wieczny student Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Nie Buber, na pewno nie mam lepszych niż Twoje okolice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 A ja polecam zakręt w Wawie na Batorego przy Polach Mokotowskich. Można się nieźle poskładać w obydwie strony. :icon_mrgreen:Tja... jeżdżę nim prawie codziennie. Jest teraz wyremontowany i faktycznie można tam z deczka przyciąć, ale mam z nim złe skojarzenia. Było w zeszłym roku w dziale "wypadki" :banghead: pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Student - pewnie że droga w Szklarskiej po wizycie w Alpach nie najlepsza jest - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. TY oczywiście masz o wiele lepsze trasy u siebie na podwórku, nie?Nie Buber, na pewno nie mam lepszych niż Twoje okolice.Nie chcę to wychodzić na niewiadomo jakiego szowinistę. Chodzi mi o to że, pewnie, najłatwiej powiedzieć że najlepsze winkle w górach to Dragon's Tail, tylko kogo na to stać żeby tam pojechać? Jeżeli autorkę i ciebie stać na "trenowanie winkli" w Alpach, a reszta to dojazd, to szacun i też bym tak chciał. Ale (przynajmniej) ja, mam to co mam, nie stać mnie na Alpy (póki co) i będę się tym cieszył. P.S. Żeby sprawiedliwości dać zadość, to dla mnie ta droga do Szklarskiej jest mało atrakcyjna, zwłaszcza powyżej Szklarskiej, do granicy. Bo są i mnie w okolicy lepsze - może nie tak szerokie, ale i widoki, i asfalt lepszy. I ruch mniejszy.Jak chcesz znać opinie "niezbiasowane" o moich okolicach, to pogadaj z ludźmi co byli u mnie na Spotkaniach Starej Japonii. Będzie może mniej rendencyjnie. Bo ja jestem ZGÓRMYSYN! A z kumplami to jesteśmy zgórmysyny..... :clap: Jakby co, to zapraszam, chętnie się podzielę "tajnymi kawałkami". :flesje: :eek: :lalag: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Widzę, że wysypało się trochę w tym temacie. Nie chodziło mi raczej o instrukcje bezpieczeństwa- tor i te sprawy, bo zupełnie nie o to pytam. Oczywiście dziękuję :clap: żeby nie było. A ja bym jeszcze raz przetarł oczka i popatrzył na tytuł Twojego tematu... Gdzie najlepiej sprawdzić się w winklach? NA TORZE. Rozumiem, że tak jak w temacie chcesz sprawdzić swoje umiejętności? Jeśli tak jak piszesz, stać Cię na wypad w Alpy to stać Cię również na wylot na tor do Poznania. A jak już wrócisz z toru to jedź sobie rekreacyjnie polataj po winkielkach. I tak jak napisał zajc, trzeba mieć jajca i szybko myśleć bo na torze też może być ciekawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Jak już mowa o Alpach (...):flesje:. Byłem rok temu w Karpaczu, trochę zjeździłem okolicę i faktycznie można było znaleźć kilka sympatycznie wijących się dróg, które biegły zarówno po stronie PL jak i CZ. O Alpach i Austrii wspomniałem dlatego, że tam praktycznie każda górska droga wygląda jak ta, którą się można zachwycać w PL. Austria jak już wspomniałem wydawała mi się odległa i droga, ale... okazało się że nie taki wilk straszny. Czechy to strzał na raz a motocykle za ich autostrady nie płacą. A potem... Potem to już góriii... :clap:. Po powrocie nie tykam motocykla bo nie widzę przyjemności w jeździe po Warszawie. Zmieniłem olej w silniku i postawiłem motura na centralce w kącie garażu. Jestem w połowie spłacania długów związanych z wyjazdem, który wyszedł drożej, ale już się nie mogę doczekać następnego wypadu. A na zlot starej japonii chyba mnie nie wpuścicie, bo coś pisaliście o granicy 20-25 lat, a moja locha jest z 1991 :eek:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 A na zlot starej japonii chyba mnie nie wpuścicie, bo coś pisaliście o granicy 20-25 lat, a moja locha jest z 1991 :lalag:.Spoko. Ładnie poproś. A potem cię przekabacimy i zmienisz motunga.... :eek: :flesje: Koniec :clap: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Szwajcaria - ot taka mala rundka miedzy przeleczami st. bernardino, St. Gothardo i inne. :flesje:Popieram- sprawdzone w sierpniu :buttrock: Polecam taką kolejność:Oberalp -> Furka -> Grimsel -> Susten -> San Gottard -> Nuvena Rundka 215km, 6 przełączy, wszystkie ponad 2000 m n.p.m "zbiornik paliwa 25 euro, klocki hamulcowe 60 euro, nowe opony 250 euro,bolące nadgarstki i banan na twarzy bezcenne,za zdarte podnóżki możecie zapłacić dowolnym plastikiem po przyjeździe" :icon_mrgreen: A w Polsce to... szkoda gadać. Dla masochistów polecam "drogę stu zakrętów" ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rottweiler Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 a ja polecam pojechać z głuchołaz do czech za jasenik, jest tam bardzo dobrej przyczepności asfalt i ok. 10km ostrych winkli, wtym kilka o 180stopni, a tu macie link z tej traski: http://www.youtube.com/watch?v=3KOLTvqT8O8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 ja polecam odcinek drogi 137 z trzciela do międzyrzecza oraz z bobowicka przez pszczew do drogi 24 w kierunku międzychodu asfalt świeżynka (kilkuletni), zakrętasów naprawdę sporo, ruch niewielki Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Troche odswieze, Alpy lub juz ponizej Alp. Poludniowa Francja a wlasciwie okolice Monaco MENTON - SOSPEL oraz okolice :biggrin: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 W dodatku, ze wcale nie daleko sa gory Harz, ( zwlaszcza wschodnia strona ) ma asfalt jak tafla lodowa, a i zakrezy calkiem calkiem :biggrin: :crossy: Zgadza się :bigrazz: Tyle, że trzeba uważać na polizei radar kontrolle... Robią fotki a kilkaset metrów dalej zatrzymują. Mam stamtąd ładne zdjątko niestety :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gronoszowa Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Chciałabym zaproponowac warszawskie Cargo :D na wzniesieniu,więc prawie jak górzysty teren. no i zawsze dobrze oświetlony niebiesko-czerwonymi migotkami :) :icon_twisted: Edytowane 15 Września 2009 przez gronoszowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Zgadza się :bigrazz: Tyle, że trzeba uważać na polizei radar kontrolle... Robią fotki a kilkaset metrów dalej zatrzymują. Mam stamtąd ładne zdjątko niestety :icon_evil: to miales naprawde pecha, nas tam jakos nigdy nikt nie zatrymuje :icon_mrgreen: Kumpla blysnal radar zamontowany w tunelu. :banghead: Policja z regoly stoi w weekend na trasie Kyfhäuser, wylapuja jednak z regoly tylko tych ktorzy przejezdzaja przez cilgla linie lub tra kolanem po assfalcie. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Moi mili, patrzac na parametry geometryczne toru Poznań i porównując to z łukami dróg projektowanych w drogownictwie dla ruchu publicznego powiem Wam, że tak jak na torze można pojeździć tylko po serpentynach i to też z małym ale, ponieważ drogi publiczne projektowane są z dodatkowym odcinkiem naprowadzającym na łuk kołowy tzw. krzywą przejściową, która niejako wymusza odpowiedni tor jazdy i niejako wyłagadnia łuk. Łuki kołowe o promieniu (na przykładzie Toru Poznań) 25-55m są wyjątkowo rzadko używane w budownictwie drogowym, praktycznie tylko w ostateczności, gdyż takie łuki są po prostu niebezpieczne i nalezy przed nimi dodatkowo ograniczyć prędkość. Dla przykładu drogę o promieniu łuku min. 30m można stosowac na drodze klasy Z, L i D (najniższe klasy czyli drogi powiatowe, gminne) przy prędkości projektowej 30km/h. Jak już pisałem wcześniej wyjątkiem są serpentyny, ale dochodza nam krzywe przejściowe, które i tak powodująto, że torowy winkiel o promieniu 30 metrów będzie bardziej pro niż taki zwykły drogowy. Projektanci unikają jak ognia stosowania tak skrajnych rozwiązań z racji wynikającej z tego odpowiedzialności. Nie jestem w temacie odnośnie składu nawierzchni bitumicznej na torze, ale to raczej też nie są takie same mieszanki. O tak mi się zebrało na szczerość, pozdro :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No i ciekawe kto sie czuje na tyle mocny żeby podyskutować z Hunterem :icon_mrgreen: :lalag: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.