry sa bardzo pojemne. Silnik jest nieziemsko elastyczny i (przynajmniej u kumpla) bezawaryjny). Co sie zepsulo: pociekl bak, i to w kilku miejscach, lusterka zaczely sie samoczynie skladac (tu pomogly patenty). Przy byle glebie parkingowej lamie sie hektar plastiku (to akurat nie dziwi). Co jeszcze....w zakrety sklada sie znosnie...aha, ma dosc glosne oryginalne wydechy. Oleju nie pobieral mimo sporego przebiegu.

 

To tyle chyba. Gdybys mial jakies konkretne pytania to pisz.

 

Pzdr

Art

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to się nie spodziewałem tak szybkiej reakcji :P Dzięki Art.

Aż nie chce mi się wierzyć w tak niskie zużycie paliwa, dane fabryczne mówią o ponad 7 l, ale teoria teorią. Co z tym bakiem za historia była? Może szpachlowany jakiś? :) :P

Aha, który rocznik?

 

Pozdrówka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rocznik to bodajze '87, a bak, hmmm...moto musialo stac dlugo z mala iloscia paliwa w zbiorniku. Pewnie to bylo przyczyna korozji. Ogolnie bardzo fajne moto, ale ze wzgledu na to, ze nie potrzebuje 100KM, przeraza mnie troche masa ponad 300kg oraz ze zalezalo mi na mlodym roczniku kupilem Honde Deauville. Jak na razie jestem zadowolony z wyboru.

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, Karol. Testy, a tym samym opinie, z zachodnioeuropejskiego punktu widzenia, jak zauważyłem wciąż jeszcze odbiegają od naszych realiów, dlatego nic cenniejszego od uwag krajowych użytkowników.

 

Art, Deauvillka jest bardzo sympatyczna i faktycznie, lżejsza o niebo, ale już nie przesadzaj z tymi 300 kg GTR-y. No, chyba, że z Tobą :unsure: A serio, i tak najważniejsze jest, żebyś się dobrze czuł z maszyną.

Co do mocy, to chyba te starsze roczniki GTR miały coś koło 80 kM, ale głowy nie dam.

Dzięki i czekam nadal na więcej wieści.

Pozdrówka

 

ps. ok, Art, miałeś rację z tymi 300 kg. Około 260 jest, ale wtedy suchutka całkiem, a tylko do baku wlewasz prawie 30 l :) :rolleyes:

Edited by miro_N

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Jestem nowym użytkownikiem forum

Dawno już nie miałem motoru i niedawno trafiła mi sie okazja kupienia gtr 1000

Możecie mi cos o nim powiedzieć

czy to dobry wybur jakie ma wady i zalety

Z góry dziękuje

Edited by indian_gtr

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nienajlepszy wybór dla kogoś kto wraca po latach do motocyklizmu. Motocykl ten jest bardzo dużą i ciężką maszyną i mocy też ma niemało 100 KM. Wadami są spalanie 8 literków jako średnie trzeba przyjąć i dość częste przeglądy co 6 tyś. kilometrów. Jeśli maszyna była nieregularnie serwisowana, to mogą być problemy z gniazdami zaworowymi i zaworami. A tak po za tym, to idealny motocykl do turystycznej jazdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może i racja ale nie przeraża mnie jego ciężar i moc

Zawsze chciałem mieć cos takiego mocny a zarazem komfortowy noi mało awaryjny można o nim tak powiedzieć???

A jak wygląda eksplatacja tego cacka tzn co ile wymiana olei rozżądu

Jestem troche zacofany mało wiem o takich motorach

Dzięki za wszystkie odpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie patrząc na to że nie miałem dawno motoru to jest godny polecenia??

Ten co ja mam kupić ma przejechane 75 tyś był sprowadzony z niemiec

Wszystkie wymiany były dokonane w niemczech rok temu czyli

Rozżąd opony hamulce olej

Widac że jest zadbany nie obdarty bezwypadkowy jeden właściciel w niemczech

teraz kupuje go od polaka przejeżdził nim jeden sezon

Rocznik 89 za 5000zł

Powiedz warto go kupić??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś też interesowałem się tym modelem motocykla był taki temat poruszany na forum poszukaj w archiwum, moim zdaniem warto by się zainteresować, zobaczyć go z bliska, przejechać się czy jest prosta rama, widelec, skrzynia biegów jak chodzi, jest to dużej pojemności silnik i swoje musi spalić, ma też hektary plastików które lepiej żeby omijały przewrotki. Mam obecnie Dominatora 650 z 93 roku i też jeździło po niemczech, drugi sezon w PL, jestem zadowolony z tego motocykla. Starszy motocykl jeśli jest zadbany i dobrze utrzymany przez właściciela może dać sporo frajdy z jazdy. Zobacz w archiwum pisali o tym motocyklu użytkownicy tego modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki zobacze

A co do stanu motoru już go widziałem

Wszystko ok

Tylko czy warto za taka cene??

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc kupuje

Jak cos to bede się chwalić :biggrin:

dzięki za wszystkie wypowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz sie moge pochwalić

Kupiłem ten motorek

Maszyna jest super kopa ma nieziemskiego (jak dla mnie) jestem w szoku

Stała mi się tylko jedna mała awaria, linka mi poszła od prędkościomierza

Tak poza tym jestem zadowolony

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to gratulacje i ... daj znać jak się moto czuje po sezonie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam turystyk starej daty od kilku użytkowników słyszałem że spalanie 10 litrów to normalka więc ekonomika tego pojazdu jest do bani :) na Twoim miejscu sprawdziłbym ten parametr zanim kupisz coś takiego pozdrawiam Jastrząb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam turystyk starej daty od kilku użytkowników słyszałem że spalanie 10 litrów to normalka więc ekonomika tego pojazdu jest do bani ;) na Twoim miejscu sprawdziłbym ten parametr zanim kupisz coś takiego pozdrawiam Jastrząb

 

Tak jak obiegowa opinia krążąca o niebotycznym spalaniu w ZZR1100 (podobny silnik jest w GTR) a z doświadczenia wiem, że Zygzak pod wzglądem spalania kładł na łopatki całą konkurencje w swojej klasie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje, duży silnik musi swoje spalić, mój singiel 650 też sporo potrafi spalić przy ostrej jeździe. Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli chodzi o spalanie to jeszcze go nie testowałem poza tym mi linka poszła i nie mam licznika

W sumie na początku jeżdziłem ostrożnie

Teraz juz troche se szaleje ale na trase jeszcze nigdzie nim nie wyjeżdzałem

i z tego co widać na oko to paliwa w cale tak szybko nie ubywa

 

 

A stan motoru jest rewelacyjny

Wszystko jest tak jak koleś mi mówił

Olejek też jest czyściutki jak łza, gaz do oporu i nawet dymka nie puści

Wszystko powymieniane tak więc mysle że oprócz oleju pojeżdze nim ze 2 lub 3 sezony beż żadnych wymian

A i mam do was pytanie

Bo koles od którego go kupiłem nie wiedział jaki olej jest wlany

Noi jak bym chciał wymienić to na jaki?????

Z góry dziekuje

 

A i musze jeszcze wspomnieć o osiągach tego motoru

Czytałem że jego max to jakieś 190km/h

Ja na odcinku kilometra jechałem juz na 5 200km/h a została jeszcze 6

Nie patrzyłem ile obrotów miałem ale na licznik patrzyłem

Więcej nie próbowałem bo troche sie zlękłem

Pierwszy raz w końcu tyle jechałem:D

Tak więc o co w tym chodzi może ktoś wie ile naprawde wyciagnie???

Edited by indian_gtr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olej to sobie wlej jakiś półsyntetyk prawdopodobnie 10W40 bęzie optymalny...dowolnej marki...aby był przeznaczony dla motocykli... a z ta prędkością...to GTR powinien spokojnie pójść ponad 200 , tylko...że pamiętaj, że to jest motocykl typowo turystyczny...jak chcesz bić rekordy prędkości, to zamień sobie przynajmniej na ZZR1100...a z GTRa jakiś rasowy turysta będzie miał większy porzytek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mam zamiaru nim bić rekordów

Tylko byłem ciekaw ile pujdzie

I tak nastawiałem sie na 190

Poprostu jestem mile zaskoczony

I może jak zaczne jeżdzić na dalsze trasy :) stane się zawodowym turystą ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prędkościomierz błędnie wsazuje prędkość w każdym pojeździe, musisz odjąć około 20% od wskazania na liczniku. Prędkość w danych motocykla jest prędkością podaną bez błędu wskazania licznika i dlatego większość maszyn osiąga prędkości wyższe niż katalogowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

posiadam gtr-a i sprawa wygląda następująco

 

olej półsyntetyk 20w50

 

spalanie: 2 osoby + zapakowane kufry - spokojna jazda 120-140 w Bieszczady 4,90-5,10l

normalna+- 7l

a jak chcesz się pościgać z plastikami ( z powodzeniem ) to 10-11l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...