Skocz do zawartości

Na co stawiacie?


Brudas  

90 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Która opcja?:)

    • CRF 450 03'-05'
      46
    • YZ 450F 03'-05'
      44


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam mały problem i proszę Was o sugestie - jako ekspertów. ;) Chciałem kupić coś z tego i nie mogę się zdecydować;). Moglibyście mi pomóc która opcja będzie lepsza? Jazda głownie po polach, las czasem wyskok na pobliski tor.

Zależy mi na moto jak najmniej awaryjne, tak wiem wszystko zależny od tego jak się go traktuje:). Ale może któreś ma słabsze strony? :icon_question:. Będę wdzięczny za głosy i jeszcze bardziej za jakieś opinie w tym temacie. Może ktoś z Was posiadał ob i będzie mógł porównać i mi trochę rozjaśnić?

Bardzo proszę o rady/info i pomoc. Z góry wielkie dzięki.

 

Bartek

Edytowane przez Sienkos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda głownie po polach, las czasem wyskok na pobliski tor.

 

jezeli tor ma byc tylko czasem to w ogole nie widze sensu brania pełnego crossa, nie lepiej enduro? raz ze swiatła, dwa ze inne zawieszenie, trzy ze taniej serwis Cie wyjdzie. Wtedy wrfe, drz czy cos w ten desen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co za !@#$% , posta nie zapisało ......

 

W zasadzie napisałem to co Geralt ale jeśli tylko te 2 modele Cię interesują to weź tego w lepszym stanie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskwalifikowac nie dyskwalifikuje, ale moim zdaniem lepiej jest na poczatku wylozyc wiecej kasy i kupic sprzeta dostosowanego w 100% do potrzeb + tanszego w eksploatacji, niz potem placic wiecej za utrzymanie crossowki, ktorej potencjal i tak nie bedzie wykorzystywany. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

03-05 będziesz musiał wydać coś koło 8-9 tys nawet pod 10 tys.Rozglądnij się za Wr 426 za te pieniążki na pewno znajdziesz.Docenisz enduro - zobaczysz.Też wcześniej miałem YZ450F z 2006, teraz kupiłem WR450 2008 i pomimo że jest jeszcze zablokowana w końcu wiem że mam motor.Inaczej (czytaj lepiej) wykorzystać ją w terenie.Masz światło !! chłopie nie jesteś uwiązany jak pies przy budzie, śmigasz ile masz ochoty.I do jazdy w terenie naprawdę zawieszenie rewelacja.W crossie pod moją wagą 90kg zawieszenie pracowało na 3/4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie moto chce kupić do 10tys. Prawdę mówiąc to lampa do mnie nie przemawia i tak bym zaraz cały osprzęt ściągnął, jeżdżę tylko w weekendy po kilka godzin i to kolo południa :crossy:, tak to nie mam czasu. Reszta co piszesz pewnie się zgadza. Ale przecież krosówke można zmiękczyć przecież chyba ma pełna regulacje. CRf ma 5 biegów więc na YZF można było się męczyć która ma 4. Prawda jest taka ze jeśli chciałbym kupić WR 450 i to nie w alu ramie to muszę wydać z 15K rocznik 2003 pewnie, CRF mogę mieć z 2005-2006 za 13K w górę.. Rozmawiałem z jednym forumowiczem z tego forum i dzięki niemu w sumie już podjąłem decyzje za co bardzo mu z tego miejsca chciałbym podziękować :banghead: . Z drugiej strony jak nie będzie mi pasować to zawsze można zmienić.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz jakies doswiadczenie skoro celujesz w takie pojemnosci ?

To juz nie jest zabawka i jesli jestes zielony to bedziesz sie tylko meczyc z takim sprzetem.

Proponuje 250 w 4t - za 10 tys wyrwiesz wr.

ewentualnie klx 300 - niska cena i przyzwoita jakosc-bardzo fajny sympatyczny i wdzieczny motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CRF bym sobie odpuścił. Yamaha jest jednak bardziej dopracowana, a silnik, który lata w tej konstrukcji jest już sprawdzany i udoskonalany od 98 roku seryjnie. W Hondzie stałym problemem są zawory, problem ten pojawia się praktycznie zawsze, reszta to już zależy jak kto dba. Doświadczenia związane z Yamahą to hmmm raczej bezawaryjność :PP W starszych modelach problemy z 2 - 3 biegiem, w yz 426f rok 00 pękająca zębatka na wale i pewnie jeszcze jakieś o których nie pamiętam bądź nie wiem :icon_rolleyes:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze YZ z swoimi 4 biegami pewnie nie bardzo mi się nada w teren.. Fakt, jest tego od zaje.. wiec z częściami pewnie nie będzie problemu jeśli chodzi o Yamahe. Co do zaworów to nastawiam się na wymianę od razu tych 2 na stalówki, co podobno rozwiązuje po części problem..

Oglądałem kilka YZ, CRF i WR i muszę powiedzieć, może miałem pecha, za po jedzie na każdej z tych Yamaha miałem wrażenie ze sie zaraz rozpadnie, rozklekotane z mega luzami i te same motocykle od Hondy z tego samego rocznika nawet ta najgorsza była lepsza od tej najlepszej z Yamahy :)... ale jak mowie moglem mieć pecha przy oglądaniu. Poza tym zawsze uważałem ze Honda to Honda;), chociaż w garażu miałem i Hondy i Yamahy, ale nie były to wyczynowe motocykle raczej amatorskie endura.. Teoretycznie mam chyba cała zimę na decyzje, patrząc za okno pogoda nie zachęca do jazdy.. :)

Dzieki wszystkim za oddane glosy i informacje..jeśli ktoś ma jakieś uwagi to proszę pisać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...