Skocz do zawartości

Jawa 350 TS - Szalone sprzęgło


Fazi_NB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc mam taki dziwny problem... strasznie szarpie mi sprzęło a mianowicie wygląda to tak: Gdy powoli puszczam sprzęgło nagle zaczyna mi szarpać i to nie tak jak gdyby brakowało mu paliwa <szarpie go i dusi> lecz gdy puszcze sprzęgło całkowicie problem znika motor jedzie elegancko... Co może być powodem? Tarcze wyglądają ok, olej nalany jest specjalny przekładniowy, docisk sprężyn jest ok, linka nigdzie nie chaczy...

 

Z góry dzięx za pomoc :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie sie wydaje że spręzynu odbijają albo tarcze..........napewno odpada olej i linka.........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie sie wydaje że spręzynu odbijają albo tarcze..........napewno odpada olej i linka.........

 

No ok... tarcze można kupić i sie zobaczy co i jak a docisk jak mozna sprawdzic?? sprezyn kupic nie mozna... czyli trzeba wymienic cale sprzeglo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mam taki dziwny problem... strasznie szarpie mi sprzęło a mianowicie wygląda to tak: Gdy powoli puszczam sprzęgło nagle zaczyna mi szarpać i to nie tak jak gdyby brakowało mu paliwa <szarpie go i dusi> lecz gdy puszcze sprzęgło całkowicie problem znika motor jedzie elegancko... Co może być powodem? Tarcze wyglądają ok, olej nalany jest specjalny przekładniowy, docisk sprężyn jest ok, linka nigdzie nie chaczy...

 

Z góry dzięx za pomoc :rolleyes:

Rozbierz delikatnie sprzęgło i wymień duży gumowy oring który jest wewnątrz a problem zniknie.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierz delikatnie sprzęgło i wymień duży gumowy oring który jest wewnątrz a problem zniknie.

Święte słowa! Sprawdź czy masz ten oring. I pamiętaj aby dać przekładkę jeśli jej nie masz na ten oring. Jak nie dasz i jeszcze do tego zamontujesz tarcze ząbkami na oring to bardzo szybko ta guma zostanie "zeżarta"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo, wiadomo oring wymieniłem. I ...

Dalej to samo.

 

Potem wpadłem na pomysł ze sprzęgłem od cz 350.

Nie szarpało ale slizgało sie ponad 100km/h. Wiec założyłem sprzęgło takie jak było czyli od ts 350. Powodem szrpania był popychacz sprzegła czyli ten grzybek co przechodzi przez wałek skrzyni. Był krzywy i zacianł się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...