Skocz do zawartości

Harley - Porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

I jeszcze coś o szybach ,ja staram się coś wybrać i to do mnie przemawia.

 

http://ca.youtube.com/watch?v=Hsls5ZPCUnE

Edytowane przez oldman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołgiem,

 

myślę, że przyda się ten dzialik, żeby nie zaśmiecać co chwilę nowymi postami, które wymagają jednozdaniowej odpowiedzi ... tak jak w moim pytaniu poniżej :icon_mrgreen:

 

1. czy amory tylne w Dyńce '02 są regulowane (przy dwóch osobach dobija) - jak je przestawić?

2. czy ktoś kupował akcesoria (dobre ceny) od gościa

>>allegro<<

Ja właśnie zamówiłem kilka gadżetów.

3. co sądzicie o kanapach Badlander - przymierzam się do zakupu zimą takowej

>>ebay<<

pzdr

 

PS

pochwalę się a co - 3 tyg temu urodziły mi się bliźniaki :bigrazz:

...jaki z tego morał - w tym roku szybciej trzeba bra c się za przeróbki a nie czekać do zimy - jak pomaluje dyńkę to wrzucę fotki.

 

Co do PS...to GRATULACE :wink:

u tego gostka z USA kupowałem i jest OK, a na temat kanapy rób jak uważasz myślę że jest spoko :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Paczka doszła wczoraj - z 4 zamówionych rzeczy przyszły 3... zmęczyłem go mailem - powiedział, że czapki nie będzie i wpłaci mi kase na konto (zapłaciłem z góry) - zobaczymy czy odda 25$ :icon_razz:

PS

mógł dać znać to bym coś innego wybrał i po sprawie.

Ale ceny generalnie suuuper, będę kupował u niego - gratis dorzucił katalog na 2009 z akcesoriami do HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No VIKI...widzę że twardo szukasz rodzynek w temacie HD. Powyższą stronkę przetrawiłem jakiś czas temu już. Smaczne informacje są. A wczoraj opracowałem trochę info nt. wydechów i wkrótce zapodam to na stronce. pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o Road Kinga z tego roku .Tez mi sie wydaje ze bez ingerencji w software nie obejdzie sie.

 

NIE , niemozliwe

I co najwazniejsze moze zrobic to tylko dealer

Ja w moim zmienilem ECM na Thundermax i wszystko zmieniam sam ale mato swoja cene $$$

Ale nawet Thundermax NIE zaleca obnizania wolnych obrotow, oraz podwyzszania max obrotow

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel probowal przy swoim Heritage z tego roku i nic mu nie wyszlo. Dealer powiedzial, ze nie da rady - podpial laptopa z oprogramowaniem ale nic to nie dalo. Czyli przy nowych HD mozna zapomniec o tym co sie pamieta z EVO na gazniku - pieknym klangu i super wolnych obrotach. Podobno w TC mozna wrocic do gaznika i to mogloby byc wyjscie z sytuacji ale to oczywiscie kasa i zapewne spadek mocy.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy w TC96 próbował obniżyć wolne obroty i niestety nic nie wyszło. Po podpięciu do komputera serwisowego, można było obroty skręcić ale po odłączeniu kompa, silnik sam wracał do ustawień fabrycznych (kilka różnych czujników nad tym pracuje). TC 96 sam reguluje sobie obroty w zależności od temperatury. Zblokowanie go na powiedzmy 900 RPM nie jest chyba dobrym pomysłem. Evo też nie lubi za niskich obrotów. Jak każdy silnik zresztą...

 

Przeróbka na gaźnik to moim zdaniem sztuka dla sztuki, kupa kosztów i komplikacji dla nieco niższych obrotów przez 5 minut dziennie :) . Mocy by raczej nie spadła, wtrysk nadal nie jest zdecydowanie lepszy od gaźnika. Myślę, że głównym powodem wprowadzenia EFI w Harleyu były normy ekologiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje Pompka. Tyle tylko, ze to naprawde drazni jak taki TC96 zapindala stojac moto np. na swiatlach. Moze po czesci to wrazenie akustyczne ale wydaje sie jakby silnik krecil sie co najmiej 2 razy za szybko. Fakt, ze wtedy nie ma takich obciazen silnika jak przy za wolnych obrotach ale to jakby przesada w druga strone. I dlatego mam moto na gazniku choc RK nadal kusi oj kusi...:D

Tez uwazam, ze za wtryskiem stoi ekologia oraz "bezobslugowosc".

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Ta elektronika to wymogi norm emisji. Bardzo nie podoba mi się dzwięk TC na wtrysku. Chodzi jak japonia. Kiedyś dzwięk HD mozna było poznać z daleka, jak jeszcze nie było widać moto to już było słychać że HD jedzie. A teraz? O! Moto jedzie! Jakaś japonia, pewnie Virago! Wyjzeżdża zza rogu i się okazuje że to Fat Boy. Masakra. Wolę już śmigać mułowatym EVO niż zdyszanym TC.

A gaźnik to nie jest tak źle założyć. Dolar spda z ceny więc mozna kupić tanio jakiego Mikuni HSR , króciec, puszkę i filtr. Ciekawe co się wtedy dzieje z modułem jeśli nie ma podłączonego wtrysku?

 

Jakbym miał TC to pewnie bym wyp***lił wszystkie te czujniki, wtryski i inne śmiecie i bym zamontował klasyczne części. No i wtedy można pobawić się samemu w podkręcanie moto a nie biegać z bylesz czym do komputera i kombinować. Co za dużo to niezdrowo a tyle elektroniki to stanowczo za dużo. W Evo mam zapłon Crane Hi-4 i kilka drobnych bajerów w instalacji i to już za dużo elektroniki. :icon_twisted:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gaźnik to nie jest tak źle założyć. Dolar spda z ceny więc mozna kupić tanio jakiego Mikuni HSR , króciec, puszkę i filtr. Ciekawe co się wtedy dzieje z modułem jeśli nie ma podłączonego wtrysku?

 

Zapewne by nie odpalił :icon_mrgreen:

 

Krytykanci, kto jeździł nowym TC 96? Zdanie byście zmienili po małej przejażdżce z prędkością 70 mph i silnikiem na wolnych obrotach :) A żeby nie zamulać silnika na szóstce należy jechać minimum 75 mph. Musze powiedzieć, że jakiegoś nowego Road Glide z garażu bym nie wyrzucił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...