qurim Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Może nie wpasuję się idealnie w temat ale może komuś się przyda:przy zbyt małym ciśnieniu w przednim kole moto w zakrętach cały czas mi się prostowało i miałem problem, żeby sie złożyć. Taa. Też to miałem. Kupiłem moto, spisałem kwitki u sprzedającego i jazda do domu...i przy wyjeździe z parkingu zabrakło kilku cm zebym wpakował się samochody stojący przy krawędzi. Nie dało się poprostu skręcić. Wyszło na to że mało cisnienia. Dopompowałem ile trzeba i na pierwszym skrzyżowaniu już szorowałem podnóżki :( Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Dopompowałem ile trzeba i na pierwszym skrzyżowaniu już szorowałem podnóżki :(Ty to jednak kozak jesteś, szacun :( .Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Z podkręceniem śruby tyłu poczekam na dalsze wskazówki. Pozdrozmień motocykl na coś z pełną regulacją zawieszenia :) cruisery nadają sie na prostą a nie winklowanie :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DEALER Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 zmień motocykl na coś z pełną regulacją zawieszenia :) cruisery nadają sie na prostą a nie winklowanie :D hie,hie...... :D Jak sprawdzisz i skorygujesz ciśnienie w ogumieniu i zabawa zawiasami nic nie da, to duża szansa,że masz zuzyte łorzyska wachacza w ostateczności główki ramy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiery Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Dzięki za wszystkie wskazówki i uwagi.Ciśnienie jest ok, zawiasu jeszcze nie ruszałem. Po zmianie laczka zobaczę co się da zrobić regulacją. A co winklowania - to stereotyp, że armatura nie skręca. I ja ten stereotyp zwalczam :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 A co winklowania - to stereotyp, że armatura nie skręca. I ja ten stereotyp zwalczam :buttrock: Pozdrokiedyś zaakatowałem 2 tylne amory w xj600, łącze sie za Tobą w bólu :icon_razz: myśle że coś z ohlinsa powinieneś podpasić :icon_mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrrs5 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Jezeli moto jest w dobrym stanie i cisnienie w kolach ok to stawialbym na zbyt wiotka rame.Ta sama przypadlosc mial V max.Shadow rowniez cierpial na podobna dolegliwosc.Jedyna rada to 20 km/h wolniej ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Wedlug mnie to masz albo zle ustawione tylne zawieszenie(zbyt miekko), albo po prostu nieodpowiedni motocykl do szybkiej jazdy :PWiec albo go zmien,albo zacznij jezdzic wolniej :)Mna na poprzednim motocyklu bujalo, bo tylny amorek byl wywalony(za miekki). A na jeszcze poprzednim bujalo, bo po prostu sie nie nadawal do wchodzenia w zakrety z pierwsza kosmiczna ;) Zadzam sie wedug mnie to zawiecha tylnia amor, swojego czasu mialem tez luz na wahaczu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Kiedyś podobne kołysanie tyłu miałem na cebrze 600, wystarczyło na regulacji "utwardzić" tyle zawieszenie i latała bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Witam, 1. Przeszperałem archiwum ale z mizernym skutkiem.2. *Nie* chodzi o przeciwskręt.3. Sytuacja: Wchodzę w długi zakręt z wymierną prędkością, zakładam dobrą trajektorię, składam się, moto się pochyla i... zaczyna bujać tyłem. Potrafię jeździć w zakrętach w większym pochyle, choć z mniejszą prędkością. Moto daje radę z większą prędkością, choć w mniejszym pochyle. Nie było żadnych nierówności czy śliskości, nie dodawałem gazu ani nie hamowałem. Skąd to bujanie tyłu? Domyślam się, że jest to efekt połączenia pochylenia i prędkości, bo przy którymkolwiek z tych dwóch parametrów o niższej wartości - bujanie nie występuje. Moje pomysły:- zbyt miękko ustawione zawieszenie- źle położony środek ciężkości (zsuwam się trochę do tyłu bo tak mi wygodniej, zamiast siedzieć blisko baku)- niewłaściwa tylnia opona Jakieś (p)odpowiedzi?Może ktoś doświadczał czegoś podobnego i wie, co zrobić, żeby bujanie tyłu nie występowało?Lub jak je skutecznie zwalczyć gdy już się pojawi? Aha, bujanie narastało, łuk trwał, delikatnie odpuszczałem pochylenie i równie delikatnie odpuszczałem gaz. W efekcie dotrwałem do końca zakrętu w ramach swojego pasa, choć oczywiście wyniosło mnie na zewnętrzną (mojego pasa), a bujanie uspokoiło się dopiero po wyjściu na prostą. Adrenalina odpuściła 5 minut później i nogi zrobiły się z waty. Wata w nogach ustąpiła po kolejnych 5 minutach Jakby zakręt był dłuższy to by mnie w końcu wyciągnęło na lewy pas i dalej lub zostałbym wykatapultowany - bujanie miało tendencję narastającą. PozdroTiger 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 W dniu 16.09.2008 o 08:11, Fiery napisał: A co winklowania - to stereotyp, że armatura nie skręca. I ja ten stereotyp zwalczam 🙂 A jaka armatura i czym jeździłeś wcześniej? O maj gad, ale kotlet! ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 To ja odkopałem. Telefon sfiksowal albo coś poklikałem jak przeszukiwał em tematy. Można usunąć.Tigerek mi lata w zakręcie jak dmuchawce latawce wiatr ale już diagnoza - amor padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Tuzmen, spoko @Damian85 Zlota lopata juz w drodze ! 🤣🤣🤣🤣 🙂 1 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 (edytowane) 10 godzin temu, ks-rider napisał: Tuzmen, spoko @Damian85 Zlota lopata juz w drodze ! 🤣🤣🤣🤣 🙂 Dzięki KS, dawno wykopu nie robiłem! Dzisiaj zmieniam się w Rossa Greena. Edytowane 12 Sierpnia 2023 przez Damian85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 8 godzin temu, Damian85 napisał: Dzięki KS, dawno wykopu nie robiłem! Dbaj o nia, bo ze szczerego zlota jest ! 🤣 Maluj po kazdym uzyciu zlota farba ! 🤣 🙂 1 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.