Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą yz 450


grucha87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej.mam pytanie jak zakładać nową uszczekę pod głowicą w yz 450 03r?czy należy ja nasmarować jakimś preparatem?czyms w rodzaju smaru?czy tylko włożyć i skręcić? i jeszcze jedno mianowicie słyszałem ze aby zjąć głowicę należy rozkuć łańcuszek rozrządu czy to prawda?czy nie wystarczy odkręcić napianacza i normalnie go zdjąć z zembatek?prosze o rady;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po załorzeniu dokręcasz głowicę, czekasz jakąś 1 h potem znowu dokręcasz, robisz 400-500km, i dokręcasz ostatni raz. Jest trochę zabawy, ale przynajmniej wszystko bedzie dobrze.

Jak to dokręcam i czekam godzine?co to da?wydaje mi się ze nic,ale moge się myslic....a co do tych 400-500 km to moze to i racja.ale kurde zabawka z tym będzie naprawde...A jak mam sprawdzic wał?tzn czy jeszcze jest żywotny?na co mam zrwócić uwagę?

 

 

Ps.Jak oczyścić nagar z komory spalania w celu sprawdzenia czy głowica nie jest tam popękana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po załorzeniu dokręcasz głowicę, czekasz jakąś 1 h potem znowu dokręcasz, robisz 400-500km, i dokręcasz ostatni raz. Jest trochę zabawy, ale przynajmniej wszystko bedzie dobrze.

 

Gdzie to wyczytałeś? na forum Mersedesa 200D ?

Podaj źródło albo się z tego wycofaj bo jeszcze ktoś uwierzy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr ma racje , glowice dokrecasz raz zgodnie z manualem !

 

warto glowice i cylinder oddac do planowania , w singlach malo mozliwe aby sie cos pokrzywilo ale jak masz zdjete to niech sprawdza.

 

co do walu to luzy na lozykach korby , korba na boki moze miec delikatny luz ( w manualu powino byc opisane jaki jest dopuszczalny luz , sprawdzas szczelinomierzem wsuwajac listek miedzy korbe a wal ), oczywiscie luz pionowy niedopuszczalny i kwaliikuje korbe do wymiany. Podobnie luz na lozyskach glownych walu , nie powinien byc wyczuwalny.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po załorzeniu dokręcasz głowicę, czekasz jakąś 1 h potem znowu dokręcasz, robisz 400-500km, i dokręcasz ostatni raz. Jest trochę zabawy, ale przynajmniej wszystko bedzie dobrze.

 

Człowieku na tym forum są ludzie którzy mają ogromną wiedzę teoretyczną jak i praktyczną w zagadnieniach konstrukcyjnych oraz serwisowych motocykli. Z tej wiedzy ja często korzystam i stosuję z powodzeniem w moim warsztacie. Choć motocykle naprawiam od lat to często coś mnie zaskoczy i trzeba się poradzić. Niestety z Twoich porad nie skorzystam i przestrzegam przed nimi biednych zbłąkanych, szukających pomocy ludzi. Dopiero co popisałeś się z zaworami w ER5, a tu kolejny post, że klękajcie narody ! Masz 18 lat więc już posiadasz pewną zdolność logicznego myślenia i zrozum, że pisaniem takich postów sam sobie szkodzisz. Jeśli koniecznie chcesz zabłysnąć, to może poszukaj u siebie prawdziwych zdolności i predyspozycji. Szanuj moderatorów za ich anielską cierpliwość i nie obrażaj inteligencji innych uczestników tego 4um.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...