Fazi_NB Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Więc mam taki dziwny problem... strasznie szarpie mi sprzęło a mianowicie wygląda to tak: Gdy powoli puszczam sprzęgło nagle zaczyna mi szarpać i to nie tak jak gdyby brakowało mu paliwa <szarpie go i dusi> lecz gdy puszcze sprzęgło całkowicie problem znika motor jedzie elegancko... Co może być powodem? Tarcze wyglądają ok, olej nalany jest specjalny przekładniowy, docisk sprężyn jest ok, linka nigdzie nie chaczy... Z góry dzięx za pomoc :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Wyreguluj sprzęgło? Koniec tarcz? Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 tarcze padły nowe 40zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 mnie sie wydaje że spręzynu odbijają albo tarcze..........napewno odpada olej i linka......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 mnie sie wydaje że spręzynu odbijają albo tarcze..........napewno odpada olej i linka......... No ok... tarcze można kupić i sie zobaczy co i jak a docisk jak mozna sprawdzic?? sprezyn kupic nie mozna... czyli trzeba wymienic cale sprzeglo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Masz krzywe tarcze, przekladki, albo jedno i drugie.Najlatwiej wymienic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Z tego, co czytałem najlepszym rozwiązaniem na problemy ze sprzęgłem w TS jest jego wymiana razem z trybem na sprzęgło z CZ 350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Więc mam taki dziwny problem... strasznie szarpie mi sprzęło a mianowicie wygląda to tak: Gdy powoli puszczam sprzęgło nagle zaczyna mi szarpać i to nie tak jak gdyby brakowało mu paliwa <szarpie go i dusi> lecz gdy puszcze sprzęgło całkowicie problem znika motor jedzie elegancko... Co może być powodem? Tarcze wyglądają ok, olej nalany jest specjalny przekładniowy, docisk sprężyn jest ok, linka nigdzie nie chaczy... Z góry dzięx za pomoc :rolleyes:Rozbierz delikatnie sprzęgło i wymień duży gumowy oring który jest wewnątrz a problem zniknie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Rozbierz delikatnie sprzęgło i wymień duży gumowy oring który jest wewnątrz a problem zniknie.Święte słowa! Sprawdź czy masz ten oring. I pamiętaj aby dać przekładkę jeśli jej nie masz na ten oring. Jak nie dasz i jeszcze do tego zamontujesz tarcze ząbkami na oring to bardzo szybko ta guma zostanie "zeżarta" Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 hehe... no było już na forum kilku takich którzy tego oringa w ogóle nie mieli :biggrin:Tylko kup nowy ten oring, nie zakładaj żadnego starego badziewia. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Miałem tak samo, wiadomo oring wymieniłem. I ...Dalej to samo. Potem wpadłem na pomysł ze sprzęgłem od cz 350.Nie szarpało ale slizgało sie ponad 100km/h. Wiec założyłem sprzęgło takie jak było czyli od ts 350. Powodem szrpania był popychacz sprzegła czyli ten grzybek co przechodzi przez wałek skrzyni. Był krzywy i zacianł się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.