grucha87 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 hej.mam pytanie jak zakładać nową uszczekę pod głowicą w yz 450 03r?czy należy ja nasmarować jakimś preparatem?czyms w rodzaju smaru?czy tylko włożyć i skręcić? i jeszcze jedno mianowicie słyszałem ze aby zjąć głowicę należy rozkuć łańcuszek rozrządu czy to prawda?czy nie wystarczy odkręcić napianacza i normalnie go zdjąć z zembatek?prosze o rady;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 W KTMie trzeba rozkuć :) W jadzi odkręcasz tą "środkową" śrubkę na napinaczu ( w zasadzie poluźniasz) potem odkręcasz napinacz, następnie wałki rozrządu zdejmujesz, ślizg jeden i możesz zdjąć głowice. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 czyli rozkuwac nie trzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 zależy od magika :] a uszczelkę olejem silnikowym smarujesz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 w yz wyciągasz napinacz i oba walki bez rozkuwania lancucha. Uszczelke zakladasz bez zadnych mazidel (ja w zadnym motocyklu niczym nie powlekalem) O smarowaniu uszczelki olejem slysze po raz pierwszy :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) to juz nic z tego niewem.doradzcie.... Edytowane 7 Września 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 rozumiem, że wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą, czy może chcesz zmienić tłok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 prawdopodobnie wydmuchało-tzn.woda poszła na tłok.jutro będe to rozbierał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Pamietaj o sprawdzeniu powierzchni przylegania cylindra i glowicy, bo jezeli tam nie jest prosto to nastepna uszczelka nie pomoze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Po załorzeniu dokręcasz głowicę, czekasz jakąś 1 h potem znowu dokręcasz, robisz 400-500km, i dokręcasz ostatni raz. Jest trochę zabawy, ale przynajmniej wszystko bedzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Po załorzeniu dokręcasz głowicę, czekasz jakąś 1 h potem znowu dokręcasz, robisz 400-500km, i dokręcasz ostatni raz. Jest trochę zabawy, ale przynajmniej wszystko bedzie dobrze.Jak to dokręcam i czekam godzine?co to da?wydaje mi się ze nic,ale moge się myslic....a co do tych 400-500 km to moze to i racja.ale kurde zabawka z tym będzie naprawde...A jak mam sprawdzic wał?tzn czy jeszcze jest żywotny?na co mam zrwócić uwagę? Ps.Jak oczyścić nagar z komory spalania w celu sprawdzenia czy głowica nie jest tam popękana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Po załorzeniu dokręcasz głowicę, czekasz jakąś 1 h potem znowu dokręcasz, robisz 400-500km, i dokręcasz ostatni raz. Jest trochę zabawy, ale przynajmniej wszystko bedzie dobrze. Gdzie to wyczytałeś? na forum Mersedesa 200D ?Podaj źródło albo się z tego wycofaj bo jeszcze ktoś uwierzy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) Piotr ma racje , glowice dokrecasz raz zgodnie z manualem ! warto glowice i cylinder oddac do planowania , w singlach malo mozliwe aby sie cos pokrzywilo ale jak masz zdjete to niech sprawdza. co do walu to luzy na lozykach korby , korba na boki moze miec delikatny luz ( w manualu powino byc opisane jaki jest dopuszczalny luz , sprawdzas szczelinomierzem wsuwajac listek miedzy korbe a wal ), oczywiscie luz pionowy niedopuszczalny i kwaliikuje korbe do wymiany. Podobnie luz na lozyskach glownych walu , nie powinien byc wyczuwalny. Edytowane 7 Września 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Po załorzeniu dokręcasz głowicę, czekasz jakąś 1 h potem znowu dokręcasz, robisz 400-500km, i dokręcasz ostatni raz. Jest trochę zabawy, ale przynajmniej wszystko bedzie dobrze. Człowieku na tym forum są ludzie którzy mają ogromną wiedzę teoretyczną jak i praktyczną w zagadnieniach konstrukcyjnych oraz serwisowych motocykli. Z tej wiedzy ja często korzystam i stosuję z powodzeniem w moim warsztacie. Choć motocykle naprawiam od lat to często coś mnie zaskoczy i trzeba się poradzić. Niestety z Twoich porad nie skorzystam i przestrzegam przed nimi biednych zbłąkanych, szukających pomocy ludzi. Dopiero co popisałeś się z zaworami w ER5, a tu kolejny post, że klękajcie narody ! Masz 18 lat więc już posiadasz pewną zdolność logicznego myślenia i zrozum, że pisaniem takich postów sam sobie szkodzisz. Jeśli koniecznie chcesz zabłysnąć, to może poszukaj u siebie prawdziwych zdolności i predyspozycji. Szanuj moderatorów za ich anielską cierpliwość i nie obrażaj inteligencji innych uczestników tego 4um. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 (edytowane) a co z wałem?jak na co mam zwrócić uwagę? i w końcu czy nasmarować czyms ta uszczelkae pod głowicą?czy nie?;] Edytowane 8 Września 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.