MaG_1975 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Jeszcze bardziej unikajcie ŻÓŁTYCH pasów - tych klejonych tymczasowo w czasie remontów... To jest zwykła folia i nawet na suchym jedzie się jak po lodzie. Ja się zdziwiłem jak mi tylno koło "odjechało" delikatnie na szczeście przy zmiane pasa - no nie pomyślałem i zmieniałem przez "żółte"... Niby stała nie wysoka prędkość, moto nie było w złożeniu, zwykła zmiana pasa, a już widziałem się po Lublinem jadącym z naprzeciwka... Tym razem się uratowałem..:icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Takie życie motocyklisty, że na drodze czeka nas mnóstwo pułapek - białe pasy, żółte klejone taśmy, piasek, dziury, plamy oleju, itp.Grunt to zdawać sobie sprawę z niebezpieczeństwa i ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) U mnie w mieścią są dwa rodzaje pasów i strzałek.Jedne zwykłe pomalowamw zwykłą farbą a drugie "te nowsze" mają coś w rodzaju warstwy silikonowej i są grubości kilku milimetrów.I te są bardzo niebezpieczne dla jednośladów szczególnie po opadach deszczu robi się śliska warstwa porównywalna do lodu.Tej należy unikać i jechać po między zebrami po asfalcie a strzałki brać bokiem,oczywiście jak tu już ktoś wspomniał jeżeli jedziesz na wprost.Gorzej jest jak skręcasz i wtedy trzeba zachować szczególną uwagę.Miałem dwa razy z tym styczność.Raz przelatywałem przez skrzyżowanie i dupa mi uciekała,drugi raz ruszałem spod świateł a tylne koło zaczeło boksować.Zawsze staram się brać linie i pasy z boku motocykla czy to sucho czy mokro. Edytowane 12 Września 2008 przez żunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielGpz Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Ja w tym sezonie też miałem przygody z nieszczęsnymi pasami na drodze... Raz mało co nie położyłbym sie na drodze gdzie ok 200m za mną jechała jakaś puszka...(wiadomo jak to mogłoby sie skończyć) a po żółtych pasach jeszcze nie jeździłem wiec nic nie mogę powiedzieć (i nie chce sie przekonać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 ...z drugiej strony nie ruszalem od razu tylko mialem juz jakals predkosc a tu na 3 taki zonnk ... nie ma regoly czy ruszasz czy juz jedziesz.Ja niedawno przekonalem sie o tym na wlasnej skorze.Wracalem do domu i zaczelo padac. Mialem niedaleko to odkrecilem zeby jak najmnij zmoknac.No i jak wyprzedzalem ktorys samochod to przy powrocie na swoj pas zlapalem taki uslizg ze myslalem ze juz po mnie. A na szafie mialem cos okolo 140 na 6 biegu a zlapalo poslizg jakby na sniegu ruszac z miejsca. Cale szczescie ze kolo lagodnie odzyskalo przyczepnosc i tylko zamiotlo tylem i pojechalem dalej bo przy tej predkosci byloby niewesolo.Ale teraz mam nauczke ze lepiej przemoknac i calo dojechac niz moknac w rowie. Na szczesci moge jeszcze wyciagnac wnoski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Juz dawno nauczylem sie zeby unikac bialego;) Swoja droga, nie zastanawiaja sie ci co maluja i co co farbe robia, ze to takie zdradzieckie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Juz dawno nauczylem sie zeby unikac bialego;) Swoja droga, nie zastanawiaja sie ci co maluja i co co farbe robia, ze to takie zdradzieckie :icon_rolleyes: Niestety ich to nie obchodzi bo robia po taniosci...tak co by wiecej w kasie zostalo :flesje: Ze szkoda dla nas....ciekawe jak musi sie czuc osoba jezdzaca na motocyklu ktora tak pracuje?Musi nakladac na siebie pulapki na drodze :banghead: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Temat wałkowany wielokrotnie prawie jak "motocykl czy motor" w dziale "Przy piwie" :biggrin: Np..: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...=%B6liskie+pasy Inny przykład "pokrewny" ;) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...=%B6liskie+pasy Dalej się mi szukać nie chciało :crossy: Zimmmmmno kurde za tym oknem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 U mnie w mieścią są dwa rodzaje pasów i strzałek.Jedne zwykłe pomalowamw zwykłą farbą a drugie "te nowsze" mają coś w rodzaju warstwy silikonowej i są grubości kilku milimetrów. (...) We Wrocławiu są jeszcze przy niektórych przejściach pasy czerwonej farby przez całą szerokość jezdni. Na tym dopiero jest zabawa, nawet w upalny dzień... Hamować się nie da, a odkręcanie też tylko delikatne. Nawet przy stałym gazie w zakręcie potrafi zarzucić tyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBR 1000F Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 We Wrocławiu są jeszcze przy niektórych przejściach pasy czerwonej farby przez całą szerokość jezdni. Na tym dopiero jest zabawa, nawet w upalny dzień... Hamować się nie da, a odkręcanie też tylko delikatne. Nawet przy stałym gazie w zakręcie potrafi zarzucić tyłem.Witam na temat tych pasów powiem tak stare są malowane farbą kauczukową są ścieralne i bezpieczniejsze od tych co montowane są teraz nowe czy to czerwone czy białe są wtapiane na gorąco i ich powłoka jest ślisko szorstka i na dodatek kauczukowo gumowa i dla nas po deszczu to tak jak plama po oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Radze tez uwazac po zatrzymaniu motocykla gdzie sie stawia stopy, buty tez lubia sie po takiej farbie slizgac. No chyba ze ktos chce sobie szpagat na motocyklu przecwiczyc. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.